kinderverjaardag: chips, ham/kaas of frituur

Discussie in 'De lounge' gestart door missmamsie, 15 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
?

wat zou jij kiezen?

1. kaas, ham, worst, etc.

2. chips, zoute sticks, pinda's, etc.

3. frituurpan

Meerdere stemmen zijn toegestaan.
De resultaten zijn alleen zichtbaar na stemmen.
  1. missmamsie

missmamsie Fanatiek lid

18 aug 2009
    1.486
    0
    36
    kinderopvang
    aan de kust
    Morgen de verjaardag van onze oudste zoon. Hij wordt drie jaar en er komen voornamelijk volwassenen, al dan niet met kinderen. Zal ik voor de volwassenen kiezen voor hapjes als hamrolletjes, kaas, worst, etc/ chips, zoute sticks, pinda's, etc. of gewoon de frituur aangooien??

2. Ellen291982

Ellen291982 Niet meer actief

ik zal voor de hamrolletjes enzo gaan. is niet heel veel werk toch?

Alvast gefeliciteerd met je zoontje!

3. Dahlia

Dahlia Niet meer actief

Waarom niet een combi van alles wat? Een bordje kaas en worst en lekker bakjes met chipjes en nootjes etc.... Ik zou persoonlijk niet voor de frituur kiezen, is mij te vet en teveel stinkerij allemaal.

Alvast gefeliciteerd. ;)

4. Sas26

Sas26 Fanatiek lid

14 jan 2008
    3.291
    1
    36
    Euh, met frituurpan bedoel je patat eten of zo? Of borrelhapjes a la bitterbal e.d.?

Ikzelf ben altijd vwel van de hapjes als wraps, gehaktballetjes, quiche e.d. aangevuld met chipjes, nootjes en kaas, toastjes e.d., niemand komt wat te kort haha! Maar we hebben dan ook geen frituur. Het ligt er een beetje aan wat voor verjaardag het wordt: is het met etenstijd, hoeveel mensen komen er? Want een keertje een feestje emt zijn allen aan een lange tafel lekker frietjes eten is eigenlijk ook wel eens leuk toch? Wer es wat anders!

5. Marijke1982

Marijke1982 Niet meer actief

Ik zou niet voor frituur gaan. Dan meurt gelijk alles en iedereen ernaar. Wat je wel kan doen is bladerdeeghapjes maken, of van die gehaktballetjes voor in de magnetron halen. Heb je toch iets warms maar geen stank.
    Maar gewoon toastjes, kaas chips/nootjes is toch ook prima.

6. janette

janette VIP lid

26 feb 2007
    5.113
    0
    0
    Ben op zoek naar de droombaan
    Heiloo
    zou lekker voor kaas en worst gaan, vet met wat komkommer en worteltjes
    heb je ook geen last dat de kids iets krijgen wat ze evt nog niet mogen..... Teun krijgt hier nog geen pinda's...maar een kaasje of worstje is niet erg als dat er evt teveel ingaat....

7. Truus21

Truus21 Niet meer actief

Kaas en worst e.d. Lekker simpel, geen gedoe en geen huis wat stinkt. Evt. aangevuld met wat chips/nootjes.

8. Ellen291982

Ellen291982 Niet meer actief

krijg er honger van haha

9. mamajanneke

mamajanneke Fanatiek lid

22 mei 2007
    2.688
    4
    38
    Vrouw
    kaas en worst enzo en aanvullen met wat chips eventueel voor de kinderen.

gefeliciteerd alvast

10. draak86

draak86 VIP lid

7 mrt 2008
    5.427
    0
    0
    Thuisblijf mama
    Noord-holland
    als je geen frituur wilt ivm stank kan je hem ook buiten zetten (balkon,schuur ed).. Wat ik meestal doe als ik verwacht dat het tot 01:00 ofzo gaat duren is rond 21:30 chips/nootjes rond 22:00/22:30 kaas worst ed en mocht het rond 23:30 nog druk zijn nog wat bitterballen. Je leest het, vreetpartij hier;)

11. missmamsie

missmamsie Fanatiek lid

18 aug 2009
    1.486
    0
    36
    kinderopvang
    aan de kust
    Bedankt:)
    Ik heb gekozen voor een combinatie van worst, kaas, leverworst, zoute sticks, borrelnoten, kaasstengels, tuc, nibb-it en voor de kinderen nog spekjes & krentjes.
    Bedankt voro de felicitaties:)

12. Emma29

Emma29 VIP lid

30 mei 2007
    10.467
    0
    36
    carnavaller !!
    alvast van harte !!

en wij gooien hier gewoon altijd van alles op tafel .. kan iedereen lekker kiezen wat ze willen
    oh en ook de komkommers en wortels natuurlijk voor de lijners ..

13. Nisa

Nisa Fanatiek lid

17 nov 2008
    2.007
    1
    38
    Turkije!!!!!
    gefeliciteerd :D

14. nijntje1984

nijntje1984 VIP lid

15 sep 2008
    15.693
    1
    0
    Voor m'n vriend z'n verjaardag had ik de laatste keer blokjes kaas en salami op tafel gezet.

Voor het overige had ik croque monsieurs op voorhand gemaakt en gewoon even opgewarmd in de oven toen de gasten er waren. Terwijl dit aan't warmen was, ging ik rond halve gesmeerde sandwiches. Deze had ik belegd met smeerpate, zalmsalade, ...

Je hebt er een klein beetje voorbereiding aan, maar niet veel. En de reacties waren eigenlijk heel positief.

Deel Deze Pagina