One Direction, al gaat het me meer om de roddels dan de nummers, ik vind er maar een aantal leuk Geordie Shore, ik ben gek op Charlotte en Gaz! De Allerhande, die blader ik elke maand door en haal er ook wel eens een recept uit
Mijn quilty pleasure is toch echt wel chocolade... Daar kan ik echt onbeschaamd een heleboel van wegwerken...
TLC...met al die mode programma's... verstand op nul genieten van mooie kleren. En Ghosthunters... geweldig. Ik geloof er niet in maar kijk het wel heel erg graag...
Ik kijk geordie shore.. En kinderprogrammas Hannah Montana keek ik ook Luister stiekem naar one direction en Disney liedjes Harry potter is m'n favoriete film
Kleuren en tekenen, maar dat is nu weer hip geloof ik. Ben een beetje een nerd dus stiekum Harry Potter, Startrek, Stargate, Lord of the Rings etc. fan. Ben ondanks vele enerydrinkjes vrije periodes ( zwangerschappen en borstvoeding) nog steeds verslaafd aan red bull. En wat ook n vreselijk slechte gewoonte van mij is, is om in mn eentje veels te lang op te blijven om series te kijken.
Ik moet altijd een traantje wegpinken aan het eind van Cars1. Ik kijk heel graag naar Freek in het Wild. Uiteraard vanwege al die interessante slangen enzo, waar ik echt een passie voor heb...
Hier ook haha . Als ik dan weer alleen met VL ben dan kijk ik veel minder lang.. Maar ik kan zo een nachtje opblijven om mijn favo serie te kijken. Pretty little liars, scandal, how to get away with murder, grey's anatomy, faking it,super natural, criminal minds, ncis.. Dat zijn nog maar een paar series die ik altijd volg.. (oeps, beetje veel series, dus heb ook wel veel tijd nodig)
Eerder had ik ook echt wel een crush op mannen met halflang haar. Was er ook altijd overtuigd dat ik thuiskwam met een jongen met halflang haar. Grappige detail is dat VL dat totaal niet heeft en ik nu dat niet meer zo heb, behalve bij acteurs bijvoorbeeld.. Mannen zoals Snape kan ik nog wel even bij wegdromen hoor..
Jolene van Dolly Parton is qua muziek mijn guilty pleasure. Samen zingen met mijn meiden kei hard in de auto. Qua televisie kinderfilms van de kinderen. En dat ik laatst een traantje weg moest pinken bij de spreekbeurt van Meral bij Spangas en dat ik aan het eind van de film achtste groepers huilen niet, ook alles bij elkaar brul dat zijn mijn guilty pleasures.