Jouw kind geboren op een bijzondere dag?

Discussie in 'De lounge' gestart door , 28 sep 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ninetje

Ninetje Fanatiek lid

8 jul 2006
    2.868
    0
    0
    Chiara is geboren op 1ste pinksterdag, de neerdaling van de heilige geest.

2. peeetje

peeetje Fanatiek lid

3 jan 2006
    2.805
    0
    0
    rotterdam
    ik noem mijn dochtertje altijd rode duvetje(ze heeft rood haar) :evil:

en iedereen dacht dat ik dit jaar op 7-7-7 zou bevallen
    maar ik riep al nee hoor wedden op vrijdag de 13de
    en ja hoor 2de rode duveltje kwam( alleen hij is blond hihihi) :rolleyes: ;)

3. Ozzy

Ozzy Actief lid

31 jan 2007
    379
    0
    0
    Rotterdam
    Ik was konninginnedag uitgerekend, mijn zoontje zou "bijna" altijd vrij zijn op zijn verjaardag!:)
    Maar hij werd geboren op 2 mei!

Voor mij de prachtigste dag in mijn leven !
    En dat is voor mij het belangrijkste!

4. Barbabintje

Barbabintje Fanatiek lid

28 mrt 2007
    2.397
    0
    0
    Mijn man is op oudejaarsdag jarig, ik altijd in de meivakantie (3 mei). Ik ben uitgerekend op de verjaardag van oma (27 november), maar ik denk dat het 5 december gaat worden ;)

5. sam

sam Fanatiek lid

11 sep 2005
    1.543
    0
    0
    Sam is op 31 mei geboren. Ik dacht o ja 31 mei. Maar laatst hoorde ik van iemand dat dat wel een speciale datum is. Astrologisch gezien. Maar hoe of wat precies weet ik niet heb proberen te googlenvmaar niks gevonden. Weet iemand dit misschien. of is het gewoon niet waar.
    Groetjes

6. AnnieP

AnnieP Lid

26 nov 2006
    68
    0
    0
    Limburg
    't dochtertje van mijn zus is met Carnavalsmaandag verwekt. Op de 11-11 van dat jaar geboren om 10 over half 11. Dus echt een carnavalskindje! :D :D :D

7. Niet meer actief

annieP dat is bijzonder, vieren ze ook zelf carnaval?

sam ik kan er niks over vinden verder, eens vragen aan degene die je dat vertelt heeft?

mijn drie zoontjes zijn trouwens alle drie zondagskindjes, benieuwd wat nummer vier dan wordt.

8. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    ik ben zelf 28/8/82 geboren

9. MollyM

MollyM Bekend lid

Alaaf, alaaf, mijn zoontje is ook 10 over half elf op 11-11 geboren! Hij heet Maarten als doop naam (van St Maarten en na de Vader van Oma1) en Oma2's moeder was ook geboren op 11-11 dus super bijzonder.

Mijn zus zei later, hadden ze er niet 11 over half 11 van kunnen maken :)

En ja wij vieren ook Carnaval :whistle:

10. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Justin is in februari geboren, terwijl ik in maart was uitgerekend. Op zich niet zo bijzonder want dit gebeurt bij heel veel bevallingen. MÔÔr, ik heb ooit gedroomd ( lang vòòr ik zwanger was) dat ik n kindje zou krijgen die in februari geboren zou worden.. Na die droom werd ik wakker omdat dit 'gefluistert' werd.. Dus meteen dat ik wist dat ik zwanger was, zei ik al dat dit n februarikindje zou worden! Vind ik heel bijzonder.

11. Virginie83

Virginie83 Fanatiek lid

3 apr 2007
    2.581
    0
    0
    Secretaresse
    Bij Brussel (Belgiƫ)
    Dat mijn zoontje geboren is op 22 augustus maakt die dag heeeel bijzonder! :)

Voor mij in ieder geval.. :)

12. Lilya

Lilya Fanatiek lid

13 jul 2007
    1.135
    0
    0
    Ik dacht ook meteen: dat wordt gewoon een speciale dag, de geboortedag :)

Maar ik heb een nicht, en haar vier kinderen zijn alle vier geboren op wettelijke feestdagen. De oudste is op 25 december kerst), de tweede op 15 augustus (Onze Lieve Vrouw Hemelvaart), de derde op 1 mei (dag van de arbeid) en de vierde op 1 januari. Die zullen altijd vrijaf hebben op hun verjaardag (toch waarschijnlijk).

13. Marian

Marian Fanatiek lid

27 feb 2006
    3.648
    0
    0
    Op dit moment lekker thuisblijfmama
    Kampen
    Martijn en Lotte zijn geboren op valentijnsdag!

Mijn man en ik kwamen bij elkaar op valentijnsdag 5 jaar eerder.....

14. AnnieP

AnnieP Lid

26 nov 2006
    68
    0
    0
    Limburg
    Jazeker houden zij van carnaval. Zij was eigenlijk de 17e november uitgerekend, maar heeft altijd gezegt dat ze de 11e vd 11e zou bevallen. (Omdat ze zeker wist dat haar dochtertje op carnavalsmaandag verwekt is geworden!)
    Op de pretecho werd ook de hele tijd (na de diverse metingen) de 11e vd 11e aangegeven. Toeval? :D :D

15. mamaatjevan5

mamaatjevan5 VIP lid

30 sep 2007
    5.584
    2
    38
    hoi hoi

mijn jongste dochter is geboren op koninginnedag 30 april

alisjha mijn tweede dochter is geboren op 26-6 en woog 2660 toeval of niet

groetjes nathalie

16. Vicky

Vicky Fanatiek lid

11 aug 2005
    1.200
    0
    0
    Enschede
    Kaylee is geboren op 31 december :D Ingeleide bevalling, ze was uitgerekend voor 6 februari.

17. Minimuisje

Minimuisje VIP lid

8 jul 2006
    8.361
    0
    0
    Zuid - Limboland
    Joris is geboren op 21 maart, begin van de lente, vanaf die dag is het ook 30 dagen droog en zonnig geweest :D En ook bijzonder voor ons is dat hij "eigenlijk" op mijn verjaardag geboren zou worden (20 maart), want ik mocht vanaf 22:30 uur meepersen! Mijn eerste reactie was ook toen ik hoorde dat ik volledige ontsluiting had en mocht persen: hoelaat is het? :) Daarna zei ik ook gelijk dat hij dus toch op mijn verjaardag geboren zou worden en de gyn zei gelijk hoogswaarschijnlijk wel ja!

Maar omdat het niet vorderde is hij pas om 01:35 geboren met de vacuum!

18. Yentl

Yentl Fanatiek lid

30 aug 2006
    2.445
    0
    0
    Culemborg
    Hier ook niet op een feestdag maar Vince is wel op vrijdag de 13e geboren :) geen ongeluksdag dus!We hebben hier wel zelf voor gekozen kreeg namelijk een geplande ks.

19. Selmama

Selmama Fanatiek lid

20 okt 2005
    1.766
    0
    36
    Noord Brabant
    Een paar jaar voor mijn eerste zwangerschap kreeg ik ineens de datum 28 april in mijn gedachten als geboortedatum van ons 1e kindje.
    Een paar jaar later werd ik zwanger en was uitgerekend op 13 mei 2005, 28 april zou dus ook kunnen.
    Ik beviel bijna 4 weken te vroeg op 17 april en we moesten in het ziekenhuis blijven.
    En wat denk je... op 28 april mocht ons kindje mee naar huis!

Ons 2e kindje werd bijna 2 weken te laat geboren op 07-02-2007.

20. Evelieveling

Evelieveling Fanatiek lid

30 okt 2006
    3.158
    0
    0
    Julianadorp
    14 juli.
    Dus de bekende feestdag in Frankrijk.
    Wil dus ook als ze wat ouder is een keer op haar verjaardag naar Frankrijk. Vuurwerk kijken op haar verjaardag!

Deel Deze Pagina