Tja, het is meteen ook een werktas. Laptop Ipad A4map met alle info mbt mijn werk Agenda Pennen Auto papieren Paspoort Notitie boekje Tijdschrift voor de dooie uurtjes in wachtkamers Neusdruppels en zakdoeken Portemonnee Toilettas met make up, inlegkruisjes en tampons (just in case ) Handcreme Nagelvijl Een hoop bonnen en visitekaarten die ik nog moet opruimen Deo Theezakjes Wat zal de arbodienst hier van zeggen
Mijn handtas puilt werkelijk uit, ik ben er eens even ingedoken voor dit topic: -Mobiel -Portomonnee -Portefuille -Nog tig pasjes en spaarkaarten -Spaarzegeltjes, -Zo'n opvouwbaar tasje in een zakje -Keelsnoepjes, -Visitekaartjes, - Foldertjes -Sleutels, -Zakdoekjes -Zonnebril -Paracetamol, zowel voor mij als voor de kinderen -Neusspray -Lipgloss -Zonnebril -Potloden en pennen - wantjes en sokken voor de kinderen - Desinfecterende handgel - Zo'n miniverpakking zonnebrandcrème - IJsstokjes - Tig bonnetjes - Zoetjes - Tubetje crème - Tubetje weer en windbalsem - en weet ik veel wat nog meer. Wij hebben in het bedrijf waar ik werk regelmatig steekproefsgewijs controle van je tas en broek/jaszakken, ik wens de beveiliging altijd veel sterkte als ze mijn tas door mogen spitten .
Mijn inhoud en dat gooi ik dus vaak over omdat ik bij elke kleding een andere tas neem portemonnee deodorant haarborstel labello 3 x lipgloss zakdoekjes telefoon oplader bank identifier zeep zonder water tampons kauwgom verfrissingstissues En vaak slingeren en nog bonnetjes en andere zooi in mijn tas!
Portemonee Sleutels in leren dingetje Make up etui pen notitieboekje 2 pakjes zakdoekjes mini EHBO trommeltje 3 maandverband 2 lipglos lipbalsem her en der een elastiek of haarklemmetje van Wendy stuk of 5 verdwaalde bonnetjes pakje drinken voor Wendy Pakje koekies voor Wendy Snoetepoets doekjes voor Wendy Nagelvijl Sudoku puzzelboekje paspoort Telefoon En soms stopt wendy er nog wat speelgoed in (heb een grote tas want ik doe er als ik shop ook mn gekochte spulletjes nog bij ) En vaak nog een blikje energie voor mama (tja als je dat allemaal mee moet slepen kan je wel wat extra's gebruiken heh? ) Edit! Vergeet helemaal mn opgevouwen boodschappetasjes in zo'n sleutelhangerzakje en mn telefoon kaart nog die ik volgens mij allang niet meer kan gebruiken omdat hij verlopen is (zijn er uberhaupt nog telefoons waar je dat ding in kan gebruiken???? )
Ik zeg altijd dat in mijn tas mijn hele leven zit Er zit werkelijk van alles in: Portemonnee nagelvijl desinfectiegel handcreme pijnstillers pennen elastiekjes haarklemmen pleisters handschoenen muts oplader headset bonnetjes boodschappenbriefjes snoepjes (en de plasticjes ervan ook ) sleutels keukenpapier om m'n zadel af te drogen camera en vast nog wel heel veel meer *edit: Zonnebril en brillenhoes van m'n gewone bril zit er ook nog in zit ik me te bedenken!
Ik durf mijn lijstje hier bijna niet neer te zetten, volgens mij heb ik het echt het meeste van iedereen... hihi Nou vooruit: Mobiel portemonnee handschoenen deo eigen sleutels werk sleutel autopapieren rijbewijs agenda zonnebril pen zakdoekjes handgel handcreme paraplu smint neuspray mondspray keelspray lippenstift lippenbalsum inlegkruisjes paracetamol rennie vijl nagelknijpertje keelsnoepjes lolly's (is mijn dochter gek op) schone onderbroek (voor het geval dat...) geurtje make-up Ik heb ook een super grote oilily-tas waar alles in past.. Mijn vriend vroeg in het begin wel eens, jeetje wat sleep jij allemaal mee.. tegenwoordig is hij het gewend.
portomonee telefoon sleutels papieren luiers+doekjes voor zoontje extra setje kleding zoontje snoepjes speeltjes zoontje inlegkruisjes deo camera spiegeltje voor ik me zoontje had droeg ik nooit een tas vond het echt vreselijk. nu ga ik nergens meer na toe zonder me hutkoffer
OJA! Deo vergeten erbij te zetten! en vast nog wel wat meer. Vind ook nooit wat in dat ding terwijl alles er in zit
jee wat hebben jullie er veel in zeg In mijn tas zit: portemonee en daar zit mijn sleutel al aan telefoon sigaretten en aansteker meer eigenlijk niet, scheelt een boel gesleep als ik dat zo lees hahaha
In die van mij zit: Portemonnee Sleutels Luieretui met daarin luiers, doekjes, billenzalf, een tubetje bepanthen, romper, zakje voor vieze luier, maandverband (voor mij dan haha) agenda pennen marker post-its lipgloss kauwgom purol handcreme Nijntje boekje Zonnebril Flesje water Sultana
Tja, wil je nu echt dat ik dat allemaal op ga noemen??? Ik roep al een hele tijd dat ik 'm echt even uit moet mesten. Behalve de "normale" dingen als portemonnee, maandverband, sleutels, mobiel, lippenstift, labello, zakdoekjes, kassa-bonnetjes, los geld, spaarpasjes van winkels, ziekenhuiskaart, visite-kaartjes. Ook een hoop spullen die er niet echt in thuis horen: geluksdingetjes van de nichtjes (tekeningen, engeltjes, steentjes en ik weet niet wat), pasjes van winkels waar ik nooit kom, zegelboekjes, agenda 2011 (ja, ja, ik weet het...) papieren van het ziekenhuis (van bezoek vorig jaar) en nog veeeel meer. Oja, en ook een hoop troep van mijn dochter, die gooit ook alles bij mama in haar tas.
- portemonnee - ov-kaart - handschoenen - parfum - make up tasje - borstel - pen - usb-stick - sleutels - Iphone lader - headset - tampons - kledingroller - labello - smint Hmm, ik snap ineens waarom een clutch bij mij niet werkt..
Pff teveel Portomonee Autopapieren Make up Deo Parfum Sleutels (zelfs een apart bosje van een fiets die ik al 2 jaar niet meer heb ) Labello Kauwgom Agenda Pen Zwitsal Spiegeltje Lipgloss Cb boekje En dan nog de gebruikelijke troepjes, bonnetjes, papiertjes enz Man pakt er met geen mogelijkheid iets uit haha En mijn moeder zegt altijd: nu snap ik waarom jij altijd rugpijn hebt
Oh ja, mijn treinabo zit er natuurlijk ook nog in. En labello (een stuk of 3...) Oh echt te erg eigenlijk