Jouw ergste pijn ooit...

Discussion in 'De lounge' started by Devilschase, Nov 18, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. toefje

toefje Niet meer actief

verdoven van mijn va...a na de bevalling

2. Bolly

Bolly Fanatiek lid

Sep 27, 2009
    2,125
    0
    0
    eigen onderneming
    zuid holland
    toen ik wakker werd uit een operatie waarbij een tumor uit mijn hersen is gehaald en niet tegen morfine bleek te kunnen echt waar mensen ik wens dit niemand aan ik ging dooooorrr de hel heen en heeft minstens 24 uur aangehouden..

kan het geen eens omschrijven zoveel pijn deed het ...

3. evamerel1

evamerel1 Bekend lid

Aug 4, 2009
    905
    0
    0
    Brr, dat is niet echt fijn. Hoop dat het nu beter met je is.

Mijn ergste pijn was nadat de verdoving was uitgewerkt van mijn 1e ks. Wist ik veel dat ik na een ks ook naweeen kon krijgen.

4. Saz667

Saz667 Fanatiek lid

Nov 24, 2008
    4,841
    177
    63
    Met stip op nummer 1: De been en rugweeën tijdens de bevalling. Lag aan een ctg, infuus, zuurstofmeter en bloeddrukmeter, en kon geen kant op.. Na 2 nachten al niet te hebben geslapen, en dus niet eens gewacht op fatsoenlijke persweeën..

Nummer 2: De hechtingen na de bevalling.. AUW!

Nummer 3: De aambeien en fissuurtjes icm harde ontlasting een paar weken na de bevalling.. Heb zitten janken op de wc..

Nummer 4: Tepelkloven.. En dan bloedde 't nog niet eens, maar ook wel eens liggen janken tijdens 't voeden, en er tegenop zien dat ze 6 uur later weer diezelfde borst moest..

Tja, voor die tijd eigenlijk niet echt memorabele dingen. Vaak genoeg dingen gekneusd enzo, maar kan me er weinig van herinneren.

5. stef25

stef25 Bekend lid

Mar 9, 2010
    500
    0
    0
    NULL
    NULL
    Met stipt op nummer 1 bij mij: mijn nierstuwing. Wat een hel was dat. Ik kon niks meer. Niet omdraaien, niet lopen, niet zitten, niet liggen echt helemaal niks. Erge was dat ze mij in eerste instantie niet serieus namen (het was kerst) en ik dus op paracetamol heb geleefd en dat hielp niks. Na dat die pijn een klein beetje was gezakt om een echo gevraagd en bleek dat ik de ergste gradatie nierstuwing had. Heel fijn zo'n SEH.

6. Klijntjuh

Klijntjuh Fanatiek lid

May 28, 2010
    1,059
    0
    0
    Freelance Illustrator& Grafisch Vormgever!
    Gouda
    Ooit een enorm metalen gesp aan een bungee koord tegen mijn hoofd gekregen. (van zo'n opblaas-speel-ding)
    AU!!! En de zware hersenschudding erna was ook geen pretje!! au au au!

7. Romy1979

Romy1979 Niet meer actief

Toen ik galstenen had...ik kroop over de vloer van de pijn.

8. madelief

madelief Fanatiek lid

Mar 18, 2006
    3,125
    204
    63
    Female
    fokker van Rottweilers en PRT
    Schopp, Duitsland
    Toen mijn 4 verstandskiezen waren getrokken en er 2 van gingen ontsteken :$ (lees helemaal vol met etter zaten en ik een verdovings drankje kreeg waar je van ging trippen hahaha, die was trouwens wel lekker :)) dat vond ik 100 x pijnlijker dan mijn eerste bevalling :D

xxxxx

9. cat86

cat86 Actief lid

Oct 16, 2008
    395
    0
    0
    thuiszorg
    me been en rug weeen die weer door de ruggenprik heen kwamen:(
    de wond van me keizersnee,zeker toen ik de eerste nacht moest hoesten:$
    en de zenuwpijn die blijft aan houden omdat ze wat geraakt hebben tijdens de keizersnee...

10. one of kind

one of kind VIP lid

Feb 14, 2006
    22,149
    278
    83
    Bolly klinkt afschuwelijk:(
    Zowiezo al iets afschuwelijks als een tumor weggehaald moet worden brrrrrrr:(

1 Tijdens mijn overstimulatie.
    Heb me nog nooit zo afschuwelijk gevoeld, zo zwak en pijnlijk gevoel en daarna werd ook nog ff snel een spoedpunctie gedaan waarbij men niet een verdoving snel kon zetten maar men gewoon maar direct begon met die naald brrrrrrrr.
    En ook het bloedprikken en het prikken voor de baxter , als er geen vocht meer in je aders zit en ze maar ergens moeten prikken in de hoop dat ze iets vinden.
    Voor iemand wat al een fobie voor naalden heeft afschuwelijk!

11. mama van 2 meiden

mama van 2 meiden Niet meer actief

Tijdens mijn laatste bevalling; 4u gelegen met 9 cm ontsluiting en persweeën. Uiteindelijk kwam de gyn. erachter dat Evi met haar hoofd helemaal verkeerd lag...KS dus.....Napijn van de KS was een eitje vergeleken met de bevalling.

12. muis26

muis26 Fanatiek lid

Jan 4, 2008
    4,077
    7
    38
    ergens in t gooi :)
    uhmmmmmm heb wel veel pijnlijke dingen gehad,

wortelkanaal behandeling,

keelamandelen eruit op 15 jarige leeftijd en vervolgens in ziekenhuis vergeten ze me pijnstilling te geven,

2 bevallingen, waarvan de laatste zeer pijnlijk was omdat ze tom eruit moesten trekken....

maar alllllerpijnlijkste, mn bekkeninstabiliteit.... snachts liggen janken van de pijn... en nadat een kwakzalver van een manueel therapeut me hardhandig gekraakt had, (mag helemaal niet als je BI hebt) kon ik een week lang niks meer, kon niet eens snachts naar de wc. als ik ook maar mn hoofd iets optilde , verging ik van de pijn... had hij die zenuw knel gekraakt SUKKELLLL nou echt, ik dacht dat ik dood ging..

en de laatste zwangerschap had ik er ook nog es zwangerschapsischias bij, vriend moest me soms snachts van de wc trekken omdat die zenuw knel zat.... gillen van de pijn..... bah

13. banjabes

banjabes Fanatiek lid

Jun 29, 2008
    2,134
    0
    0
    de knip tijdens de bevalling

14. Madeliefke

Madeliefke VIP lid

Jan 19, 2008
    6,317
    216
    63
    Bevallen, zonder enige twijfel :(

15. liebrando

liebrando Niet meer actief

Kiespijn tijdens de zwangerschappen van me boys. Ohh men wat kon ik door de grond heen zakken van de pijn! Doe liever een bevalling dan die rotpijn!!

16. Liesben

Liesben Niet meer actief

Toen ik mijn stuitje brak....

17. MvS

MvS VIP lid

Oct 19, 2008
    5,563
    1
    36
    Pijnlijkst: migraine! Omdat je daar niet aan kunt ontsnappen en ook geen idee hebt hoe lang het duurt en of het overgaat en simpelweg omdat het voelt alsof je doodgaat.

Ergste pijn: endometriose! Doet zo vaak zeer dat het bij tijd en wijle mijn hele leven beheerst. Dat vind ik misschien toch wel erger dan pijn die na max 2 dagen weer weg is....

18. raspberry

raspberry Niet meer actief

Mijn bevalling met stip op 1. Vooral de weeen naar de ontsluiting toe, als je nog niet mag persen. En het moment dat Thirza vast kwam te zitten en ik 'r niet losgeperst kreeg, (gelukkig ging de zwaartekracht een beetje helpen toen ik op de baarkruk verder mocht :)).

Alhoewel ik een dubbele oorontsteking met keelontsteking liever ook niet overdoe.
    En als kind ooit drie kiezen tegelijk getrokken gehad met slechte verdoving, die niet in mijn kaak stonden, maar in m'n gehemelte erachter, (duurde lang voordat de volwassen kiezen doorkwamen, toen de melkkiezen eruit waren en in die tussentijd groeide de rest lekker naar elkaar toe dus toen kwamen die kiezen door m'n gehemelte zetten.
    En heb als kind ook ooit een ruggeprik gehad omdat er een stuk huid verwijderd moest worden.

Dat zijn stuk voor stuk pijnen geweest waar ik van heb staan kotsen. En als ik aan de bevalling denk kan ik af en toe nog bijna kotsen, zo goed weet ik nog hoe enorm pijn dat deed! :(
    Zet de komende 8 maanden m'n verstand maar op nul wat dat betreft. Vooral niet aan denken :D

19. mamavan3meiden

mamavan3meiden Niet meer actief

2 stuks staan met stip bovenaan:
    - spit, nog niet zo heel lang geleden gehad, dacht dat mijn rug in 2en scheurde:
    - vreselijke zenuwpijn door een ontstoken kies: ben nog nooit zo blij geweest dat ik bij de tandarts mocht komen.....

20. Marjanneke

Marjanneke Fanatiek lid

Aug 11, 2008
    1,477
    1
    36
    Thuiszorg medewerker
    Vlissingen
    Hmmm... mijn bevalling moet nog komen... ik hou er rekening mee dat dat op mijn nr. 1 komt te staan, maar op het moment is het de pijn aan mijn oog, een beschadigd hoornvlies wat ik vorig jaar heb gehad.
    De pijn zelf viel in eerste instantie mee, maar toen ik zou gaan slapen werd het zo erg dat ik midden in de nacht naar de huisartsenpost ben geweest. Ik kreeg toen oogdruppels mee waardoor ik letterlijk bijna stuiterde tot aan het plafond! Ik wilde mijn oog eigenlijk helemaal niet meer dichtdoen, niet eens mee knipperen zelfs, en ik moest een paar nachten met een ooglapje op slapen. Wat een ellende!
    Nooit gedacht dat zoiets kleins zoveel pijn kon doen, hoewel ik normaal gesproken verre van kleinzerig ben.

Share This Page