Weet je welke je vergeet: St. Elmo's Fire!!!! Die titelsong ook! Doe ik heel hard draaien in mijn auto ja ja ja! En Oxford Blues... Ik was vlieft op Robbie!
Verhalen die geschreven zijn door fans van bijv series, acteurs, zangers etc. Die gaan dan over die dingen waar ze fan van zijn, zoals het woord al zegt is het allemaal fictie. Ik lees dus de fanfiction van Supernatural. Er zitten verdraaid goede dingen tussen moet ik zeggen.
GTST! kan er wel uren naar kijken.. half uurtje is eigenlijk ook veel te kort. Wonderpets op Nick Jr. ik zing elke dag mee met hun liedjes haha. En op baby tv heb je om 19:30 altijd kinderen en dieren.. ik vind dat begin liedje echt geweldig, ken hem helemaal uit mn hoofd en we zongen hem toen ons zoontje nog klein was elke avond voor hij naar bed ging.
ik ook word elke dag opgenomen om het stiekum te kunnen kijken wanneer manlief aan het werk is ... nou ja stiekum,.... alsof hij de opnamelijst niet bekijkt....
Haha geweldig.. Hier moet VL echt even niet storen als ik spangas aan het kijken ben hoor.. Dan moet ik weer terugspoelen (kijk vaak terug, weliswaar meteen van de hele week).
Ik vind de Sprookjesboom echt heel leuk. en zing alle liedjes net zo hard mee als Beer. We hebben een Dvd van Sinterklaas gehad,CD, en een DVD van de theater voorstelling. Kan niet wachten tot we weer naar de Efteling gaan,
Kindloos in de auto en de cd van kinderen voor kinderen expres aan laten staan en heel hard meezingen