Hoe anoniem ben jij op zp?

Discussie in 'De lounge' gestart door JosjeM, 19 sep 2021.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. JosjeM

JosjeM VIP lid

4 jun 2017
    10.887
    9.664
    113
    Vrouw
    Gewoon omdat ik nieuwsgierig ben, hoe anoniem ben jij op zp? Laat je veel/weinig over jezelf los? En heb je al wel eens iemand herkend? Laat je dat degene weten of niet?

Ik denk dat ik zelf niet mega anoniem op zp ben, als je me goed kent dan zou je mijn accountnaam in combinatie met mijn dingen die ik hier schrijf en laat weten aan mij kunnen linken.

Benieuwd hoe dat voor anderen hier is!

2. Lies1611

Lies1611 VIP lid

3 jun 2013
    7.147
    3.174
    113
    Ik denk dat vrienden en familie me wel zouden herkennen (nick+kids+geboortejaar). Ik denk alleen dat ze hier niet zitten, heb niemand herkent of het me niet vertellen:rolleyes:

Vero0504 en GossipGirlxoxo vinden dit leuk.
  3. GossipGirlxoxo

GossipGirlxoxo Niet meer actief

Ik doe niet bewust heel geheimzinnig dus als mensen me kennen zouden ze me herkennen. Geen idee of dat gebeurd is.

Lies1611 vindt dit leuk.
  4. Miekje86

Miekje86 Fanatiek lid

24 mei 2019
    4.681
    10.905
    113
    Vrouw
    Paraveterinar
    Ik hen geen idee of ik herkent ben. Ik ben voor zover ik weet nog geen familie/vrienden/collega's tegen gekomen hier. Ik ben wel eens een klant tegen gekomen hier, herkende het verhaal. Tegen haar heb ik niks gezegt dat ik haar herkent heb hier.

5. Mississippi

Mississippi VIP lid

10 feb 2012
    10.511
    4.635
    113
    Ik ben best herkenbaar door mijn onderschrift en ook wat ik hier schrijf. Ik vind dat zelf niet zo erg. Niemand heeft het overigens nog aangegeven ofZo, maar zou dat helemaal niet erg vinden :) Heb zelf wel iemand herkend, maar heb dat niet gezegd. Ik vind het lastig om te bepalen of die ander dat wel prettig vindt.

6. Indiana

Indiana Fanatiek lid

3 mei 2015
    1.179
    1.363
    113
    Vrouw
    Flevoland
    Ik denk dat ik aardig anoniem zit, hoewel net als een aantal anderen, zou je mij wel kunnen herkennen als je me echt kent... Hoewel ik ook niet denk hier bekenden tegen te komen, maar goed dat verwachten ze waarschijnlijk ook niet van mij :D

7. Liekje81

Liekje81 VIP lid

6 sep 2013
    20.147
    23.230
    113
    doktersassistente
    Zevenhoven
    Ik zit hier niet anoniem. Geen idee of er mensen zijn die me herkennen. Heb niks te verbergen en vertel hier gewoon vanalles.

Ysabella en GossipGirlxoxo vinden dit leuk.
  8. SAARC

SAARC Fanatiek lid

16 nov 2018
    1.676
    2.387
    113
    Op het begin redelijk anoniem maar met een aantal post zou je mij wel eventueel kunnen herkennen.

9. Mammavantwee

Mammavantwee Niet meer actief

Ik denk wel redelijk anoniem. Verder ook nog niemand herkent.

10. Magnolia29

Magnolia29 VIP lid

30 nov 2015
    11.454
    23.123
    113
    Vrouw
    Mocht er iemand zijn met te veel tijd over en die ook nog eens zin heeft om 7000+ berichten van mij terug te lezen, dan zou diegene mij wel kunnen herkennen.

Als 't iemand gelukt is; let me know :thumup:;)

Huismuisie, Lies1611, Nina Sanders en 6 anderen vinden dit leuk.
  11. tuc

tuc Niet meer actief

Door bepaalde situaties zou iemand mij wel moeten kunnen herkennen denk ik.
    Maakt mij verder ook niet uit, ik zeg hier niks dat niet waar is.

Huismuisie, Vero0504 en GossipGirlxoxo vinden dit leuk.
  12. citroenrasp

citroenrasp VIP lid

12 mrt 2017
    16.370
    21.747
    113
    Niet heel anoniem. De meeste mensen zouden me best kunnen herkennen, is ook wel eens gebeurd (op een niet zo'n fijne manier), en daarom ben ik destijds van gebruikersnaam veranderd. Foto's plaats ik niet maar dat is niet specifiek iets van ZP alleen.
    Alleen mijn naam deel ik liever niet. Dat heeft er vooral mee te maken dat ik een aparte naam heb die ik nog nooit ergens anders ben tegengekomen en ik geen behoefte heb aan contact met klasgenoten van vroeger. (Een tijdje terug op FB een account aangemaakt en direct tig "vriendschaps"verzoeken...)

Huismuisie en GossipGirlxoxo vinden dit leuk.
  13. Spectre

Spectre VIP lid

5 nov 2015
    19.819
    18.535
    113
    Vrouw
    Volgens mij is hier eerder een topic over geweest ? :p
    Heel anoniem ben ik niet, denk ik. Maar maakt mij ook niet echt uit. Nog nooit herkend en zelf ook nog niemand herkend..

Nina Sanders vindt dit leuk.
  14. Ysabella

Ysabella VIP lid

27 jan 2017
    9.041
    16.546
    113
    Geen idee eigenlijk, ik ben wel benieuwd of iemand mij ooit herkend heeft.

GossipGirlxoxo vindt dit leuk.
  15. MamavanLieverd

MamavanLieverd VIP lid

1 dec 2014
    7.394
    5.298
    113
    Ik ben herkenbaar als iemand me kent. 2 kinderen met beperking, dus… Maar, ik heb best vaak dat ik wat typ en het dan weghaal omdat het te herkenbaar is, ik probeer wel een beetje anoniem te blijven.
    Ik heb nog niemand herkend en niemand heeft mij herkend voor zover ik weet. Wel kwam een andere moeder hier erachter dat onze kinderen op dezelfde school zitten, door iets wat ik schreef, we hebben elkaar echter voor zover we weten nooit ontmoet.

16. esklessebes

esklessebes VIP lid

23 mrt 2014
    7.002
    3.664
    113
    Hebben jullie dan niet dat er bussen vol voor komen rijden met fans erin:rolleyes: dacht al hoe kan dat :D:roflmao:

Zuul, Spectre en GossipGirlxoxo vinden dit leuk.
  17. Maslov

Maslov Fanatiek lid

11 apr 2019
    1.225
    3.466
    113
    Met mijn vorige account ben ik een paar keer herkend en was ik echt niet anoniem, maar toen plaatste ik veel meer berichten en foto's en dan nu. Ben nu een heel stuk terughoudender. Niet dat ik vervelende ervaringen heb gehad ofzo, maar ik ben niet meer zo betrokken (forumlife) als toen.

nizzie86 en GossipGirlxoxo vinden dit leuk.
  18. GossipGirlxoxo

GossipGirlxoxo Niet meer actief

Ik herken je :p:roflmao:

Ysabella vindt dit leuk.
  19. Ysabella

Ysabella VIP lid

27 jan 2017
    9.041
    16.546
    113
    :roflmao:

20. Leesteken

Leesteken Fanatiek lid

14 okt 2018
    3.698
    3.491
    113
    Iemand die mij kent zou mij wel kunnen herkennen, ja.

Ik kwam er laatst achter dat een (oud)collega hier zit maar geen idee wat haar gebruikersnaam is.

Deel Deze Pagina