Dat heb ik ook! Van alleen naar een filmpje kijken van een massage raak ik al in een roes! Belachelijk.(wel goedkoop)
Ik ruik bijna overal aan... Wel 20x zodra ik 't in mn hand krijg, al weet ik hoe iets al ruikt, toch betrap ik me erop dat ik er weer met m'n neus boven hang... En aan mn dochter snuffel ik ook, en mn katten... Oh ja, duimen doe ik ook, en dan op zo'n manier dat ik aan mijn arm kan gaan ruiken, die ruikt namelijk zo lekker hahaha tja... Mensen om me heen zijn 't gewend van me
het dekbed opslaan in bed ! ik word echt gek als t dekbed niet goed in de hoes zit bovenin. dus als ik dan s nachts wakker word en dat ding zit weer eens niet goed stap ik ff uit bed en flapper ik een x met t dekbed vanaf t voeteneind. vind vriendlief nooit zo grappig als hij aan t slapen is en dus ineens zn dekbed kwijt is en t koud krijgt!
Ik ben gek op kinderprogrammas op tv. Spangas en mega mindy zijn mn favoriet (en nee ik heb geen kind van die leeftijd met wie ik samen kijk) haha
whahahahah ik zie het echt al helemaal voor me! Dat neemt hij je dus echt niet in dank af zeker. Maar wel herkenbaar. Maar ik stap er mijn bed niet voor uit.
Wasverzachter Als ik de was opvouw vind ik het altijd heerlijk om nog even eraan te ruiken. Die geur van de wasverzachter, mmmmm
Oh herkenbaar van dat dekbed.. Hier wordt ie bijna elke avond eerst goed gedaan voor we gaan slapen.. Dan red ik het er wel mee tot de volgende ochtend.. En zo niet dan inderdaad ff flapperen
Ik heb trouwens DE oplossing voor dekbed irritaties. VEILIGHEIDSSPELDEN! Ja serieus, ik heb er 3 boven door mn dekbed+hoes gestoken en nooit last meer van! Ik werd er ook compleet gestoord van
Heb ik ook haha & aan goedkoop Dvd's kopen ben ik verslaafd Kwam vorige keer met koninginnendag met 30 Dvd's terug en was nog niet eens 20 euro kwijt. en bijna allemaal nog nieuw in folie ook. Heb ondertussen 4 verhuisdozen vol
maar ik vind het zo leuk dat mn vent dan boos word omdat ie t koud heeft ineens ik zou echt furieus worden als hij dat bij mij zou doen maar hem boeit t niks als t dekbed niet goed zit hahaha maar ik kan t wel eens proberen, scheelt mij ook een half uur wakker zijn en koude voeten midden in de nacht
-nagelbijten -chips -stoelen onder tafel moeten altijd op een rechte lijn -thirts in de kast moeten op kleur (enkel die van mijn man) -kleren op de kapstok moeten in volgorde dus hemden bij de hemden, tuien bij de truien,...owee als het niet juist hangt haha ....
* currysaus: vooral die van de Aldi en de enige echte van de snackbar. Ik doe het op bijna alles: brood/ei/aardappels/rijst/vlees/sommige groenten als doperwten.. etc. etc. * patatje currysaus, satésaus en joppie (A) * Babyvaseline. Ik weet eigenlijk niet eens de naam, maar het is de grote rechthoekige pot met roze deksel. Is voor halfbloedjes/donkere kindjes. Ik gebruik het voor mn zoontje en voor mezelf. Het ruikt echt HEERLIJK *candy crush saga.. wat een verschrikkelijk verslavend spel * KIP, met rijst en zure komkommer * Thee *En dan nu echt een vieze: bultjes bij mn vriend uitdrukken. Ik weet het klinkt ranzig en dat is het ook Mn vriend wil het ook nooit hebben, dus helaas.. het is afkicken want bij mezelf vind ik er niks aan (A)
Was erg verslaafd aan kauwgom. Werd gek en begon gewoon te trillen als ik het niet had. Nu is het wat minder maar het brengt me nog steeds tot rust wnnr ik erop kauw. Dingen overtrekken met mijn ogen. Figuren, gezichten etc. En dan de hele tijd de lijntjes dus volgen met me ogen.
Ik lepel chocolade zeebanket uit met een mini lepeltje. (De praline) en als beide helftjes dan leeg zijn doe ik ze weer op elkaar en stop ik ze in mijn mond. Zo doe ik uren met mijn doos chocolade hahaha
Ik vind het stiekem heel erg leuk om met een metaaldetector oude "schatten" te zoeken. Heel erg nerdy ik weet het.
Ik ben verslaafd aan mn haren wassen! Niks lekkerders dan onder de douche staan en dan je schone haren onder de douche!