Ik zelf. Ben namelijk 25 december geboren. 1e kerstdag dus. Best lastig. Moet meestal mijn verjaardag op een andere dag vieren. Iedereen is zelf gezellig kerst aan het vieren met familie en aan het dineren. Toen ik nog klein was, had ik ook graag op ijsjes willen trakteren, maar ja... beetje te koud in de winter. :-k Groetjes, Aleida
Mn dochter is op 07-07 (2005) geboren wat wel leuk is aangezien 7 vaak een geluksgetal is. Mn zoon is geboren de ene dag dat er hier sneeuw lag... veel sneeuw. We moesten met 30km/u naar het ziekenhuis en hij is een dag na z'n mit jarig... ook wel bijzonder.
Ik ook, de mooiste dag van het jaar! In Spanje, waar ik vandaan kom, is het een feestdag. Daar vieren ze de 24ste grootser dan de 25ste.
mijn zoon is op 10-10 geboren de vk die ons het meest had begeleid en waar we ook graag bij bevallen waren was helaas vrij die dag zij was haar verjaardag aan het vieren dus hij wilde perse op haar verjaardag ter wereld komen wij vinden dit heel speciaal.
Mijn zoon is geboren op 24 maart, 's ochtends, en 's nachts werd de klok 1 uur vooruit gezet. Eigelijk was ik pas uitgerekend op 21 april. Uit het gezin waar ik vandaan kom houden we van de maand april: Vader 3 april Moeder 4 april Ik 16 april 1987 Zusje 16 april 1997 Ook heel appart. Liefs xxx, Debby
Serena is geboren op 5 december Ben nu 1 december uitgerekend of deze kleine ook 5 december komt is afwachten
voor ons ook! onze oudste is dan ook jarig, stomtoevallig werden allevier mijn kids op hun verjaardag geboren!
Mijn zoontje is op de verjaardag van mijn moeder geboren, dus op zijn eigen oma's verjaardag. Was eigenlijk de 11e van oktober uitgerekend maar Keano is op de 5e geboren. Liefs, misspuma
Dit gelooft waarschijnlijk niemand en toch is het echt zo! Een vriendin van mij (A.) heeft 1 oudere zus (L.) en 2 jongere zusjes (S. & S., zijn een tweeling). De oudste zus is geboren op 6 Mei, de middelste op 5 Mei (mijn vriendin A. dus) en de 2 jongste op 4 Mei. 4 Jaar geleden beviel L. op 2 Mei van een meisje (T.), vorig jaar beviel mijn vriendin op 7 Mei ook van een meisje (Sh.) en dit jaar op 1 Mei is de oudste zus (L) ook weer van een meisje bevallen (R.)! Dus effe voor de duidelijkheid: 1 Mei: R. 2 Mei: T. 3 Mei: (zal nog wel iemand op bevallen in de toekomst ) 4 Mei: S. & S. 5 Mei: A. 6 Mei: L. 7 Mei: Sh. En allemaal op de natuurlijke manier! Echt volgens mij wippen die mensen maar 1x per jaar ofzo ! Tis toch niet normaal, en allemaal rond dezelfde dag en allemaal meisjes! Maar goed, verder bij mij in de fam. zijn er geen kinderen geboren op feestdagen of andere grappige dagen .
Daar heb ik nog niet eens bij stilgestaan hahaha! Dacht eerst dat ik het woord verkeerd had geschreven . Ik ga die vriendin nu meteen effe bellen en het tegen d'r zeggen (hoop dat ze er een beetje om kan lachen, haar vader is 6 weken geleden plots overleden )
Vigo is niet op een feestdag ofzo geboren, maar ik vind het wel een leuk feit dat ik officieel was uitgerekend op 13 april, en mijn moeder was van mij ook uitgerekend o 13 april.