Tja, wij zijn met vijf man, dus aan tickets (hoogseizoen), zijn we sowieso al 5000-6000 euro kwijt. Heb vanmorgen toevallig gekeken en in mei is het nog wel wat goedkoper, maar 2 weken is toch wat kort ben ik bang.
op onze planning staat als de de oudste 18 jaar is om 6 weken in een camper naar amerika te gaan en rond reizen.. welk deel weten we nog niet.. mijn partner heeft dat voor mijn tijd:x gedaan met zijn neef... Maar wat ook echt op nummer 1 staat is de Nederlandse Antillen... daar wil ik graag heen.. maar dan als de kids uit huis zijn... dit jaar Tunesië met zijn 6e vind ik ook prima hahaha.. ik wil zoveel landen zien.. zuid Afrika lijkt me ook zo gaaf..en Hawaii natuurlijk... canada lijkt me ook wat maar China ook weer hahaha zo word mijn lijstje veeleer groter.. of een wereld reis maken ofzo met de kinderen geweldig... ik wil ze zoveel laten zien van de wereld.. word toch tijd dat we de loterij winnen ofzo hahahah
Leuk om alle 'dromen' te lezen qua geld ben je denk ik wel wat kwijt, maar daar zou ik dan ook een paar jaar voor willen sparen. Daarbij zou ik het ook ontzettend mooi vinden om onze trouwbelofte opnieuw te vernieuw
Ierland, Schotland, Noorwegen en Zweden. Best haalbaar op zich. Maar wil de kids iets groter hebben voordat we gaan trekken(2/3 dagen op dezelfde plek). Nieuw Zeeland lijkt me qua natuur ook fabelachtig mooi.
Pfffff, ik heb massa's droomvakanties. In willekeurige volgorde: - met een camper door Nieuw-Zeeland - met een camper door West-Canada - Bali - een cruise door de Middellandse zee langs allemaal mooie steden - Antillen - zeilen langs Griekse eilanden (wij kunnen alleen niet zeilen, haha) De haalbare bestemmingen die de komende jaren wel te doen zijn: - Corsica - Cyprus - Portugal - terug naar Zuid-Kreta, waar we ooit al eens waren - een weekje varen op de Friese meren
West Canada hebben we in 2006 gedaan! Welliswaar met auto's van hotel naar hotel, maar persoonlijk lijkt me dat prettiger dan met een camper. Daarna hebben we nog Las Vegas en San Francisco gezien. Dat was wel echt een droomreis die ik nog graag eens zou willen doen. Wie weet ooit. Over een maand gaan we naar mijn familie in Oost Canada, dat wordt ook wel echt heel leuk! Ik kan echt niet wachten tot we vertrekken! Het wordt de eerste keer dat Nick gaat vliegen, dubbel spannend dus! Verder nog op mijn wensenlijst: December 2019 Las Vegas (we hebben elkaar beloofd als we 12,5 jaar getrouwd zijn het nog eens over te doen, Vegas Style. ) Nog niet echt in de planning maar zeker wel als we de loterij winnen: - Malediven - Lapland voor het noorderlicht - Australië - Mexico - Londen - Barcelona - Parijs (zijn we al geweest, maar ik wil heel graag weer terug) - Griekenland - cruise op de Carribean
Oh zoveel! - rondtrekken langs de Amerikaanse westkust - rondtrekken langs de Amerikaanse oostkust (echt de oorspronkelijke koloniën) - rondtrekken door Canada - op safari in Zuid-Afrika - Australië - Schotland - Argentinië
Mijn grootste droom was Nieuw Zeeland en dat heb ik met mijn man gedaan. Zo mooi!! Mauritius of Malediven of Seychellen lijkt mij erg mooi. Was ons idee voor de huwelijkreis maar dat werd de Dominicaanse Republiek (wat goedkoper haha) Verenigde Staten rondreizen wil ik graag. Australië zien. Scandinavië.
Nieuw-Zeeland en Australie, Amerika (zowel oostkust en dan vooral Washington DC, maar ook zuiden naar Louisiana en westen) en dan een maand of 2 met een camper rondreizen, korter vind ik geen optie. Als we 12,5 jaar getrouwd zijn willen we het over doen in een Elvis chapel . Schotland staat ook hoog op het lijstje, en dan met name de Hoghlands in. En als de kids uit huis zijn willen we eigenlijk naar Ierland verhuizen, en dan ergens tussen Tralee en Galway. Qua vakanties willen we daar ook graag rondreizen, maar weet niet of ik een camper aandurf op de smalle weggetjes daar
Oh absoluut ik sluit me helemaal bij je aan. Heb al jaren de Maldiven bovenaan mn lijstje. Maar helaas met jonge kids niet te doen. Zonder mn kids op vakantie durf ik niet. Dus ik denk dat we moeten wachten tot het luie pubers zijn en dan met zn allen gaan
Jamaica en Bora Bora! Eerste met toekomstige kinderen, tweede romantisch met ons tweetjes in een hutje op het water. Ik heb nog ongeveer 20 jaar om ze waar te maken dus dat moet lukken
Ik zou heel graag een half jaar rond willen reizen in Azie. Met name zou ik graag naar Bhutan, Myan Mar & de Filipijnen willen. Dat lijkt me echt fantastisch! En graag nog een keer naar Peru, de Machu Pichu zien!
Een rondreis door Amerika (Westkust) met mijn gezin. Dat is al jaren mijn droom en ooit gaat die er komen.
Mijn lijstje - VS zuidwest 3 a 4 weken met camper - Malediven - Venetie - Rome - Griekenland - Portugal - Londen Echt droomreis is toch echt wel VS! Al berekend en ben je toch echt wel 6000 kwijt voor 2 volwassenen en 1 kind. :-D
Rondreis door Guatemala met als afsluiting enkele weken in Antigua verblijven en helpen bij het project Tess Unlimited. Was enkele jaren geleden al de bedoeling dat ik dat zou gaan doen maar vanwege ernstige gezondheidsklachten moest ik een week van tevoren afzeggen. Doet nog steeds pijn . En het blijft mijn droomland. De natuur, de mensen, de Maya-cultuur, de oude steden, Tikal, de quetzal in het echt zien, de meren en vulkanen... Prachtig land, mijn hart aan verloren zonder er ook geweest te zijn. En dan Tessa die daar helemaal in haar eentje met enkel wat hulp van haar familie een project heeft opgezet om kinderen te helpen, één van de weinige goede doelen zonder directeur die al het geld in zijn zak stopt, hier wordt echt elke cent besteed aan de kinderen. Ik zou dolgraag op vrijwillige basis wat voor ze betekenen. Verder heb ik nog een lange wensenlijst maar deze staat ver bovenaan.
herkenbaar! Overigens is er weinig qua hotels wat ook op kinderen gericht is.. Weinig 'familie' kamers zullen we maar zeggen
Top 5: 5. Ierse kust, lijkt me prachtig! 4. Cuba! 3. Met een camperbusje naar Scandinavië. 2. Rondreis door Nieuw Zeeland Maar met stip op 1: Ik zou heeeeeel graag eens in mijn eentje een 'Pelgrimstocht' naar Santiago de Compostella maken. Ik ben niet katholiek (wel gelovig), maar het lijkt me gewoon prachtig om te doen... De reis, de fysieke prestatie, de mentale bezinning...