Jouw ergste pijn ooit...

Discussie in 'De lounge' gestart door Devilschase, 18 nov 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Eefke84

Eefke84 Niet meer actief

de pijn toen ze mn muts inknipte recht naar beneden zonder wee en zonder verdoving. en bedankt he vlos! tot aan mn reet aan uitgescheurd

2. Lucia

Lucia VIP lid

6 sep 2005
    12.287
    6
    38
    Thuishulp
    België
    Dat is heavy meid, mijn moeders baarmoeder hebben ze ook om die reden verwijderd. Heel veel pijn en heftige bloedingen altijd.
    Sterkte woensdag!

3. MamadeBij

MamadeBij Actief lid

20 mei 2010
    349
    0
    0
    Koningin
    In een bloem
    Ooh ja, het wegmasseren van die laatste cm tijdens de bevalling en toen dat niet lukte, trok ze het maar over het hoofdje van Luuk zodat hij er makkelijker uit ging. Ik heb toen ook tegen haar gezegd: haal die vingers er NU uit of ik schop je :D

4. rjdn12

rjdn12 Fanatiek lid

14 jan 2010
    1.810
    1
    38
    Ontstoken tandzenuw of wortel(weet niet wat het waas) ademen deed al pijn aan die tand. Daarna 3 wortelkanaalbehandelingen....wowww wat wilde ik dood op dat moment!

5. Pandora

Pandora VIP lid

18 okt 2010
    6.530
    363
    83
    Noord-Brabant
    vorig jaar een ongeluk gehad, toen met mn hoofd heel hard op het afvalt terecht gekomen...flinke hersenschudding....die pijn aan mn kop en de koppijn, waren de ergste pijn die ik ooit heb gehad

gescheurde enkelbanden is overigens ook geen pretje

6. Sila24

Sila24 Niet meer actief

Toen ik een blaasontsteking had , man man wat een helse pijn was dat zeg!!

7. Lucia

Lucia VIP lid

6 sep 2005
    12.287
    6
    38
    Thuishulp
    België
    Oh en ik heb ooit eens een abces (ofzo, de dokter zei ook wel fistel) gehad aan m'n staartbeen. Toen die op springen stond...poeh!

Miss kunnen we beter een top 5 maken.:p

8. MamaNiess

MamaNiess Fanatiek lid

6 aug 2008
    2.166
    10
    38
    Vrouw
    Paradise.
    De ergste lichamelijk pijn die ik heb (gehad) is de pijn in mijn rechter zij, door een vernauwing in de urinebuis.. Ben daar 8 jaar terug ook al aan geopereerd maar vernauwing is weer terug! Nu een dubbel J katheter in, en daar de eerste dagen echt gigantisch pijn door gehad. was zelfs zo erg dat ik mijn vriend heb moeten vragen om thuis te blijven, omdat ik niet eens voor ons zoontje kon zorgen!! :(

9. Vlinderbloem

Vlinderbloem VIP lid

27 mrt 2008
    8.128
    1.682
    113
    Een gedeelde eerste plek: mijn bevalling en een wortelpuntontsteking. Holy crap wat een horror!

10. Devilschase

Devilschase VIP lid

1 dec 2007
    21.159
    8.136
    113
    Generaal zonder leger.
    Flevoland
    ik heb nu trouwens al 1,5 dag vreselijke darmkrampen/kolieken, ga kapot vd pijn, wprdt gelukkig nu minder vaak aanvallen. Hoop dat ik zo kan slapen.

11. nanette77

nanette77 VIP lid

11 jan 2009
    10.817
    545
    113
    Vrouw
    euhmmmm..
    Rugweeën,onstoken kies of nu mijn hamstring...

Tadaaa.. de trofee gaat ..
    NAar mijn kies..
    Hele nacht wakker geweest.. Jankte van de pijn (en manlief was amper wakker te krijgen)
    Paracetamol, ibu en diclo geslikt.. niks hielp..
    Uiteindelijk zelfs de wodka erbij gehaald..

's ochtends bij de tandarts in de wachtkamer heb ik gesmeekt of ik eerst verdoofd kon worden en dan kon wachten

12. Jubbos

Jubbos Niet meer actief

Mijn rugweeen.

13. Chebu

Chebu VIP lid

17 dec 2007
    7.174
    2
    36
    Midden-Oosten
    Op een goede 3e plaats staat de pijn die ik had toen ik tijdens een coloscopie wakker werd uit het roesje. En dan staan ze met een camera in je darmen te wroeten.
    De verpleegster wist niet hoe snel ze me nog een shot slaapmiddel moest geven.

14. Luna86

Luna86 VIP lid

11 jan 2009
    14.861
    9.374
    113
    Gelderland
    Toen ik mijn persweeen op moest houden.. En de pijn die ik na de ks had in mijn buik toen ik me ergens in verslikte.

15. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

8 okt 2006
    34.238
    7.282
    113
    Vrouw
    Brabant
    Een heftige middenoorontsteking zo'n 8 jaar terug. Ik riep toen nog, ik beval denk ik nog liever, dan krijg je er tenminste nog iets voor terug. En zo denk ik er nu, 2 bevallingen verder, nog steeds over.

16. Vlekje

Vlekje Fanatiek lid

12 aug 2008
    1.443
    0
    0
    voedingsdeskundige en eigenaresse van: kwestievanv
    Somewhere over the rainbow
    Draining die uit mn borst moest. Slangetje was aangekoekt, dus zat korste op en dat ropte die vent er in 1 handeling af van mn borst waar ik net een paar dagen daarvoor aan geopereerd was....ben totaal niet kleinzerig, maar geloof dat ze me in Assen nog gehoord hebben :$

17. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    Ik twijfel tussen de pijn van de bevalling (rugweeen) of de pijn van de nierbekkenontsteking 3 jaar terug.
    Beide pijnen waren ondraaglijk....

18. Popkoorn

Popkoorn Niet meer actief

Mijn chronische ziekte,
    ik heb reuma en sle, dit is een autoimmuunziekte waarbij de organen ook ontsteken,

heb dagelijks pijn aan alle gewrichten,

19. LittleWish

10 mrt 2008
    78
    0
    0
    Lelystad
    Een half uur (ongeveer) na de geboorte van mijn zoontje en de placenta, trok mijn baarmoeder niet vanzelf samen, waar door ik bloedproppen kreeg. Het voelde alsof ik weer erge weeen had! Maar het ergste was nog dat ze met 2 man (vrouw) op mijn buik gingen drukken om de bloedproppen eruit te krijgen. De pijn... zoooo 10 keer erger dan de bevalling. en dat 2 keer!! Ik heb perongeluk de arm van de verpleegster gekrabt toen ze daarna alleen maar haar hand op mijn buik legde. Zo bang was ik voor de pijn :)

20. Popkoorn

Popkoorn Niet meer actief

hmmm misschien moet ik op mijn vorige reactie terug komen...

het doet mij meer zeer wanneer mijn ventje echt heel erg pijn heeft ( en uiteraard mijn dochter ook)

hij is voor 2 maand geleden heel hard op zijn kin gevallen, zat een best diep gat in ... dus hup na de hap....pfff wat deed mij dat een zeer.... mijn ventje had zo'n pijn, schreeuwde het uit, en dan ook nog stil moeten liggen zodat de dokter het kan lijmen en met hechtingspleisters kan vast maken.... nou dat doet hij dus niet... dus maar harder gillen en schreeuwen en tegenstribbelen... nee dat deed me echt zeer.

of mag ik dit niet meerekenen omdat het niet echt lichamelijk is ?

Deel Deze Pagina