Onze eerste zoon werd geboren in de nacht dat de klok één uur achteruit werd gezet (lekker verwarrend was dat) Onze tweede zoon werd vier jaar later geboren in de nacht dat....de klok één uur achteruit werd gezet. (hoe krijg ik het voor elkaar he ) Zoon nummer drie werd geboren op moederdag. De vierde word rond 8 december verwacht. Zou dit weer een bijzondere dag worden? 5 december of zo Is jouw kind geboren op een bijzondere dag? Op welke dag was dat?
Ik weet nu al dat Frummel op een bijzondere dag wordt geboren. Zijn/haar geboortedag is van zichzelf namelijk al een bijzondere dag Maarre....leuk stel heb jij! Wordt vast 5 dec. ofzo Elmo
Ik was uitgerekend op 13 februari 2003. Stiekem hoopte we natuurlijk een valentijns kindje te krijgen... Uiteindelijk is ze geboren op 03-03-'03...
niet direct een bijzondere dag, maar voor ons wel. Vorig jaar kermis ben ik gestopt met de pil en dit jaar kermis is Luca geboren.
Ik was met Daan uitgerekend op 1e kerstdag. UIteindelijk is hij in de nacht van 1 op 2 geboren. Dus meer het begin van de bevalling was speciaal 1 januari
Tymen is niet echt op een feestdag geboren maar wel op een speciale dag: vrijdag de dertiende! Vanaf dat moment is vrijdag de dertiende geen ongeluksdag meer voor ons, ha ha!
mijn nichtje zou gehaald worden op 22 juni met keizersnee maar kwam gewoon op 17 juni (ook met keizersnee) terwijl mijn broer juist die dag had verzet(was eerste keus datum van gynecoloog) dus ze kwam evengoed op de sterfdag van mijn moeder ter wereld. tja toeval of........... nu is een verdrietige dag toch nog mooi geworden net of mijn moeder dat zo gewild heeft.