Jouw favoriete baby webshops?

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door Leaf, 20 jul 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. flowertje36

flowertje36 Niet meer actief

Ik zag deze site al een paar keer voorbij komen.... Nu was ik ook even gaan neuzen op de site.... Maar ik vind ook dat alles heel erg snel is uitverkocht daar....

2. Droppie Drie

Droppie Drie Fanatiek lid

1 aug 2013
    1.735
    10
    38
    Huh, echt? Ik heb ook net even gekeken, maar ik vind het wel behoorlijk uniek hoor! Bij wat voor webshops vind je dit nog meer dan?

3. Er zijn er écht heel veel ;) En dan heb ik het alleen nog maar over Nederlandse shops.. Een groot deel verkoop ik ook in mijn webshop. Leuk is het zeker, maar in de verste verte niet uniek hoor, haha. En dan die prijzen daar.. Dat haarbandje met die diamantjes kost daar €16,95. Die verkoop ik voor €5,95 en dan zit er, na aftrek van BTW en belasting, nóg een winstmarge op. €16,95 vind ik echt absurd, zoveel is het simpelweg niet waard.. Ik vind dat altijd een beetje oneerlijk. Roepen dat het vreselijk uniek is en het daarom voor extreem hoge prijzen verkopen.. Maar goed, dat ben ik :)

4. Hilly1980

Hilly1980 VIP lid

23 jun 2014
    7.299
    6
    38
    Ik vind ikbenmama.nl en ikenmijnkind.nl erg prettig. Verder kijk ik bij C&A, HEMA, Bijenkorf en V&D. en natuurlijk Babypark en Baby-Dump he.

Het merk Carter's word verkocht door zalando. Geen verzendkosten daar ;)

Andere tip: pinkorblue.nl

5. piccolina

piccolina VIP lid

5 mrt 2012
    7.199
    5
    0
    Zoschattig is niet uniek;)
    Is gewoon chinese spul van taobao kan je zelf ook bestellen veel goedkoper.

Unique is wel
    Etsy.com

6. Butterfly1109

Butterfly1109 Fanatiek lid

3 jan 2015
    1.620
    43
    48
    Kom maar op met die sites :D:D:D;)

7. Butterfly1109

Butterfly1109 Fanatiek lid

3 jan 2015
    1.620
    43
    48
    Ik lees nu pas deze reactie! Wat is jou webshop? Neem er graag een kijkje!

Ik ben deze kleding namelijk echt niet verder op internet tegen gekomen, vandaar mijn opmerking.

8. Baileyy

Baileyy VIP lid

12 feb 2012
    5.641
    1.444
    113
    Leuke sites allemaal!

9. mamamoon86

17 apr 2011
    73
    0
    6
    Ik kwam net grasonderjevoeten.nl tegen! Misschien niet direct voor kleding (hebben ze ook wel), maar ik vond het wel een hele leuke site voor spulletjes voor de babykamer etc.! Ik vond hem in ieder geval het melden waard!

10. Twinkle81

Twinkle81 Fanatiek lid

4 jul 2014
    4.945
    1.033
    113
    Voorschoten
    Baby-dump. Niet alleen voor kleding, maar voor van alles. Ze hebben ook hele goede service.
    Voor kleertjes H&M. Hema haal ik in de winkel zelf.
    Verder Prenatal.
    Overigens viel het mij op dat van het merk Dirkje maat 74 korter is dan de maat 68 van Prenatal (broekje). Hema valt ook krap in vergelijking met andere merken. H&M juist weer wat ruimer. Dat is wel iets om rekening mee te houden.

11. babylove26

babylove26 Fanatiek lid

12. Leaf

Leaf Niet meer actief

Carters kende ik ook al ja! Ik hik ook tegen de verzendkosten aan :(.
    Maar ik zag bij zalando dat ze ook carter setjes verkopen!

Deel Deze Pagina