Jouw ergste pijn ooit...

Discussie in 'De lounge' gestart door Devilschase, 18 nov 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Devilschase

Devilschase VIP lid

1 dec 2007
    21.159
    8.136
    113
    Generaal zonder leger.
    Flevoland
    Ach, hier een bevalling van begin tot eind 5 uur, heb maar 1 wee gevoeld, voorderest heb ik me geconcentreerd op 1 ding in de verloskamer en daardoor echt amper iets gevoeld, beetje zoiets als lichte menstruatiekrampjes, meer niet;)

2. MamavEsmee

MamavEsmee Niet meer actief

Het lachen / niezen en hoesten na de ks.. Dat was niet leuk!!:(

Maar ik ben bang dat in Januarie daar tandpijn voor in de plaats komt. ( moet 4 verstandskiezen laten trekken.. auw)

3. Eppo82

Eppo82 VIP lid

25 jun 2007
    15.274
    6.184
    113
    Nou ik ben 2 keer zonder pijnstilling bevallen, maar het meest zeer doet toch echt een gaatje boren bij de tandarts. Brrr..

4. Arti13

Arti13 Niet meer actief

De weeopwekkers na de bevalling om de placenta te laten loslaten. Die moest ik nog even wegpuffen in de ambulance. gvd wat een hel.

5. Giltje

Giltje Niet meer actief

haha hoop dat ik dan ook zoiets krijg, ben echt bang dat ik vet veel pijn zal krijgen ofzo >.<

6. Maud77

Maud77 Fanatiek lid

27 aug 2007
    2.193
    0
    0
    Maastricht
    Oja,toen mijn cyste verdraaid was in mijn buik.
    Deed ook echt heeeeeeeeeeeeeeeeeel veeeeeeeeeeeeeel pijn...
    (hij is er ook meteen uitgehaald)

7. horselover

horselover Fanatiek lid

24 aug 2008
    2.518
    1
    0
    Geef mij ook zo'n bevalling :$....
    Tsja ergste pijn? Handvat van een brommer in mn voorhoofd ;)..
    Werd aangereden door een brommer, en kreeg daarbij het handvat in mn voorhoofd, dus moest worden gehecht...Heb het gelukkig overleefd, maar het voelde niet prettig...

8. Eppo82

Eppo82 VIP lid

25 jun 2007
    15.274
    6.184
    113
    Men lijdt het meest van het lijden dat hij vreest ;)

9. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    Kiespijn.. Vind het de ergste pijn ooit, waar niks tegen te doen valt.. Tenminste, hier helpt er niks tegen:x

Bevalling deed idd echt heeeel zeer, maar op één of andere manier is dat beter te verdragen..

10. k3lly

k3lly Fanatiek lid

1 feb 2008
    2.091
    2
    38
    Vrouw
    Kraamverzorgende
    Heerhugowaard
    Dat was toch echt de ontsteking aan de wortel van een kies. Man man man heb nog nooit zo'n pijn gevoeld. Helaas straalde deze ook uit naar mijn slaap, dus had er ook MEGA koppijn door. Zelfs na de behandeling had ik er nog last van.

11. Life in Pink

Life in Pink Niet meer actief

Ik heb ooit een mini buikwand correctie gehad. Er zaten toen drains in de wond. Die werden er na 2 dagen uitgehaald. De verpleegster deed de opvangbakjes open en trok gelijk die drains er uit. Het deed verschrikkelijk veel pijn, ik voelde zo onder mijn huid twee rubber slangen lostrekken die vacuüm van binnen aan de wond zaten. Al duurde het maar kort, heb hard gehuild van de pijn erna. AL ik er aan terug denk, wordt ik er nog helemaal eng van.

Twee jaar hierna had ik een andere operatie ook aan de buik, weer die drains, maakte me onwijs druk. Nu kwam er een verpleegster die de opvangbakjes openzette, toen liep ze weer weg en ik vroeg of ze er niet gelijk uit werden gehaald. Nee, zei ze heel verbaasd, die dingen moeten eerst een kwartier 'luchten' zodat het vacuim er af gaat! Dus dit deed toen helemaal geen zeer! Die verpleegster 2 jaar ervoor had die dingen dus gewoon moeten laten luchten, kan er nog kwaad om worden, hahahaha!

12. dropfruit

dropfruit Bekend lid

4 mrt 2009
    591
    0
    0
    Student
    in een huis
    Van een ontsteking in m'n buik.. Waar die precies zat weten ze nog steeds niet, wel 5 dagen voor in t zkh gelegen!
    Bevallen was ook wel pijnlijk maar zou ik zo nog 10x doen!!

13. Dretjuh

Dretjuh VIP lid

12 okt 2007
    8.240
    85
    48
    Vrouw
    Visagiste voor MAC Cosmetics, eigenaresse webshop
    Brabo in België
    Mijn ergste pijn ooit was net na mijn 2e bevalling toen mijn darmen terug op hun plek gingen.
    Ik verging van de pijn en gilde het uit!!!
    Letterlijk kruipen op de grond!

14. matje

matje Niet meer actief

nierstenen!!!!!
    ik was er zo ziek van dat ik moest overgeven en ik kroop over de grond van de pijn het was nog erger dan mijn zware bevalling

15. Marieke1983

Marieke1983 Niet meer actief

ik heb een prikkelbare darm en afgelopen zomer heb ik een aanval gehad die een week duurde. dat deed zoveel pijn dat ik echt lag te janken in bed/op de bank/ in bad en niet eens meer voor Ties kon zorgen. het straalde helemaal door tot in mijn rug en ik heb de arts in het zkh gesmeekt om een ruggeprik :D :D

bevallen was niets daarbij vergeleken, dat vond ik sowieso al heel erg meevallen.

16. skatjuh87

skatjuh87 Niet meer actief

hmm dit is wel ene lastige vraag.

Mijn bevalling was wel pijnlijk maar dat ben ik nu wel weer vergeten, het hechten daarna alleen niet. Wow wat deed dat zeer. Verdoving was allang uitgewerkt van het knippen en pas bij de laatste 2 steken ofzo kreeg ik die spray eindelijk. Ben verder dus gehecht zonder verdoving en was een flinke knip.

Verder heb ik een spastische darm en de buikpijn die ik daar soms van heb is echt niet grappig meer, lig dan helemaal krom van de pijn.

Een wortelkanaalbehandeling bij de tandarts, door mijn angst voor de tandarts heb ik altijd veel zenuwen en daardoor werd de verdoving steeds afgebroken. Pas na zoveel verdoving dat hij een paard had kunnen platspuiten ging het beter.

De laatste is mijn borstverkleining. De wonden moest ik steeds afplakken met tape, maar steeds al ik de tape eraf haalde ging de wond weer een stukje open. Ik deed het daarom ook onder de douche waardoor het iets beter ging en natuurlijk erg voorzichtig. Moest later op controle bij de arts en die trok ineens met grote kracht de tape eraf waardoor alles weer open lag, de l*l. Dan heeft me goed pijn gedaan.

Liefs

17. Angela2009

Angela2009 Niet meer actief

Zonder twijfel mijn bevalling. Ook al is deze voorspoedig gegaan en heb ik alles op eigen krachten gedaan en zonder pijnstilling, die pijn vergeet ik nooit meer!!
    Nu meer dan 2 jaar later ben ik het nog niet vergeten en 1 troost voor mij aangezien ik geen kinderen meer wil hoef ik dus ook nooit meer te bevallen...:p

Dit heb ik ook gehad en dat was ook verschrikkelijk. Heb liggen janken van de pijn, mijn moeder moest zelfs naar me huis toekomen omdat ik het niet meer trok. Dacht dat er iets wat achtergebleven ofzo na de bevalling.

18. truelove4ever

truelove4ever Fanatiek lid

9 nov 2010
    2.441
    0
    0
    limburg
    de bevalling van me kids haha maarja dat is een pijn die je snel 'vergeet'...tenminste hoe het voelde zeg maar (waarom zouden vrouwen anders na hun eerste nog een 2e,3e etc kind willen hihi)maar weet wel dat het vreselijk veel pijn deed vooral de laatste maar dat was een stort bevalling van 4,5 uur waarbij ik 1,5 uur persweeen heb moeten opvangen omdat me zoontje de spildraai niet kon maken,en ze hem inwendig moesten draaien en vasthouden

verder me borstvergroting,deze was achter de borstspier geplaatst (voelde alsof ik door een truck was overreden)jeetje dan merk je pas hoeveel je je armen overal voor gebruikt

heb ook een flinke brandwond gehad...de helft van me hand was een grote blaar,was toen zwanger van de oudste dus kreeg geen pijnstilling pfff

groetjesss

19. stampertje

stampertje Fanatiek lid

24 okt 2007
    3.086
    19
    38
    Mama
    Een dorpie
    Oowja nog 1 bedacht bij de eerste wou ik bv geven maar dat deed zo een pijn dat ik na een dag of 3 heb gezegd dat ik ermee stopte!!! Tepels waren helemaal opgezet rood en open. Bij de 2de weer geprobeerd en zoals jullie zien onder mijn banner veel langer volgehouden (anderhalf jaar). Eerste kraamzorg had niet goed uitgelegd hoe dat het moest 2de kraamzorg zei gelijk stop je doet het verkeerd.

20. engeltje87

engeltje87 Niet meer actief

jep hier ook met stip op nmr 1 !!

Deel Deze Pagina