Meiden wat een mooie dingen maken jullie ben super jaloers!! Ik kan niet eens op een normale manier een cupcake versieren ( heb het net voor het eerst gedaan ). Hoe beginnen jullie? en waar haal je de spullen enz. Bijv manden maken je zit op de bank en dan denk je goh laat ik eens een mand maken en dan weet je precies hoe dat moet en lukt het? Ik heb de grootste ideeen maar krijg niks uit mijn handen en weet ook niet hoe ik moet beginnen enz. Ik wil ook mooie taarten maken manden maken kleding maken enz
Ik leer alles uit boeken. Vooral bij Amazon UK heb je zelfs over de meest obscure hobbies een uitgebreide keuze aan boeken (wel in het Engels uiteraard).
hier idem! Voel me nu echt een beetje een loser.... met mn zelfgemaakt fotolijst...pffff....ziet er echt niet uit nu ik dit zie hahaha!! ik blijf dit topic zeker volgen!!
Voor het eerst een jurkje met patroon gemaakt! Mn dochter loopt er trots mee rond. Bekijk bijlage 250577 Bekijk bijlage 250578
Bedankt voor de reacties! Er staat genoeg op internet en kijk ook wel you-tube filmpjes maar zodra ik het zelf ga doen (maakt niet uit wat) dan komt er niks van terecht soms ziet het er zo makkelijk uit denk ik. Goh dat kan ik wel maar halverwege gooi ik alles aan de kant of het begin wil al niet lukken Ik ben gewoon niet creatief maar zou het wel willen !!!!
@ liedjepiedje, wat een drolletje! De jurk en het meisje Is ze 1,5 jaar? ( heeft dezelfde ondeugende blik als mijn dochter namelijk haha...)
Ik maak ook taarten, eigenlijk alles op bestelling en natuurlijk ook voor onze verjaardagen Een voorbeeldje van bruidstaart: