Met mijn man heb ik het grootste leeftijdsverschil van de partners die ik heb gehad. Ik ben 22, hij is 38. We schelen dus ruim 16 jaar. Daar merken we verder helemaal niets van in onze relatie. Ik heb nog nooit zo'n goede relatie gehad. Grappig om te lezen hoeveel jullie schelen.
Wij schelen ook ongeveer 9 jaar, ik ben net 26 en hij bijna 35... Moet zeggen dat ik het fijn vind, ik had echt iemand nodig die een beetje dit ongeleide projectiel een beetje een richting kon geven en ben nu de gelukkigste vrouw op aarde...
Mijn man is 4 maanden ouder, we zijn nu allebei 32 jaar. Ik moet er niet aan denken om een kerel van boven de 40 te hebben oke, behalve Brad Pitt dan...
abdullah is 29 en ik ben 23 jaar, we schelen 6 jaar. Ik ben nog lekker in de 20 en hij wordt volgend jaar 30, ouwe man.
Mijn man en ik schelen 6 jaar, hij is 37 en ik 31. Toen ik 13 was, had ik ook een vriendje dat 6 jaar ouder was, maar dat was toen toch wel ff anders, ik 13 en hij 19. Toen was dat een groot verschil, maar nu op deze leeftijd niet meer
Ik heb een jongere vriend. Ik ben 29 en hij 26. Ik zou nooit op een veel oudere man kunnen vallen. Daarvoor lijkt mij een generatiekloof een obstakel. Oja, inderdaad behalve Brad Pitt en Johnny Depp. Ook oud, maar nog erg lekker,
Ik en mijn man, 24 en 38. 14 jaar dus... en zoooooooo verliefd en gelukkig, och wat hou ik toch veel van hem (lintje in zwijmelbui )