Jouw kinder/speelhoekje foto topic

Discussie in 'Mama en gezin' gestart door Yasmientje14, 12 dec 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lief of Stoer

Lief of Stoer VIP lid

25 apr 2011
    6.047
    2.914
    113
    't Gezellige Brabant
    #41 Lief of Stoer, 12 dec 2015
    Laatst bewerkt: 12 dec 2015
    De onze voor en na de verbouwing. De boekenplankjes waren helemaal vervormd door de zwaarte van de boeken. Die komen dus niet meer terug. Inmiddels staat het al weer iets anders ivm houtkachel, maar daar heb ik geen foto van.

2. frannie82

frannie82 VIP lid

28 nov 2010
    10.407
    2
    38
    Wij hebben een Stuva opberglade en een 4 vaks kastje met 4 manden. De manden zijn van die natuur achtige Ikea manden die bij het interieur passen. Ik vind het de normaalste zaak dat er speelgoed beneden is. Ze spelen graag in mijn buurt en ze moeten ook leren spelen. Zeker als ze iets nieuws hebben. Spelen op hun kamers komt wel!

3. Astrid1974

Astrid1974 Bekend lid

26 feb 2010
    555
    187
    43
    Bekijk bijlage 484523

Gewoon een ikea kast. Kleuren en spelen verder op de vloer of aan de eettafel.

4. Tweedeopkomst

Tweedeopkomst Niet meer actief

Wij hebben het zo. In de mand zit het speelgoed, handig omdat zo ook grote spullen erin passen. Autogarage en ballenbaan staan soms hier en soms boven, geen zin om alles beneden te hebben dus de spullen wisselen we een beetje af met hier en boven.

5. JNROCKINGIT

7 dec 2015
    55
    0
    6
    NULL
    NULL
    De teepee is het grootste succes haha
    In de kast zitten mijn dochter haar freubeltjes, puzzels ect

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      23,9 KB
      Weergaven:
      177
  6. brownielover

brownielover VIP lid

9 mrt 2009
    8.174
    3.054
    113
    Nederland
    Wauw lijkt wel een foto uit een magazine:D

7. JNROCKINGIT

7 dec 2015
    55
    0
    6
    NULL
    NULL
    Haha thanks! Toevallig maak ik ook foto's voor webshops en bladen 🙈 normaal ziet het er niet zo opgeruimd uit hoor

8. Miss Appletree

Miss Appletree VIP lid

21 mei 2013
    5.119
    193
    63
    Somewhere out there
    Super!

Wij hebben Ikea Stuva gekocht. Er kan super veel in de lade.

9. JNROCKINGIT

7 dec 2015
    55
    0
    6
    NULL
    NULL
    Ja die zijn ook gaaf en zien er nog leuk uit ook!
    Ik zag dat ze bij de Hema z'n witte stelling achtig iets hadden dat vind ik ook altijd wel leuk met een beetje leuke aankleding
    Maar het nadeel van z'n open stelling is dat de jongste er waarschijnlijk alles uit gaat trekken

10. JNROCKINGIT

7 dec 2015
    55
    0
    6
    NULL
    NULL
    Idd! Mijn dochter speelt nooit op haar slaapkamer
    Ik heb liever dat ze een beetje in het zicht blijft en vind dat ook veel gezelliger

11. SophieW

SophieW Actief lid

11 okt 2012
    172
    0
    16
    NULL
    NULL
    Vind het wel leuk om onze speelhoek ook te laten zien, een beetje anders dan de meeste hebben :p we hebben m net uitgebreid, op de foto was ie net af. Door de bank in een hoek vorm te zetten is de kamer ongeveer in 2 gedeeld. 1 kant is voor dochter die er heerlijk de hele dag in kan spelen met al haar poppetjes. Als t erg rommelig is zet ik alle poppetjes weer netjes recht en bij elkaar voor de volgende dag. Dat vindt ze altijd heerlijk! Staat ook echt gezellig! En als je op de bank zit zie je er niets van (okay bijna niets :p 🙈)

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      32,5 KB
      Weergaven:
      52
  12. kyara

kyara Actief lid

21 jul 2008
    151
    155
    43
    Vrouw
    Leuke hoekjes komen er voorbij, dit is de mijne. Wij hebben een trap in de woonkamer daardoor wat loze ruimte over. Heb een bureautje op maat gemaakt voor eronder. Daarnaast een Ikea expeditkast. Waar al het speelgoed in zit. Onder het lage gedeelte van de trap staan de grote dingen. Ideaal vind ik. Als ik op de bank zit zie ik alleen de kast met dozen en geen speelgoed en hun hebben ook hun eigen afgescheiden stukje om te kleuren en knutselen enzo

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      35,7 KB
      Weergaven:
      30
  13. Vrolijkheid

Vrolijkheid Niet meer actief

Nou wij woonden in een appartement van 65 m2 en de enige plek waar hij kon staan was de woonkamer achter de eettafel. Want de hal was heel smal en de galerij regenachtig ;) En om hem in de auto 4 straten verderop te leggen vond ik niet praktisch. Dus ik vind het niet vreemd!

Nu gelukkig een groot huis met een mooie hal waar hij heerlijk staat :D

Ik zie wel eens van die witte Ikea lage kasten met een la of klep? Maar ik kan ze op ikea niet vinden? Wij hebben nu een kist beneden staan maar zn speelgoed groeit eruit. Ik wil deze nu naar zijn kamer doen en dan hier een kast of iets met bakken ofzo (wel het liefste wit en of bakken of dicht..) Iemand tips? Muur waar hij tegenaan kan is ongeveer een meter (iets meer)

14. Sjalleke

Sjalleke Fanatiek lid

21 okt 2005
    2.159
    408
    83
  15. Elena22

Elena22 VIP lid

10 feb 2010
    8.115
    1.801
    113
    Kraamverzorgende
    Normaal gesproken staat zoon zijn keukentje, strijkplank etc in de huiskamer/open keuken maar die is nu tijdelijk verhuisd naar zijn kamer omdat de kerstboom er komt te staan. Foto's komen dus na de feestdagen. Bij ons staat het onderstel van de kinderwagen in de box en de kinderwagenbak ligt onder de box.

16. Vrolijkheid

Vrolijkheid Niet meer actief

17. Ilz

Ilz Actief lid

7 apr 2015
    241
    1
    0
    NULL
    NULL
    Wat een leuk idee!!

18. mam1991

mam1991 VIP lid

17 jan 2013
    10.071
    2.096
    113
  19. HappyRabbits

HappyRabbits Fanatiek lid

20 jan 2014
    4.891
    4.387
    113
    Wij wonen niet echt klein (iets groter dan gemiddeld zeg maar), maar ik wil toch niet zoveel woonkamer opofferen voor een speelhoek eerlijk gezegd. Maar misschien scheelt het als je meerdere kinderen hebt...? Hier heeft kleine man een speelkleed van Ikea waar zn garage opstaat. 'S Avonds rollen we dat op. Verder een mooie speelkist waar alle autootjes ingaan en ander speelgoed. En een losse doos met Duplo. In de keuken staat ook zijn speelkeukentje en een mand met boekjes. In de speelkist stoppen we soms weer wat anders speelgoed om af te wisselen. Zijn slaapkamer is nu nog geen speelplek, dat komt later wel ;).

20. sydneys

sydneys Niet meer actief

Hier zo. Heeft nu wel een stukje moeten opofferen vanwege die grote kerstboom :D

Deel Deze Pagina