Jouw gekke geheime "verslaving" :)

Discussie in 'De lounge' gestart door moontje2008, 22 dec 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Eli1984

Eli1984 Fanatiek lid

1 jan 2013
    1.583
    0
    36
    Leuk topic :).

De Harry potter films kan ik ook niet vaak genoeg kijken, te leuk.
    Verder verslaafd aan vaseline (als lippenbalsem) ga de deur niet uit zonder en als ik m vergeet koop ik nieuwe.
    Ook nog verslaafd aan handcreme, snuffelen aan het hoofdje van mijn zoontje, magazines.
    Dat was m volgens mij wel.

2. Toverbal

Toverbal Fanatiek lid

9 mei 2012
    2.715
    907
    113
    Mandarijnen, vooral clementine. Kistje gaat hier maximaal 2 dagen mee. Mag ze van mijn vriend niet meer zo veel eten i.v.m. het nieuws laatst, maar helaas voor hem :p
    En ook nagellak, zoveel mogelijk in alle kleuren. Is ook mijn vriend niet blij mee, die houdt niet van dat opvallende aan mn vingers, dus botvier ik het op mijn tenen :D

3. Zonnebloem1987

Zonnebloem1987 Fanatiek lid

9 jan 2009
    1.327
    21
    38
    Smeerkaas..
    Ik eet bijna elke dag een bakje 48+ smeerkaas.;)
    Vaak met tomaat...

4. Minerva

Minerva Niet meer actief

Ik snuffel ook heeeel veel aan mijn zoontje... Hij ruikt zó lekker :) Ik weet dat het eigenlijk niet goed is, maar nu ik nog vrij ben kan ik niet stoppen met hem na de ochtend voeding bij mij in bed te nemen. Het gevoel van zo'n warm lijfje tegen mij aan.... :) Hij wordt dan ook altijd snel rustig en valt vrijwel direct in slaap. Vlak voordat hij in slaap valt, zucht hij nog eens een keer heel diep en dan kun je me echt wegdragen! Wat geweldig om dan nog even 1,5 uur lekker bij elkaar te liggen en te knuffelen :) Dit is echt mijn verslaving!

5. Saja87

Saja87 Niet meer actief

Zwitsal :D
    Ook hier de clementines
    Harry Potter films
    En ik friemel altijd aan mn haar..

6. sydneys

sydneys Niet meer actief

De 4 kazen pizza van dr oetker. Die zou ik elke dag kunnen maken.

Of macaroni met kaassaus! Dat zou ik 3 keer per dag kunnen eten.
    Hoet moet wel die van mijn moeder zijn, die van mij smaakt toch anders ook al doe ik hetzelfde haha.

Simpel maar lekker en verslavend haha

Owww jaaaaa en die geur van mijn zoontje (als zijn pamper niet vol is) hij ruikt zoooooo lekker!!! Ik voel me net een junk als ik weer stiekem aan hem ruik of merk dat ik weer onbewust zit te snuiven in de albert heijn :D
    Ik heb hem al gezegd dat ik eens met hem naar een parfummaker ga :p

7. Panda1

Panda1 Bekend lid

28 feb 2013
    841
    117
    43
    Overijssel
    Ik moet overal aan ruiken wat ik "nieuw" in de handen krijg. Kleding in de winkel binnenkant van boekjes, dingen van zolder, stofjes, het haar van mijn kids etc etc

En ik heb een vreselijke cup a soup verslaving.

8. Vrouw1982

Vrouw1982 Fanatiek lid

17 mei 2012
    2.195
    464
    83
    Vrouw
    Heel afgezaagd, maar toch... Chocolade... Ik kan het gewoonweg niet weerstaan. Kan gerust 2 a 3 repen per dag eten (twix, kitkat etc.) en dan ook nog even de leonidas binnenlopen voor een paar bonbonnetjes.

Helaas niet echt goed voor de lijn :(

9. Tommo

Tommo Fanatiek lid

3 jul 2013
    1.741
    1
    36
    NULL
    NULL
    Fanfictions lezen, twitter, zonnebloempitten, lucozade.

10. Ntje

Ntje Fanatiek lid

11 nov 2012
    3.720
    90
    48
    Almere
    Ik heb/heb een ernstige obsessie voor Harry Potter al sinds het eerste boek uitkwam.

Ik heb alle boeken in de eerste druk zowel in het Engels als in het Nederlands en de daarbijbehorende speciale editieboekjes.

Ik heb de schaakzet, een Lego kasteel, en nog een heleboel andere fan spullen. Op de middelbare school had ik ook een schooltas en een agenda en alle andere schoolproducten (en ik me maar afvragen waarom ik werd gepest;))

Ik heb zelfs tot m'n 16e een Harry Potter thema slaapkamer gehad met een hele muur een handgeschilderd hogwarts. We gingen helaas verhuizen:(.

En ik wil echt heel graag naar het themapark in Orlando maar dat duurt nog wel even:(.

Ben verder heel normaal hoor:p.

11. Maxellera

Maxellera Fanatiek lid

14 mei 2012
    2.092
    82
    48
    NL
    Hihi, leuk :D

12. Tommo

Tommo Fanatiek lid

3 jul 2013
    1.741
    1
    36
    NULL
    NULL
    Ik ben ook harry potter fan, ben ook in Orlando geweest en woon nog geen 15 minuten van de Studio's (tour) af, da's echt fantastisch, ik bedoel Orlando is hartstikke leuk, maar de echte sets zien is veeeel leuker.
    Heb Daniel, Rupert en James Phelps (Fred Weasley) ook ontmoet.

13. 1986Lynn

1986Lynn Fanatiek lid

3 sep 2009
    2.636
    379
    83
    ..
    Aan carpaccio.. over heerlijk, vooral bij een bepaald restaurant.. :)

En aan geboortekaartjes, die verzamel ik, maar kun je gerust een verslaving noemen.. mijn brievenbus vind mij echt minder aardig op de dagen dat er geen envelopjes inliggen.. ;) Heb er nu ongeveer 5000, ken vrijwel alle voorkantjes uit mijn hoofd..

14. Minerva

Minerva Niet meer actief

Is de moeite waard (om het nog maar even erger te maken) :p

@ Ninosz: ik wil niet de moodbreaker zijn, maar als je zou weten hoe (en waarvan!) smeerkaas gemaakt wordt, zou je er misschien wel anders over denken :) Maar met dit soort dingen is het altijd zo dat je het maar beter niet kunt weten :D Ik ben dan ook altijd blij met restaurants met een dichte keuken :p

15. Cinderellea

Cinderellea Niet meer actief

Harry Potter, die films en boeken kan ik achter elkaar kijken/lezen en het gaat nooit vervelen.
    En geraspte kaas, dat gooi ik echt (bijna) overal overheen.

16. Kaboutermeis

Kaboutermeis Fanatiek lid

16 apr 2013
    4.184
    1
    0
    Chocolade :)! En scampi of gamba's! En champignons daar doe ik ook quasi een moord voor!

En ik kan quasi geen Kruidvat binnenlopen zonder buiten te gaan met een nieuw deo-geurtje ;).
    En liefst nog wat lekker geurende shampoo en douchegel ook, al heb ik op 't moment écht wél genoeg staan.

Wasverzachter interesseert me dan weer geen bal en koop ik niet.

17. 1992

1992 Actief lid

16 apr 2013
    383
    0
    0
    NULL
    NULL
    Haha hier ook benzinelucht verslaafd, en koffiepads ruiken terwijl ik koffie niet lust. Zwitsal ook verslaving. En eeeh altijd tellen hoeveel uur ik nog kan slapen, kussen omdraaien dat ik op de koude kant lig. Muziek. Als ik 5 minuten moet wachten op de bus tot 300 tellen en meer van die gekke tikjes, vroeger ook tellen hoeveel stappen ik moest lopen om thuis te komen.... en nu traptreden tellen

18. Ntje

Ntje Fanatiek lid

11 nov 2012
    3.720
    90
    48
    Almere
    Ik ben TOTAAL niet jaloers op je hoor:p.

19. Ntje

Ntje Fanatiek lid

11 nov 2012
    3.720
    90
    48
    Almere
    En bedankt he:p.

20. Metire

Metire Niet meer actief

haha dat heb ik ook, mn vriend heeft bijna nooit pukkels maar áls hij er een heeft weet hij al hoe ver het is :D maar dat doen alle vrouwen in mijn omgeving trouwens, dus zo gek is het nog niet eens :p

Deel Deze Pagina