ff delen, want ik ben heeeeel trots Nog niet helemaal af, er moeten nog een aantal roosjes en een paar blaadjes op. Baal wel dat hij aan de voorkant is gaan inzakken, nu zit er een lelijke vouw in mijn marsepein
Leukkk! Met wat heb je je taart gevuld? Soms kan die ook inzakken door bv slagroom, marsepein neemt dan het vocht op.
met room en aardbeitjes denk dat de room minder stevig is geworden in de tijd dat ik bezig ben geweest met versieren. Achja... leermomentje
Sab85...Wauw ...echt superleuk !!! HopeFaith....die uiltjes zijn zo schattig!! NoukjeTygo...leuk en klinkt erg lekker.En leermomentjes hebben we allemaal hoor.De eerste keer dat ik een cupcake opspoot was die toef echt veel minder mooi(en korrelig)maar wel lekker. xD
@Noukjetygo: Goed gelukt die taart! Mag je best trots op zijn! Ook ik heb iets waar ik trots op ben. Het is niet echt een creatie, maar ik heb het wel (bijna) helemaal zelf gedaan. Ik heb mijn trap gepimpt. Misschien moet ie niet in dit topic. Dan haal ik 'm wel weer weg als het niet mag, maar wilde 'm graag met jullie delen. Links uiteraard hoe de trap er eerst uit zag, en rechts hoe de trap is geworden!
de trap is erg mooi geworden! Noukje; ik vind het ook wel de charme van iets dat zelf gemaakt is. Perfectie is voor mij ondergeschikt aan het unieke van een zelfgemaakte taart
Ann87....vind hem supergaaf geworden.Hou zelf ook van grijs en wit.Hebben wij ook...ook met een houten vloer.Erg mooi !
Wij waren vorige week 20 jaar getrouwd en ik heb zoals altijd cupcakes gemaakt en dit keer ook voor het eerst een giant cupcake gemaakt. Eerste foto is de giant cupcake en de 2e foto is de giant cupcake met de normale cupcakes en op de achtergrond een bananencake met pinda choco botercreme.
@Nessy: Allereerst: nog gefeliciteerd met jullie 20-jarige huwelijk! En wauw, ik krijg trek van al die heerlijke cupcakes op de foto. Doe is niet
Mmmm lekker! Even een vraagje over de trap: is die geverfd? Wordt dat dan niet glad? Ben altijd bang dat je eraf glijdt dan
@kaboutertje: Ja, de trap is geverfd. Maar dat is gedaan met een speciale anti-slip verf speciaal voor trappen. Hij is nu helemaal niet glad. Hiervoor was 'ie zelfs gladder. Gleed met m'n sokken sneller uit over die halve maantjes op de trap, dan nu zonder halve maantjes.
He das mooi. Ik wist niet dat dat bestond. Maar beschadigd een trap met verf niet heel snel? ( zoals je ziet zijn wij ook aan het denken )
@Ann, heel gaaf zo die trap. Vraag me ook af of de tredes niet snel beschadigen als je met schoenen of hakken erop loopt dat je putjes krijgt ofzo. En die grijze ruitjes wat is dat voor materiaal? @Nessy, Gefeliciteerd met jullie 20 jarig huwelijk. En die cupcakes....wow! Het water loopt me in de mond.
Wauw.... die trap is echt super. Hier ook eindelijk weer eens creatief geweest. Voor mijn meisjes een tafeltent gemaakt. En samen met mijn zusje voor de eerste keer een taart gemaakt. (mijn zusje heeft het vaker gedaan) Best trots op allebei.
@kaboutertje: Wij hadden de trap hiervoor (toen we de halve maantjes nog hadden) ook geschilderd. Geen beschadiging te zien. Maar wij hebben dan ook de 'regel' om niet met schoenen aan de trap op of af te lopen. @liedjepiedje: Dank je @jewe: Bij ons zal de trap dus niet (zo snel) beschadigen omdat wij niet met schoenen aan de trap op en af lopen. En het is -heel simpel- ruitjes behang (papierbehang) wat wij erop hebben geplakt! edit: heb het even voor jullie opgezocht. De Anti slip lak