Ik ben een rasechte benzinesnuivert, ik kan niet normaal ademen bij een tankstation, fat gaat alleen maar snuivend En ik ruik graag aan papier en boeken.
Kamillethee drinken Ruilen aan nieuwe boeken. Vooral nieuwe kinderboeken met dat gladde papier. Goddelijk Salt&Vinegar chips
Een mede snuffert? En jij ook Peetje? Ik ruik graag aan nieuwe tijdschriften, heerlijk die drukinkt En daarnaast van die koekrolletjes gevuld met chocoladepraline. Hebben een griekse naam zoiets als popoudopuolos....mmmmmm
cookie daugh, alleen vind ik het ijs niet zo lekker. Onlangs heb ik ontdekt dat de koekjes van danerolles ongebakken precies zo smaken jam jam, ze liggen nu in de oven en ongebakken voor mijn toetsenbord.
Benzine snuiven en ruiken aan zon dikke markeerstift Op me werk lachen ze zich ziek als ik weer gelukkig ben als er wat op zon sheetblok word geschreven
Van die zwart wit snoepjes zoals Lakrisal of zoiets en dat rolletje met de ene helft zwart en de andere helft wit. Oh heerlijk vind ik die! Ben op dieet,snik Verder van die lippestift snoep en die snoep ufo's in allelei kleuren. En van die zakjes met beertjes erop en zwart wit poeder erin,geel zakje.
Oude kaas. Ik kan gewoon niet zonder! Elke ochtend eet ik een boterham me kaas. Al 20 jaar. In de middag maakt het mij niet uit
Ik ook. Robijn en lenor.. allerlei geuren Ik was het liefst 3 wassen per dag..dan ruikt mn heeeeeele huis lekker, dan ben ik compleet gelukkig...
- De binnenkant van m'n wangen 'op eten' Bijt er altijd velletjes af, en die eet ik smakelijk op! Toen ik 16 was en een blokjes beugel had kon ik dus niet meer op m'n wangen kauwen Na 2 jaar een beugel was de verslaving weer helemaal terug, en dat na 2 jaar afkicken! - Puistjes uitknijpen. Heb ze zelf nooit, dus ik zit altijd aan mijn vriend te plukken als hij er 1 heeft. Hij had vroeger erge acné dus nu is er af en toe nog wel een puistje te zien, komt u maarrrrrrr - Aan boeken snuffelen en voelen. Hardcovers voelen heerlijk en dan het dikke papier wat zo héérlijk ruikt. Ik lees mijn boeken ook altijd heel netjes, vooral als het een pocket is. Moet ik het onderhand scheel lezen, want o wee als er een barstje aan de buitenkant komt!
Gamen.. En hier ook films kijken en boeken lezen.. Sommige ken ik uit het hoofd.. HP, Twilight, LOTR, enz.. En als nog ergere stap: Fanfiction lezen @ Tommo, fijn om te lezen dat ik hierin niet de enige ben Oh ik lees nog meer herkenbare dingen.. Wangen bijten doe ik ook altijd.. Nagelbijten gelukkig afgeleerd toen ik 14 was.. Qua eten: Nutella.. Gaat hier echt teveel van doorheen.. Ik ben de enige die het eet en doe met zo'n grote pot denk ik max. 2 weken
Leuk topic! Ik ben ook verslaafd aan wasmiddel en wasverzachter, heb 3 flessen wasverzachter, ben ze nu even aan het opmaken hahaha. Want had er eerst 8! En heb 6 flessen wasmiddel staan.. Zegt genoeg denk ik. En je kan mij wakker maken voor sushi! Dat is echt mijn lievelingseten, al jaren en het komt nooit mijn neus uit. Verder ben ik verslaafd aan de geur van mijn dochter. Als ik aan haar hoofdje ruik, liefde!!
ben verslaafd aan glazen. en dan grote coca cola glazen als de mac weer eens zo'n heerlijke actie heeft dan krijgt mijn vent al een hartverzakking. ik vind t eten bij de mac echt niet om te vreten, maar heb alles over voor die glazen heb ook geen ander glas in mn kast staan, alleen maar coca cola glazen, stuk of 50 had ik er maar moest er een paar verkopen met pijn in mn hart omdat het niet in mn kast past
de parfum van mn vriend. vindt ze echt lekker ruiken doe ze dan ook geregeld zelf op. en als k dan mn vriend ruik, ochh vindt het echt lekker ruiken kan dan echt mn neus niet van hem afhouden
Haha wat een super leuk topic! - Verslaafd aan Cola..... Geen dag zonder....!! Ik sta er mee op en ga er mee naar bed zo ongeveer. Behalve nu ik zwanger ben.... nou lust ik het even niet. Maar na de kraamtijd komt dat vanzelf weer terug. - Verslaafd aan steriele luchtjes... zoals handdesinfectiemiddel zoals ze hebben in ziekenhuizen en verzorgingshuizen.... Of dat geurtje wat je ruikt bij de nagelstyliste.... Of Dettol!!
Ik ben gisteren erachter gekomen dat ik echt verslaafd ben aan Lay Paprika ribbel chips. Ik MOET elke dag een schaaltje tot me nemen. Ik zorg dat ik altijd wat achter de hand heb want ik word gek als ik die chips niet in huis heb. Gelukkig is de verslaving tot een schaaltje per dag en niet een hele zak per dag. Na nieuwjaar ga ik me toch beperken tot alleen in het weekend, ik moet weer wat kilo's zien kwijt te raken.
Ohh ik ben ook zo verslaafd aan cola. Ik drink wel alleen coca cola zero, maar het is zoo slecht, vanaf 1 januari ga ik echt minderen En ik ontwikkel momenteel een lichte verslaving voor gta 5. Sinds mijn vriend zijn playstation hier in huis heeft gezet speel ik het elke dag wel..
Oke, ii met mn vreemde seizoensgebonden verslaving. Ik vind het heerlijk, bijna therapeutisch om vellen te trekken... van die vellen, van wanneer je verbrand bent, en gaat vervellen... Dat vind ik zo heerlijk. Als mijn man vervelt kan ik er niet van af blijven, tot grote ergernis van hem.... En dan alleen als je grote vellen kan trekken, niet van die kleintjes... Ook bij mezelf trouwens! (Ik ben vreemd!)
Mijn obsessies tijdens mijn zwangerschap: -Nutella, schoonmaakmiddelen, tosti, druiven & zeepjes. Zo veel mogelijk zeepjes. Nu: - Aan mijn haren zitten. Dan weer in een knot, dan weer vlecht, dan los (mijn man word er gek van haha) - Geurkaarsen! Ik houd van al die kleurtjes en geurtjes. Heb 1 kastje speciaal helemaal ingericht met kaarsjes waar ik elke dag wel paar van aansteek. - ruiken aan het haar van mijn man (mag het niet meer snik snik, maar doe het stiekem soms als hij slaapt haha)! - kusjes geven aan mijn dochtertje. waar ik ook ben ook al is het in de midden van de weg. kusjes kusjes kusjes. ik vergeet dan alles om me heen