Als we dan toch bezig zijn Spiegel van sesamstraat is voor een vriendin.. M'n moeder was een cadeau nodig voor het afscheid van twe collega's.. Dus twee wijnglazen gemaakt.. Ene kant de naam, andere kant 'bedankt'..
@ Luuz, dat dacht ik ook toen ik begon maar haak nu al 2 jaar (dik) en doe het nog steeds dagelijks, huis staat nu dus vol met spullen, en als er dan weeer een neefje of nichtje komt zoeken ze weer wat uit, ik ben nu bezig met een leeuw, een heel project, ik vind dat gravere super leuk, heb zelf het spul niet en ben niet zo geweldige tekenaar, maar wel super leuk hoor.
Heel erg mooi gemaakt. Ik maak ook sieraden en maak ook gebruik van oud materiaal of anders dan anders... recyclen van materiaal, stof, steen, klei...eigenlijk alles wel. Heerlijk om te doen ( fröbelen)
Nessy Mooi! Een vriendin van me haakt ook. ooooit wil ik dat ook nog eens leren, zodra ik wat meer tijd heb.. Bosi Ik spiek af en toe eens in je weblog en staan mooie sieraden in.. Vanmorgen begonnen met een nieuw project. Zat er wat op te surfen en liep daarna toevallig tegen deze vaas aan.. Precies wat ik nodig was.. De karaf met het vogelnest is helaas kapot gevallen tijdens een aanval van opruimenthousiasme.. Wat een pokkewerk was dat om dat erop te krijgen, dus ik sla m even over..
Bravo dames super om te zien wat jullie allemaal maken. Her probleem hier is dat ik alles leuk vind om te maken maar te weinig tijd heb. Ik ben nu bezig met houten sterren en letters voor Sem zijn kamer. Kan helaas geen foto plaatsen met de iPhone maar ook leuk om van oude stofjes vlaggetjes te maken voor de verjaardag Cake pops ook een groot succes Als traktatie en heel lekker
Meiden wat weer mooie creaties . Ik krijg gewoon weer de kriebels om ook weer creatief te worden , mijn kaartjes knutsel doos gister net uit gezocht morgen alle plaatjes nog en dek dan ook weer wat te gaan maken, van geboorte , kerst , verjaardag ziek weet ik het genoeg mogelijk heden .
@Bosi333: Waar koop jij je sieraden spullen? via internet? Mooi en leuke dingen meiden,ik ga me ook een beetje verdiepen in scrapbooken (of hoe je het ook schrijft). Heb niet zo veel tijd helaas om te freubelen maar vind het wel heel leuk!
Wat leuk Hoppala! Ik heb twee schilderijen gemaakt. Een kleintje die in de keuken staat en een grote voor de slaapkamer. Bekijk bijlage 259801 Bekijk bijlage 259802
Hoi Cupcake, Ik heb gewoon canvassen gekocht bij de action. Die heb ik met een restje verf blauw gemaakt. Ik heb de tekst geprint zoals ik ze op canvas wilde hebben. Die heb ik op het canvas geplakt met plakband en daartussen carbonpapier. Zo de letters overgetrokken. En daarna de papieren weggehaald en ingekleurd met watervaste stift. Begrijp je het? Super makkelijk en leuk!