Ik denk dat dat toch wel de napijn na een wortelkanaalbehandeling is geweest van een paar jaar terug, man man man,ik zat haast tegen het plafond En een hielspoor,s'morgens als je je bedje uit stapt,is ook geen pretje...
Mijn buitenbaarmoederlijke zwangerschap, jemig, wat deed dat zeer. Ging tegen de vlakte en ben met zwaailicht en sirene naar het ziekenhuis gebracht.
ik twijfel nog even tussen bevallen en mijn duim breken tussen de deur. Ik kies toch voor mijn duim crushen tussen de deur, want dat leidde tot niks leuks
De pijn na m'n keizersnee, en kiespijn.(bleek vanbinnen rot te zijn, heb toen echt gejankt van de pijn)
Na mijn auto ongeluk, ik was zwanger en had veel ribben gebroken maar de kleine groeide wel en bleef maar schoppen en bewegen waardoor mijn ribben moeilijk herstelde.
De enige echte pijn die mij is bijgebleven is de pijn van de bevalling. Ik heb regelmatig gebroken botten gehad, maar dat viel in het niets vergeleken met de bevalling.
toen ik 7 was had ik 2 jaar lang met mijn benen in het gips gezeten. de arts bij wie ik toen kwam geloofde niet dat ik mijn benen niet kon buigen en buigde ze toen met veel kracht. waardoor ik botsplinters in beide knieen kreeg. de pijn was echt heftig maar het ergste was de nachtmerries die ik daarna kreeg. we hebben de arts wel aangeklaagd maar er was niet genoeg bewijs.
Het nog een keer vloeistof doorspuiten tijdens een hsg, toen een van de eileiders minder toegankelijk leek. Zat toen zowat tegen het plafond.
dat er een plug van een voorgaande operatie klem zat tussen me kniegwricht gvd wat deed dat pijn!!! met speod geopereerd heeeeerlijk
ik wilde het net zeggen kiwi. Mn bevalling met stip op nummer 1. Ik zeg altijd, ik kan nooit meer zeggen dat iets heel erg pijn doet, want alles is niks vergeleken met de bevalling.
Ohja, en ik vond het toucheren tijdens de bevalling ook echt geen pretje.Wou die dok. zo een rotschop verkopen eigenlijk!
Easy, de bevalling. Op een goede 2e plaats reuma en dan in de heup. Men wat kunnen je gewrichten pijn doen.
Ergste pijn die ik heb gehad is mijn hernia.Heb 3 maanden niet kunnen lopen.Bevalling stelde niets voor gelukkig.Ohja en de menstruatiepijnen die ik al 20 jaar heb!Maar...daar ben ik vanaf de 24ste vanaf,dan gaan ze mijn baarmoeder verwijderen.Pfff eindelijk.