Vrijdag echo.. maak me toch wel druk

Discussie in 'De lounge' gestart door lillyenco, 8 jan 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lillyenco

lillyenco Fanatiek lid

5 okt 2009
    4.080
    0
    36
    forumverslaafde
    Onder de zon
    Hey meiden.

Ik ben na een onderzoek bij de huisarts doorgestuurd naar het ziekenhuis voor een echo.
    Ik heb al een lange tijd drukpijn in mijn onderbuik links.
    Nu weet ik van mijn vruchtbaarheidsbehandelingen dat ik maar 1 eierstok heb.

Mijn huisarts wou niet gelijk uitgaan van mijn eierstokken en eerst de rest uitsluiten. Hij heeft o.a. apendix opgeschreven.. maar dat zou je toch rechts moeten voelen als ondragelijke pijn?

Ik voel de pijn alleen als erop gedrukt wordt ( of gestapt door kat of hond) en niet continue. Ook niet tijdens plassen oid..

Hebben jullie ervaring met blindedarmontsteking? of misschien zelfs ervaring met deze drukpijn?

2. rums

rums Niet meer actief

Nee, ik niet. Maar wil je wel even sterkte wensen en hopelijk is het niets!

3. lillyenco

lillyenco Fanatiek lid

5 okt 2009
    4.080
    0
    36
    forumverslaafde
    Onder de zon
    dank je. De pijn moet toch ergens vandaan komen lijkt mee... aangezien ik nogal wat afwijking heb aan mijn baarmoeder.. vrees ik daarvoor..

4. Baylee

Baylee Fanatiek lid

21 jan 2008
    2.417
    0
    36
    Blindedarmontsteking bij mij konden ze op de HAP toen ook duwen waar ze wilden maar had ook niet echt pijn. En volgens ik mij herinner duwen ze links op een plek en dan zou je weer rechts pijn moeten hebben.

Ik heb 4 maanden gelopen met plotseling opstekende steken in mijn buik en pijn ik ben overal heen gestuurd van internist tot diabetesverpleegkundige tot ik op een nacht moest braken en buikpijn kreeg en dan stuurden ze mij nog naar huis met een spastische darm.. uiteindelijk heb ik toen de hele namiddag op de SEH gelegen s avonds wilden ze uiteindelijk even kijken en toch heb ik vreselijk veel geluk gehad want ik had geen 10 min later moeten zijn of hij was geklapt.
    Bedoel maar je hoef niet perse verhoogde ontstekingswaarden te hebben of hoge koorts te hebben om een blindedarmontsteking te hebben.

Succes vrijdag het kan maar nagekeken worden !

5. rums

rums Niet meer actief

Ja, klopt. Zeker als je klachten al langer zijn. Waarschijnlijk krijg je vrijdag ook al de uitslag, spannend! Ik heb een aantal jaar geleden een echo gehad. Bleek mijn galblaas te zijn maar die klachten komen niet overeen met die van jou als het gaat om drukpijn.

6. HabibiAna

HabibiAna Fanatiek lid

24 nov 2008
    2.635
    0
    0
    Hier ook drukpijn, maar ook steken en onregelmatig bloedem. Heb een echo gehad en blijk een grote cyste op mn eierstok te hebben.

Ook nadat ik honderd keer naar huis ben gestuurd met dat het wel stress zou zijn , of een blaastonsteking of infectie;)

7. lillyenco

lillyenco Fanatiek lid

5 okt 2009
    4.080
    0
    36
    forumverslaafde
    Onder de zon
    wahhaa die doktoren van tegenwoordig...

Ja ik ben echt bang voor een blindendarmontsteking.
    Heb de pijn al echt een jaar.. maar het is echt alleen als erop gedrukt wordt.. lijkt me toch dat een ontsteking echt wel voelbaar moet zijn...

8. HabibiAna

HabibiAna Fanatiek lid

24 nov 2008
    2.635
    0
    0
    Ja, om te huilen is het. Maar ja, mooi dat je nu wel goed onderzocht wordt.
    Succes vrijdag!

Deel Deze Pagina