Voor mijn dochter: Z8, Jottum, Barbara Farber, S&D le chic Voor mijn Zoon: Ralph Lauren, Jottum, Pointer, Z8, Name-it
ik haal kleding bij prenatal en c & a vd en hema en bentexs. en de een 74 is de ander niet de 74 van de hema is klein en de 74 van de prenatal is weer groter. koop niet zoveel merkkleding.
Hier een Zara-fan voor een lang en smal kindje. Misschien ook wat voor je zoon? Ik vind het geweldige kleertjes en lekker betaalbaar. Verder ook gek op Benneton en Barbera Farber! Bakkaboe valt ook smal is me opgevallen. Zit dus ook erg mooi bij mijn dochter.
bakkaboe smal? Nee hoor bij mijn zoon valt het van zijn kont! Meiden tnx voor alle leuke reacties! Ben altijd slecht in online kopen, maar moet echt een gaan speuren. iemand zei VINGINO voor jongens nu in de uitverkoop... dat klopt maar kan geen maat 86 meer echt vinden wie heeft dan een goede WEBSHOP voor vingino?
voor mijn zoontje: Dies ook vrij smal.. imps en elfs spijkerbroeken vinrose spijkerbroeken tommy hilfiger mc gregor ralph lauren scapa vingino retour another world clic Daar heeft hij het meeste van...
Hier voor beide dochters combi van Vingino, Mexx, Noppies (vooral de jongste), Villa Happ, Bengh (zoooo duur dus maar erg weinig), H&M, V&D....Vind Jottum en Moodstreet errrrrrrg leuk maar ook errrrrrrg duur dus daarmee wacht ik tot ze iets ouder en het ook langer kunnen dragen. Ooit gaan wij nog trouwen als de meiden wat ouder zijn en heb nu al besloten dat ze dan beide de mooiste jurk van Jottum aan mogen die dag
duches meisje en jongen daar zit dus het verschil blijkbaar... dat merk ik wel vaker. owja en another world heeft de jongeste 2 broeken van en de oudste ook e.a. doerak hebben ze hier ook maar vind het op de een of ander manier niet tegek.
Ik hou erg van Scandinavische merken: Smafolk Duns Snoffs design Mini Rodini Hjorth Katvig COS Ook leuk: Bobo Choses Buisjes en Beugels (is hij nu nog wat te klein voor) Imps & Elfs En voor de basics H&M en Hema