De bevallingen waren natuurlijk geen pretje, maar echt vreselijk en erg vond ik het ook niet. Dus ik kan me zo niet mijn ergste pijn herinneren.
Bij mij was de ergste pijn van me maag na een maagverkleining, man je weet echt niet hoe je moet liggen, en dan die drain die er dan uit moet, je zal onderweg naar huis elke keer over een hobbel gaan
Toen ik een half jaar geleden zulke rugpijn had dat ik niet kon lopen en dat ik met mijn zoontje in de mc naar het cb moest. Ik kon een beetje schuifelen maar ik kwam de stoep niet eens op! Dat was echt vreselijk.. Doe mij dan maar een bevalling, daar hou je nog wat aan over.
De bevalling en wekenlange voorweeen. Maar wat ook een helse pijn was toen ik m'n elleboog brak en uit de narcose kwam en ze nog bezig waren met hechten! Dat deed zo'n pijn! En toen ik uit de narcose kwam na de keizersnede van Martijn had ik echt vreselijke pijn! Niet normaal meer! En toen ik uit de narcose kwam na dat ze de plaat enz uit m'n elleboog haalde, toen ging ik ook door de grond van de pijn. Ik durf echt niet meer onder narcose, kwam er iedere keer met een helse pijn uit. En ze mochten me niet meer medicatie geven zodat ik met minder pijn wakker zou worden omdat ik anders niet bij zou komen ofzo. Dus eerst wakker worden, pijn lijden en dan pas medicatie, dat snap ik echt niet.
De pijn die ik had toen mijn hechtingen waren ontstoken. En het allerergste was het toen nog toen de nichtjes van mijn ex tegen het bed aan zaten te tikken met hun voetjes. Ik ben altijd heel lief tegen kinderen maar toen ben ik op een gegeven moment toch uitgevallen.
mijn buitenbaardmoederlijke zwangerschap... pff dat deed echt heeel veel zeer. Maar goed ik heb de bevalling nog te gaan natuurlijk.
Toen ik smorgens wakker werd na de bevalling en de verdoving was uitgewerkt, heb 2 weken lang niks gekunt wat was dat erg En toen er een ontsteking in mijn kaak werd doorgeprikt pffffffffffffff
Toen ik na de bevalling een interne bloeding had, wat een mega-hematoom creeerde in mn baarmoeder/vagina tegen mn darmen aan. En het duurde even voor men door had dat ie er zat en ik geopereerd werd. Ik heb echt weken niet normaal kunnen zitten, liggen of lopen. Gigaveel bloed verloren, bevallen en operatie aan de onderzijde en een groot deel van de hematoom moest vanzelf verdwijnen want daar durfden ze niet aan te komen omdat ze bang waren dat ik dan helemaal niet meer zou stoppen met bloeden... Bevalling was er echt een eitje bij (wat misschien trouwens nog wel de meeste pijn deed op dat moment was dat ik ineens op stel en sprong naar de OK moest en mn kleine meiske van 7 uur oud alleen moest laten want papa was net even naar huis naar ons manneke.....)
Mijn miskraam die zonder curretage is geweest. Op natuurlijke wijze dus mini bevalling. Was na mijn 3e ivf behandeling toen nog 4 ivf gehad en nooit meer zwanger geweest. Dus lichamelijk echt veel pijn heeft 1/5 geduurd en geestelijke pijn daarvan is onbeschrijfelijk.
Bevallen uiteraard. En toen ik laatst een ontstoken oog had. Je denkt misschien piece of cake, maar jezus ik weet niet wat voor vorm ik had maar dat deed echt heel erg pijn. Kon mijn ogen niet open of dicht houden en wanneer ik knipperde leek het alsof er een stukje glas ofzo over je oog schraapte
De verdovingsspuiten in mijn grote teen om mijn ingegroeide teennagel weg te snijden. En het scheuren van mijn enkelbanden is ook een memorabel pijnlijk moment.
Het moment dat de gyn mijn zoon met de tang eruit haalde... die staat zonder twijfel op 1. Damn wat deed dat een pijn! Daar zijn in de menselijke taal geen woorden voor bedacht. Mijn op één na pijnlijkste moment was toen ik al heel wat jaren geleden een volle colafles met de onderkant op mijn blote teen liet vallen, en meteen flauwviel (in de supermarkt) van de pijn. Alles zwaar gekneusd en ik moest naar huis gedragen worden. Verder gelukkig nooit iets gebroken of geopereerd geweest, dus tot nu toe alleen bij mijn bevalling échte pijn meegemaakt.
Bevalling heeft hier geen pijn gedaan Maar mn bekken dat is mn ergste pijn ooit nu nog steeds na 1,5 jaar
het hechten na de bevalling!! deed nog 10 x zeerder dan het bevallen zelf.. brrrrr... gelukkig is het helemaal weer goedgekomen
Mijn pees die half doorgesneden is van mn vinger per ongeluk met een groot zakmes en mn tattoo op mn zij ik leek wel een speenvarken zo gilde ik van de pijn
mijn baarmoedermond infectie net een week na de bevalling. Menn wat een hel zeg! Kon niet zitten, niet staan, dus ook niet lopen, zelfs mijn been optillen was teveel gevraagd...