haha lees het nu pas! Je hebt PB terug hoor! Enne thanks voor de felicitaties! Klopt dit is precies dezelfde banner..... heb alleen de data veranderd! lekker makkelijk hihi
Als je kunt haken, dan is dit echt niet moeilijk Heb ook weer wat dingen gemaakt, maar ik heb een blog waar het op staat hookster Nog meer bloggers hier? Ik krijg helemaal hobbyjeuk van dit topic. Ik zie hier zoveel moois voorbij komen! Super zeg, wat een creatief forum
Dames een foto plaatsen van een eigen creatie is geen probleem. Reclame maken van eigen website op de site of per Pb is niet toegestaan. Heb net berichten ivm reclame moeten verwijderen. Volgende keer sluit ik het topic. Dus let hier met z'n allen op! Kwebbel
loessiieee ik heb je website toegevoegd in mn favorieten hoor! Dus ze kunnen/mogen hier alles verwijderen... volgende keer maar ff per PB vragen naar je adres kan het beheer toch niet in! (tenminste dat zeggen ze altijd)
Dat is het inderdaad...heb nog nooit gehaakt. Ooit wel poging tot breien gedaan en dat ging wel aardig met de simpele steek maar helaas snel weer mee gestopt (wel twee dassen aan overgehouden haha). Misschien moet ik maar eens aan een haakhobbie gaan denken dan, want die breistokken zijn niks voor mij. Heb je toevallig wat leuke sites met simpel stof voor een leek als mij?
Truitje gebreid (62-68) voor een vriendin. Ze is vorige week met 42.5 bevallen van een kindje van bijna 4,5kg dus ik ben blij dat ik geen 50-56 gebreid heb
Jaloers!!! Ik zit even dit topic door te kijken, maar wat een talent hebben jullie stuk voor stuk. @Laravelk, ik zou blij zijn met zo'n mooi truitje.
@Luna, Bedankt! nr.2 staat al op de naalden voor mijn eigen zoontje Ben benieuwd hoe die hem zal staan, hij heeft zelf de kleur wol uitgezocht. Ik had aquablauw uitgezocht: "David, vind je die mooi?" Hij draait zijn hoofd, loopt weg naar een ander rek en pakt hetzelfde merk wol in een donkere kleur groen: "Die, die, die! en een heel onverstaanbaar verhaal erachteraan." Tsja, dan kun je niet weigeren
De tafeltent is niet zo moeilijk hoor. Als je een beetje op de naaimachine kunt werken is het eigenlijk alleen maar een kwestie van zijkanten aan elkaar naaien en de naden die over de tafelpoten lopen aan elkaar naaien. Wat je er verder allemaal op en aan doet kun je zo gek maken als je zelf wilt. Ik heb 2 raampjes en een deur erin gemaakt.
Wilde nog even deze creatie laten zien: De tietentaart voor de verjaardag van mijn zwager Bekijk bijlage 274141
Die naamkoorden vind ik helemaal geweldig Was gisteren internet aan het afstruinen op zoek naar nieuwe creaties die ik kon maken en zag dit soort koorden dus ook, ben helemaal enthousiast om dit ook te maken, net als memoborden. De tietentaart is ook errug leuk
Weinig gedaan de laatste weken maar nu weer volop begonnen Er komen nog 2 beertjes onder. Voor op mn dochters slaapkamer. Mn zoon krijgt er ook nog 1 maar eerst deze maar afmaken. Hier al 2 dagen mee bezig geweest.
Zelf gemaakte memobord voor mijn moeder. Heb er foto's van mijn opa en oma gedaan als herinnering. Helaas is vorige week mijn oma overleden..