Wie weet het? MRI beelde opvragen bij het MRI Centrum

Discussion in 'De lounge' started by Ladylittleangel, Nov 29, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Ladylittleangel

Ladylittleangel Bekend lid

Sep 17, 2008
    788
    9
    18
    Midden van het land
    Ik had een cd'tje meegekregen van het MRI centrum, nou moet ik die cd morgen meenemen naar de neurochirurg maar ik kan em dus nergens meer vinden!!! stom natuurlijk.

Weet iemand of het MRI centrum de opnamen ook bewaard? of is het alleen die cd die ze hebben en niks in een archief?

Zit vet in de stress....zucht....

2. Fem

Fem VIP lid

Dec 28, 2006
    5,292
    1
    0
    Sr. Accountmanager
    Capelle ad IJssel
    Volgens mij staan die beelden toch ook gewoon in je dossier bij het zkh, sowieso daar waar ze gemaakt zijn....??

Tenminste; mijn man krijgt twee keer per jaar een MRI en die 'roepen' ze dan gewoon terug als wij bij de neurochirurg komen, vind het ook gek dat je het op cd meekrijgt (maar wrs ben je in een ander zkh geweest voor de MRI?). Mijn man had een CT scan laten maken in een ander zkh en die had de neurochirurg gewoon hoor... Anders bel je toch eerst ff van te voren??

3. Ladylittleangel

Ladylittleangel Bekend lid

Sep 17, 2008
    788
    9
    18
    Midden van het land
    Ik ben dus in het Diakonessenhuis geweest bij de neuroloog, bij het MRI centrum voor de mri, en nu heb ik de beelden nodig voor het St. Antonius ziekenhuis.

De uitslag van de MRI hebben ze ook opgestuurd naar het Diakonessenhuis en van hun heb ik het cd'tje meegekregen.
    Ik kan me herinneren dat ik hem meekreeg omdat hun het niet konden opslaan ofzo? dus die beelden staan daar niet meer in de computer.

Maar het lijkt me toch wel dat het MRI centrum een archief heeft?

Share This Page