Loesje, super gaaf! En wat is dat graveren mooi zeg! Kreeg er zo'n oudbollige gedachte bij Maar echt gaaf! Ik scrap vooral. Paar fotootjes: Bekijk bijlage 250019 Bekijk bijlage 250020
Nog een paar freubel dingetjes bekleed met papier. Belabberde foto's, maar voor het idee; Bekijk bijlage 250021 Bekijk bijlage 250022
ik zie heel veel mooie dingen voor bij komen. Ik mozaiek in m'n vrije tijd. Ben nu bezig met een nijntjebord voor de babykamer.
Plaatje op een stuk carbonpapier plakken en overtekenen op glas, kristal of een spiegel (of hout, schijnt ook te kunnen). Dan komt die inkt van carbonpapier op het glas en kan je m overtrekken met een graveerpen.. Verschillende stiftjes heb ik dus kan op die manier de dikte van de lijnen bepalen en met een speciaal stiftje schaduwen maken..
Wauw echt gave dingen. Vooral het boekje en die gehaakte thee set errug gaaf!!! Ik maak van alles. Hier een waardebon voor een high tea en een slechte foto van een telefoonhoesje.
ik vind m dus wel leuk haha en eigenlijk alle foto's wel! zo kom je in ieder geval op een hoop ideeen!
Leuk! Je brengt me op ideeën Als m'n dochter eens zoveel haar heeft dat er knipjes in blijven zitten... haha
Hiervoor kussens gemaakt voor de tuinbanken maar daar heb ik geen foto's van. Mijn laatste afgeronde project, een lappendeken met onder andere lapjes van de babykleertjes van de kinderen:
Thnx... Ehh... nou, bij scrappen neem je een foto als uitgangspunt en ben je met papier en leuke dingetjes in de weer om er iets leuks van te maken. Er zullen vast een boel regeltjes en trucjes zijn, maar ik doe eigenlijk alles op inzicht en gevoel.
Tja het is geen creatie wat je vast kan houden of een foto van kan maken, maar ik ben trots op mijn creatie: De Zwangerschapspagina app voor Android.
wat een mooie dingen allemaal!! complimenten, en deze is ook echt gaaf zeg wat een leuk idee met de babykleertjes! zoiets gaat me niet lukken dat zie ik nu al.