Ik ken dat project inderdaad, is een vriendin van een kennis van mij. Ze doet onvoorstelbaar goed werk. 🙏🏼🙏🏼🙏🏼
Ben op onze huwelijksreis geweest in Mauritius.. werkelijk prachtig. Maar ben dit jaar met ml naar Thailand geweest en moet zeggen dat dat echt m'n meest geweldige vakantie ervaring ever was!! Wat een eilanden en natuur. Prachtige witte stranden. Echt prachtig Op m'n bucket list: malediven, Singapore, Maleisië, bali, Bora bora Volgend jaar eentje waarmaken..
Mooie rondreis Japan met privé gids, zodat we niets missen. Of een aantal weken backpacken Australië en nieuw Zeeland. Ik droom nog even verder
Wij gaan dit jaar naar west Amerika en inderdaad voor 2 pas + baby is de reis, hotels en autohuur al bijna 5000 EUR, en dan komen de excursies en eten er nog bij. Volgens mij is de camper bijna zelfde prijs als autohuur.
Oh zoveel nog! - VS zuidwesten, New York - Canada - Malediven - Zweden - Noorwegen - Heel veel Griekse eilanden nog - Rome en Venetie - Australie - Schotland - Ierland - Delen van Engeland waar ik nog niet ben geweest