Gioya is op dezelfde dag geboren als Prinses Ariane (10-04-2007). Maar ik was lekker eerder na na na na na
Mijn vader overleed 1 nov; en ik was zwanger (ik wist het net een week) God neem een leven; en geeft er een terug. Het is niet eerlijk dat m'n vader Steven nooit heeft gezien, maar dat is nu eenmaal niet anders. Jammer genoeg heeft hij nooit geweten dat ik zwanger was. Steven is geboren op 06-07-2006 een mooie datum, en een hele bijzondere dag!
Ja, op zijn verjaardag geboren! Goed he? Nb; stond ook op zijn geboortekaartje; "Hoera! Het is me gelukt! Ik ben op mijn verjaardag geboren!"
Quinton is op 11-11-2006 geboren. 11-11 is Begin van het carnavalsseizoen: om 11 uur 11, worden de eerste vergaderingen van de Raden van Elf gehouden, ter voorbereiding op de komende carnaval.
Ikzelf niet maar: Mijn man op: 4 juli (4th of july) Mijn zusje op: 4 oktober (dierendag) Mijn vader en stiefschoonvader op: 11 september Mijn moeder op: 5 mei (bevrijdingsdag) Tja en Lisa op 27-11... dus dat is nog even afwachten of dat een bijzondere dag gaat worden , aangezien er hier laatst een topic was over 27-11.. hihi
heel gek maar alle mannen bij ons in de fam. zijn op de zelfde dag in de week jarig...allemaal op een maandag volgend jaar 8) vind ik ook knap! me zwager op 31 maart me neefje op 21 april me man op 12 mei me broer op 9 juni me vader op 30 juni
Beide kindjes zijn op donderdag de 20e geboren. Ilse onverwacht, die was de 18e uitgerekend, maar Leo was een geplande keizersnede. Toen we een dag konden kiezen zeiden we allebei: doe maar de 20e. Toevallig was het die maand ook op een donderdag. Als we nu weer een kindje op donderdag de 20e willen, dan wordt de eerstvolgende mogelijkheid 20-11-2008, maar dat is dan wel Ilses verjaardag... En we moeten nog zien zwanger te worden Mochten we weer zo uitkomen en een datum kunnen kiezen, en als 20 mogelijk zou zijn, dan wordt het weer 20. Groet van Kiki
jeremy is geboren op 20-12-2005 op de verjaardag van zijn oma... dat vinden wij erg bijzonder en de geboorte opzich vond ik al erg bijzondere dag.. iets om nooit meer te vergeten.. liefs, manuela
Wij zitten in november tot de 18e van november echt bomvol met verjaardagen van mijn ouders, mijn zus, mijn zwager en mijn man.Wij grapten dus vorig jaar, als het maar na 18 november is. We waren op de 18e 's middags nog op de verjaardag van mijn zwager geweest en ja hoor die nacht kreeg ik weeen. Emme is op de 19e geboren! Alsof ze netjes heeft gewacht!
thomas is geboren op 01-01-2002 tijdens het vuurwerk om 01.03 en op de dag van de invoering van de euro
ik was uitgerkend op 28 maart en hoopte echt niet dat het 30 maart zou komen! dat was de verjaardag van mijn opa waar ik altijd een slechte band mee heb gehad en ook al 12 jaar niet gezien had. uiteindelijk is ze 24 maart gekomen, voor mij een hele bijzondere dag .