dit was ook met stip mijn nummer 1!!! Jeetje wat een pijn zeg. Ik liep er al mee rond toen ik 13 weken zwanger was en niemand me geloofde het lag aan de zwangerschap. 3 weken na de bevalling lag ik op de seh en werd ik opgenomen 10 dagen(gelukkig mocht ik op de kraam blijven) Op nummer 2 de ERCP onderzoeken die ik 2x!!! heb gehad 1x voor de galblaasoperatie en 1x erna omdat er nog stenen in me galwegen zaten en ik 1 week later na de operatie weer werd opgenomen met galaanvallen. Op nummer 3 de darmkolieken die ik heb over gehouden na me operatie samen met reflux. Wat een hel soms. Zelfs met zware pijnstillers niet onder controle krijgen Nummer 4 de bevalling en daarbij heb ik 2 uur persween tegen moeten houden echt dat was pijnlijk maar die dingen hierboven zijn nog veel erger
uhmm ff denken dat rot gebit van mij bezorgd me aardig wat pijn. mijn amandelen die geknipt zijn op me 16de viel me ook zwaar tegen.. ik zit nog te twijfelen tussen mijn borstvergroting en een ander genant probleem,maar aangezien de borstvergroting iets moois heeft opgeleverd ga ik toch voor het andere probleem.. ik was met mijn kruis op stalen spijlen gevallen dit deed zo'n pijn.. ik voelde iets lopen dus ik keek. toen bleek dus dat het zo ontzettend bloedde.. oke dus door naar het ziekenhuis en tja daar met de benen wijd en was ik dus aan alle 2 de kanten opengescheurd dus even 6 spuiten daar, en hechten maar kant wilde nie verdoven dus dat deed zo''n pijn!! uiteindelijk 12 hechtingen! en nu denken jullie misschien dat heb je na een bevalling toch ook.. ja dat weet ik heb ik ook gehad! maar toch deed dit 100 x meer pijn. de dokter zei ook dat is omdat je dan een bepaalde stof aanmaakt, wie de pijn onderdrukt! hihi heel verhaal geworden!
de laatste keer dat ik door mijn knie ben gegaan wist niet meer waar ik het zoeken moest ppppppffffffffff kniebanden afgescheurd en de banden zover opgerekt dat mijn knie 4 keer zo dik was en de artsen zeiden dat je na de operatie van de kniebanden ook erge last van kon hebben nou dat was een lachertje . groetjes san84
1. Toen ik op de fiets meegetrokken werd door een brommer (die mij inhaalde en op een of andere manier vast kwam te zitten in mijn stuur) en tegen een stilstaande vrachtwagen terecht kwam . Een hoop ribben zwaar gekneusd. 2. Een ingegroeide teennagel die er zonder verdoving afgehaald is (verdoving zou niet werken omdat het helemaal ontstoken was). Oh als ik daaraan terug denk......... 4. Mijn bevalling. 3. Een hondenbeet in mijn lip die zonder verdoving gehecht is, de verdoving zou meer pijn doen dan de hechtingen zelf. Maar wat ging ik door de grond. En nog wel een aantal dingen die net zo erg waren.
Absoluut op 1: Na mijn keizersnede verloor ik kennelijk stolsels (waar het verplegend personeel heel zorgelijk bij keek). Ze moesten "even" op mijn buik drukken (lees er met hun volle gewicht op hangen), maar de verdoving van de operatie was nét uitgewerkt.... DAT DEED ZEER!!!!!
1 ontstoken eierstok 2 nierstuwing 3 de pijn na mijn galblaas operatie tijdens deze zwangerschap. 4 mijn eerste bevalling.
Zo zie je ook maar dat iedereen elk soort pijn anders ervaart! Ik heb denk ik wel 30x blaasontsteking gehad, nierbekkenontstekingen, blinde darm ontsteking, niersteen, ontsteking aan mijn schoudergewricht etc en heb dat alles als niet onwijs pijnlijk ervaren.. Wat wel echt ook onwijs zeer deed was mijn longontsteking na mijn blinde darm operatie toen ik 6 weken zwanger was!
BI met ontstekingen in het bekken plus dubbele Ichsias!!!!!!!!!! doe nog liever bevallen ondanks dat de eerste 5 dagen duurde!
stipt op 1 DE BEVALLING!!! vooral de laatste centimeters.....man...wat doet dat zeer!!! en dan tel ik ook de kraamweek mee!! wat doen die hechtingen zeer zeg, kwam mede ook door dat ik helemaal gekneusd was door vacuumpomp.... en wat ik nog meer als heel pijnlijk heb ervaren: - een verstandkies (die nog niet door was) trekken zonder (nou ja verdoving die niet werkte) verdoving eruit snijden/trekken...dacht dat hij heel mijn kaak er uit brak.... en daarna het ontsteken van het gat waar ooit mijn verstandskies zat... - blindedarm ontsteking, ik was 13 maar kan me de pijn nog goed herinneren, dat was tot mijn bevalling mijn ergste pijn ooit....
Ik heb nog nooit iets gebroken ofzo.. *afkloppen* de pijnlijkste .. hmm ik denk toch mijn navelpiercing of die kinpiercing (die ik tot 3x toe liet zetten auw haha). De bevalling tja, ik weet nog dat ik het beschreef als ZWAAR IRRITANT in grote letters, maar echt pijn, nee. Pijn vind ik eerder die scherpe pijn, kleine knijpjes in je arm of die botte naalden bijv.. Dat vind ik echt zeer doen, bah! Mja geestelijke pijn doet veel meer he, daar heb ik wel redelijk vaak last van, ik moet zeggen dat dat het ergste pijn is wat je ooit kan hebben. Geestelijke pijn doet zeerder dan lichamelijke pijn...
Ik krijg spontaan pijn bij het lezen van sommige reactie's brrr Bij mij 1: Dystrofie in mijn hand 2: Napijn van spoedkeizersnede 3: het verliezen van mijn vingertop 4: chronische blaasontsteking
Ja raar he? Tis wel een wetenschappelijk feit dat er een speciaal stofje in je lichaam zit dat je de pijn van de bevalling meteen vergeet. Apart he? Echt iets natuurlijks denk ik. De natuur wil gewoon dat we de pijn niet meer kunnen herinneren en gewoon nog meer kindjes willen Anders raken we niet meer zo 'makkelijk' zwanger denk ik. haha
Galsteen met stip op 1. Bij mij voelden het als de heftigste wee niet niet meer stopt. en dat met 20 weken zwangerschap dacht dat het helemaal fout ging. Gelukkig waren het maar galstenen en maakte ons mannetje het goed. Dan mama maar even door bijten Geen makkelijke bevallingen gehad maar liever dat dan nog een keer galstenen.
Ik heb een aantal jaar geleden mn stuitje gebroken, dat is toch wel heftige pijn geweest zeg, heb er ruim een half jaar lang last van gehad met zitten.
Mijn Chronische huidziekte (Hidradenitis Suppurativa) ik heb er al last van sinds mijn 13e ben nu 31 deze ziekte is vaak echt ondragelijk zulke helse pijnen zijn het, en het rotte is dat de de medische wereld nog steeds niet weten wat het is dus kunnen ze er nog steeds geen goeie medicijnen voor geven het zijn enorme abcessen en fistels onder de huid en als de ene weg is komt de andere er alweer aan, meestal komen ze op de meeste leuke plekke zoals in de schaamstreek, schaamlippen, liezen, rond of in de anus, onder de borsten en onder de oksels :x bij mij heb ik ze overal weleens gehad, nu zitten er 2 leuk naast elkaar op mijn buik, maar de allerergste die ik gehad heb was zo 6 jaar geleden toen zat er 1 onderop mijn borst zo groot als een tenisbal en dat is echt niet gelogen. dat is de ergste pijnen die ik heb, maar mijn flinke oorontseking van een paar maanden geleden wil ik ook liever niet meer meemaken
Dat heb ik ook gehad, dat is voor mij ook de ergste pijn ooit, bij mij deed de tong ook nog vrolijk mee. Al hoewel ik heb ook PDS en dat doet ook soms zoveel pijn dat ik niet meer kan lopen. (Bij mij was dat trouwens een bijwerking op Primperian, voor de maag of antibiotica, Klacid SR of zo iets) Ik had er nog nooit eerder van gehoord en de dokter wist eerst ook niet wat het was, hij in zo'n dikke pul lezen en toen kwam hij erachter, kreeg gelijk heel veel diazepam voor een paar dagen, kon gelukkig alleen nog maar slapen.
Knieschijf uit de kom en niemand durfde het te zetten: EHBO van het attractiepark waar het gebeurd was niet, personeel van de ambulance niet, personeel van het plaatselijke gezondheidscentrum niet... nee, pas 3 uur later in het districtziekenhuis door de orthopeed met zo´n miezerig tikkie om mijn onderbeen te strekken :x