Deze Marktplaats.nl > Heupdrager, Hip carrier, draagdoek, mei hip, mei tai - Kinderen en Baby's - Babydragers en Draagdoeken
wauw mooi, welk patroon is dat, of waaruit? Ik heb me nog nooit aan een winterjas durven wagen, maar dit ziet er toch wel heel mooi uit!
dank je! Het is Jade van farbenmix! Mijn favoriete model, ze dragen er nu zomerversies van overigens niet moeilijk om te maken!
Dank je kwabbernoot! De jongste heeft nu de rode versie en ik maakte ook ooit een witte en een lichtroze
Wat ontzettend leuk! Ook van vilt? Ik maak ook graag dingetjes van vilt. Bedenk jij het zelf of krijg je inspiratie door patronen of voorbeelden op websites? Ben er erg benieuwd naar want wil weer eens iets anders maken.
Sorry, ik zie je reactie nu pas. Ik heb er al een aantal gemaakt voor de kinderen van een aantal collega's. Heb er wel aan zitten denken om het voor 'buitenstaanders' te maken en te verkopen. Maar dan moet ik er wel veel tijd voor hebben en wellicht iets van een webshop starten. Lijkt me ontzettend leuk, maar door tijdgebrek wordt 'm dat denk ik niet helaas...
Ann87, krijg eigenlijk alleen maar aanvragen voor hartjes, bloemen, uiltjes en vogels. Rest is niet zo in trek. Heel af en toe krijg ik iets van een paddenstoel maar dat is heel weinig! Vindt je het ook zo een verslaafde hobby? Mijne is iets uit de hand gelopen haha..
Ik heb het nog niet zo veel gedaan. Denk zo'n 8 uiltjes, een paar andere vogeltjes en een lief labelknuffeltje. Heb ook voor een vriendin het ringenkussentje gemaakt. Was de eerste keer. Heb je een eigen webshop? Omdat je het over aanvragen hebt. Heb je meerdere foto's van je vilten creaties? Misschien krijg ik er wel inspiratie van! En heb nu toch vakantie
Ben besig met een webshop op te zetten Nu is het vooral mond op mond reclame en soms zet ik een foto op facebook. Heb afgelopen week 7 bestellingen gemaakt en ga donderdag die voor een forum genote afmaken, zij krijgt deze als cadeautje.
Wat ontzettend gaaf dat je bezig bent een eigen webshop op te zetten! Ik 'droom' hier ook van, maar ik heb niet zoveel tijd om die dingen te maken, dus dan heeft een webshop ook niet zoveel zin. Zeven bestellingen in een week? Wauw! Ben erg benieuwd naar meer werk van jou!