HIer een misschien heel brutale vraag maar ben erg benieuwd.... Wat verdienen jullie NETTO per maand met welk werk en welke leeftijd? Mijn vraag komt voornamelijk omdat ik eigenlijk ander werk wil zoeken wat regelmatiger is maar financieel kunnen wij niet veel geld missen groepsbegeleidster 24 uur p.w. ik ben 23 jaar verdiend; ongeveer 1120 euro netto p.m {ligt aan ort}
Ik ben leidster op een kinderdagverblijf, Ben 21 jaar, werk 3 dagen (28 uur) en verdien 1250 netto per maand. Ik vind het netjes, heb namelijk nog maar net mijn diploma en dus ook net in dienst. Liefs
d8 dat een kdv zo slecht betaald is, niet dus... ik houd allanger die vacatures in de gate maar volgens mij ga ik dit nu echt héél serieus doen
Bij ons verdien je aardig hoor. Kijk anders even naar het cao van kinderdagverblijven. Daar staan ook de salarissen. Bij ons worden we wel hoog ingeschaald.. En ieder jaar dat je er werkt ga je 1 trede omhoog. Volgens mij verdien ik iets meer als 10 euro per uur netto.. EN het is SUPER mooi werk!
21 jaar verzorgende c in de thuiszorg 24uur per week 1400 euro netto (en werk bijna geen avonden dus weinig ort)
Pfff...vind dat jullie allemaal veel verdienen zenne! Ik verdien tussen de 1400 en 1500 euro netto per maand maar werk wel 40u per week en heb onregelmatige werktijden als verpleegkundige. Ik ben 24 jaar, dit is m'n 2e werkjaar.
Jeetje, ik wist ook niet dat een kdv zo goed verdiende... Mijn vriend werkt fulltime, is 28 jaar, praktijkbegeleider en verdient maar 1307 euro netto... Ik verdien 350 euro netto, voor 6 uurtjes in de week, begeleiden van een kind met autisme. (23 jaar)
Dat komt omdat de meeste meiden die hier hun salaris noemen parttime werken en vaak betaal je dan minder belasting en ander soort geneuzel wat nog van je bruto salaris afgaat. Een vriendin van mij verdiende met een fulltime baan (36 uur) netto ca. E 1500,-- , nu ze is bevallen gaat ze 24 uur werken en verdient ze nog rond de E 1100,-- netto. Het is dus niet ze dat ze nu 3/5e van de E 1500,-- gaat verdienen. Ik ben 27, werk 36 uur en verdien ong. E 1550,-- netto en dan verdien ik echt nog niet slecht. Dus ik denk dat je best tevreden kunt zijn met wat je verdient hoor
Ik ga ook wel met de billen bloot. Ik werk als accountmanager en krijg nu ca. 1800 netto per maand op basis van een 32 urige werkweek (heb daarnaast ook extra's als een auto van de zaak, telefoon en een 13e maand) exclusief bonusregeling nog... ja, ik weet het, het is best veel..
Maar goed, jij bent dan ook accountmanager, een verantwoordelijk functie, daar mag ook best wat tegenover staan vind ik. Niks om je voor te schamen hoor. En hier bedoel ik heus niet mee te zeggen dat andere functies niet verantwoordelijk zijn (ik zeg t maar even bij, want ik merk hier op zp dat sommige meiden erg lichtgeraakt zijn )
Dank je wel Mermaid, het is idd wel erg veel stress ja (en niet dat de rest dat niet is hoor), ik ben verantwoordelijk voor 75 mensen 'buiten' (ik werk in de technische detachering) maar als je die salarissen hoort.... dan krijg ik echt een schijntje hoor. Maar ik ben erg tevreden ja .
Poe ben wel jaloers op jullie hoor. Ik hoop dat als ik eindelijk klaar ben met mijn studie, wij ook eindelijk eens een lekker inkomen hebben..
Nou dat bedoel ik. Ik werk als notarieel secretaresse en heb dus geen mensen onder me en werk dus zelfs voor iemand anders. Ik vind dus ook dat ik voor wat ik doe en de verantwoordelijkheid die ik heb echt niet slecht verdien.
@ Cherrylein: Tuurlijk gaan jullie dan ook op inkomen erop vooruit. Maar je moet idd eerst investeren dmv bijvoorbeeld een studie en dan kan je pas oogsten wat je hebt gezaaid. Snap je wat ik bedoel? Kijk, ik had nooit zin om te studeren ben ook echt met een salarisje van niks begonnen en nu ik dus al 7 jaar werk krijg ik het salaris wat ik eerder noemde.
Ik hoop het. Ik vind het sowieso al belachelijk dat mijn vriend zo weinig verdient..maar ja dan krijg je het volgende dilemma: hij kan in de horeca gaan werken en savonds er nooit zijn en in het weekend ook niet. Of hij blijft dit werk doen (en er zit wel verhoging in hoop ik omdat hij hbo mag doen via zijn werk) en een mager loon houden. Tja, wat kies je dan he..? Hij heeft straks wel een gezin en ik weet van mezelf dat ik het niet trek als hij altijd weg is.
Idem hier, man kreeg een baan in de haven aangeboden voor heel erg veel geld, maar hij vond het uitzichtloos en niet leuk om vaak in de nacht weg te zijn, nu blijft hij gewoon werken waar hij nu werkt, om de hoek waar hij naartoe kan lopen en in het weekend is hij altijd bij ons, is ook veel waard. Een een HBO opleiding volgen via je werk zou ik altijd aanraden, is ook een investering voor de toekomst he!