Jouw geluksmomentje van de dag

Discussie in 'De lounge' gestart door toekomstigemam, 10 jun 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Popkoorn

Popkoorn Niet meer actief

Dat mijn zoon zelf uit zijn kamer kwam en lang zal mama leven ging zingen hij had helemaal zelf onthouden dat mama 23 is geworden

Onze dochter begon mee te zingen

Ja dat was wel even hart verwarmend

2. nina3

nina3 Bekend lid

27 aug 2010
    795
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ik had een heel groot geluksmoment vandaag. Mijn zoontje is nu voor het eerst gaan kruipen en ik ben zooooo trots, hij heeft namelijk Down en het gaat best goed . Hij is 15 maanden , dus loopt niet eens zover achter:):)

3. Doortje25

Doortje25 Fanatiek lid

25 jul 2010
    4.056
    884
    113
    In ons huis leek wel een bom ontploft dus ik moest, na het bezoek aan mijn oma, echt aan de slag dacht ik. Toen ik thuis kwam zag ik dat mijn man al had opgeruimd en gestofzuigd, heerlijk! :)

4. Channes

Channes Fanatiek lid

24 jul 2008
    3.170
    0
    0
    Verkoopmedewerkster
    Groningen
    Toen ik net mijn mannetje op bed legde en weer naar beneden wou gaan riep hij mama luf you.. Dan smelt mijn hartje.. Heerlijk...

5. Momfulness

Momfulness Niet meer actief

Wat goed zeg! Gefeliciteerd :)

6. Meisjesmama

Meisjesmama Niet meer actief

- de lachjes van mijn jongste dochter
    - de natte kusjes en stralende lach van mijn oudste dochter
    - dat we zojuist een Babboe city hebben gekocht :D
    - we heerlijk in het zonnetje hebben gezeten
    - er een prachtige specht op nog geen meter afstand van ons slaapkamerraam zat en we er minutenlang naar konden kijken

7. Meisjesmama

Meisjesmama Niet meer actief

Geweldig!

8. Woefje85

Woefje85 Fanatiek lid

3 feb 2011
    3.396
    0
    0
    OV
    Vanochtend toen ik thuis kwam na een droevig afscheid van onze hond een hele dikke knuffel en kus van onze lieve jongen kreeg! Net of hij het voelde dat mama dat even nodig had.... <3

9. Woefje85

Woefje85 Fanatiek lid

3 feb 2011
    3.396
    0
    0
    OV
    Geweldig meid! En idd zover loopt ie idd niet achter! ;)

10. 2lovelychildren

2lovelychildren Niet meer actief

mijn geluksmomentje van de dag was,dat mijn zoontje zei dat hij heel blij was met zijn hotwheels van de rommelmarkt.:)

en dat noah was t lachen toen ik de telletubbies zong voor hem:)

11. justjes

justjes Bekend lid

3 okt 2011
    613
    0
    0
    NULL
    NULL
    eigenlijk vandaag de hele dag, mooi weer en naar de speeltuin geweest met mijn dochtertje.
    Maar een extra mooi momentje, na een poosje van wild van t een naar t ander rennen was dat ze in het zand naast een klimtoestel ging zitten en een kwartier rustig in t zand zat te prutsen. Ze zag er zo lief uit en speelde met zo´n lief stemmetje.

12. Maia

Maia Niet meer actief

mijn man en dochter die samen lekker op een springkussen aan het springen waren! heerlijk om te zien.

13. missmamsie

missmamsie Fanatiek lid

18 aug 2009
    1.486
    0
    36
    kinderopvang
    aan de kust
    Mijn peuterzoontje achterop de fiets die wederzijds oogcontact heeft met een peutermeisje voorop de fiets van haar mama, terwijl we naast elkaar wachten om over te steken.
    Gezellige avondpicknick op ons 'geheime familieplekje' met een prachtig uitzicht.
    Mijn zoons (5 en 2,5) die gezellig met elkaar aan het spelen zijn.
    Mijn oudste die heel blij is dat hij zijn zwemjuf tegenkomt en zij hem uitbundig begroet...
    Opa en oma tegenkomen op weg naar een grote toeristenmarkt en vanzelfsprekend met elkaar verder optrekken, zodat ik niet in mijn eentje de kinders in de gaten hoef te houden op een toch wel erg grote markt met erg veel mensen...
    Manlief die gewoon een topvader-en man is....
    :):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):)

14. NooNoo

NooNoo VIP lid

18 jul 2010
    5.422
    1
    0
    Oh geweldig allemaal!

Mijn grootste geluksmoment van vandaag kwam voort uit een grote frustratie. Dochter was al vanaf 14:30uur wakker en compleet door de slaap heen. Uiteindelijk ben ik er even naast gaan zitten, soms brengt haar dat tot rust. Vandaag dus niet, ze probeerde steeds aandacht te vragen door te roepen, mijn hand te kriebelen, te lachen, kletsen. Toen dat niet lukte (ik bestierf het ondertussen aan het lachen, maar probeerde me in te houden) ging ze staan en probeerde ze mijn haar te pakken terwijl ze "ey ey" zei. Toen kon ik echt niet meer en barstte in lachen uit waarop zij heel theatraal haar hoofd achterover gooide en zo mogelijk nog harder moest lachen, ze gierde het uit!
    Ik ben echt snikkend van het lachen naar de overloop gekropen en heb man gevraagd om even serieus met z'n dochter te gaan praten :D

15. Dani11

Dani11 Niet meer actief

Toen we met zn drietjes achter in de tuin zaten en ik in de keuken wat ging pakken en Quinten riep tegen mijn man: papa dat is MIJN mama he!! ben smoor op de kleine man ;)

16. lieselot84

lieselot84 Fanatiek lid

11 okt 2008
    4.362
    0
    36
    Adm. mw.
    Overijssel
    het eerste lachje van onze dochter gekregen vandaag
    wanneer mijn vriend 's ochtends even in mijn kont knijpt
    mijn zoon en vriend die samen aan het vissen zijn
    mijn zoon en schoonvader die samen in de groententuin bezig zijn
    een opgeruimd en gepoetst huis
    mijn mooie tuin die mijn vriend gemaakt heeft
    ....

Edit: dit is niet allemaal op 1 dag gebeurd he ;)

17. Lucia

Lucia VIP lid

6 sep 2005
    12.287
    6
    38
    Thuishulp
    België
    Mijn dochter die, toen ik haar op bed legde, me een megadikke knuffel gaf en zei; 'mama, ik hou heel erg veel van jou!'. :)

18. Adorable

Adorable Fanatiek lid

20 dec 2008
    2.601
    0
    0
    Huisvrouw
    Brussel, Belgie
    Toen ik vanmiddag ben gaan zwemmen met de kids en ik voor het eerst een kusje kreeg van mijn bijna 1jarige zoontje *smelt*

En het buurmeisje wat opgesloten zat een paar seconden op het terras en haar mama de deur open deed en ze haar onwijs lief omhelsde en huilde op mama's schouder, omdat ze gelukkig weer bij mama was, ooh heerlijk gewoon om te zien dat je kids je zo nodig hebben ook voor dit soort momentjes!!!

19. toekomstigemam

toekomstigemam Fanatiek lid

7 mrt 2011
    1.792
    0
    0
    overijssel
    Vandaag alweer eentje gehad twee eigenlijk

1 papa en zoon zien babyzwemmen terwijl ik foto's maak en kijk hoe papa ervan geniet
    2 iemand anders blij gemaakt door iets uit te lenen

Deel Deze Pagina