Jouw kinder/speelhoekje foto topic

Discussie in 'Mama en gezin' gestart door Yasmientje14, 12 dec 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Uuz

Uuz VIP lid

8 dec 2014
    6.241
    818
    113
    Heel ongeloofwaardig ja; posting van JNROCKINGIT rammelt zoals een fishing e-mail meestal net de verkeerde toon aanslaat.
    -Foto past niet bij het topic, want betreft geen speelhoekje voor de kinderen
    -Een echte fotograaf/stylist zou zich anders uitlaten over deze foto, het is niet 'opgeruimd' maar is een stylist aan het werk geweest.

2. Yasmientje14

Yasmientje14 Fanatiek lid

10 jun 2014
    1.442
    263
    83
    Dames laten we haar gewoon in der waarde, we hebben genoeg aan te merken op ons zelf en genoeg te werken aan ons zelf, uiteraard niet per se dat we gelijkwaardige dingen doen zoals op het forum misschien andere foto's gebruiken maar in het echte leven kunnen wij er ook wat van. Wie zijn wij om haar te veroordelen, laten we iedereen verder in zijn waarde ... ? Zoals ik al zei, verbeter de wereld begin bij jezelf :)

Laten we weer on topic komen

3. Eliza78

Eliza78 Niet meer actief

Bij ons is de speelkamer nog niet klaar en wordt er nog in de woonkamer gespeeld. Gelukkig ruimte genoeg voor.

Of zo'n speelkamer echt gaat werken weet ik niet. Ze spelen hier graag in de ruimte waar ik bezig ben. Misschien gaan we de speelkamer alleen gebruiken als speelgoedopslag.;)

Bijgevoegde bestanden:

4. Uuz

Uuz VIP lid

8 dec 2014
    6.241
    818
    113
    Oh mag er geen kritische noot gemaakt?
    Je hoeft helemaal niet iedreen in 'der' waarde te laten hoor. Sterker, als iemand hele rare waarden heeft dan zou het juist lullig zijn als niemand ze daar op wijst. Als je b.v. een serieus bedrijf zou hebben, en je gebruikt andersmans werk, dan gaat je dat geld kosten.

5. Yasmientje14

10 jun 2014
    1.442
    263
    83
    Alles mag en alles kan.

Ik ben persoonlijk gewoon van mening dat we allemaal dingen doen waar we niet trots op zijn. We kennen haar niet, en weten ook niet waarvandaan de behoefte komt om mogelijk een foto van een ander te plaatsen als haar foto. We kennen haar niet, haar achtergrond niet, en haar beweegreden niet. Ik ben daarom van mening dat het niet aan ons is om haar hierover te veroordelen, we staan zelf namelijk in het leven ook niet altijd te juichen om veroordeelt te worden, je kan me niet zeggen dat jij en ik ook foute keuzen maken in het leven. Bovendien heeft ze er niemand kwaad mee gedaan, mogelijk wilt ze een bepaald beeld afgeven aan ons op ene forum omdat ze bepaalde behoeften heeft en deze tekort komt in het echte leven en zo virtueel toch die behoefte probeert te vullen. We kennen haar niet, haar situatie niet, en gelukkig heeft ze er niemand mee geschaad dus ik zeg laten we weer tot de orde van de dag komen en het bij de topic houden :)

Snap ook al die kwaadheid niet om iemand naar beneden te halen. Stel dat de situatie is zoals velen van ons vermoeden, en dan ? Love, Peace and Happiness dus zullen we het weer houden bij de topic ?

6. Eliza78

Eliza78 Niet meer actief

Weet je wat me opvalt? Dat jij heel makkelijk wat over anderen zegt (die moeten ook aan zichzelf werken, is ook genoeg op aan te merken)
    En ondertussen heb je commentaar als er wat van een ander gezegd wordt.
    Gevalletje de pot verwijt de ketel?? ;)

7. Yasmientje14

10 jun 2014
    1.442
    263
    83
    Misschien heb je wel gelijk en heb ik het verkeerd geformuleerd ik bedoelde het over ons allen dus ook mezelf. In ieder geval excuses als ik je het gevoel heb gegeven dat ik persoonlijk comentaar op jou leverde dat was niet mijn bedoeling :)

Zullen we weer tot de orde van de dag gaan ?

8. amdaa

amdaa VIP lid

28 mrt 2015
    9.670
    11.009
    113
    Wij hebben een speelkamer aangrenzend aan de woonkamer met een open doorgang.

Kinderen spelen grotendeels in de woonkamer hoor, maar lopen wel constant tussen 2 ruimtes. Als kinderen op bezoek zijn wordt wel in speelkamer gespeeld want die kinderen vinden het natuurlijk helemaal geweldig.
    Maar als ik kijk wat daar allemaal staat (!!) Zou ik het nooit in de woonkamer kwijt kunnen.
    Wat ik fijn vind is de grote knutseltafel die er daar hebben neergezet, grote tafelvoetbal, lekkere zitzakken, grote speelgoedkist, opbergkasten, planken voor lego enz
    Alles op 1 plek

En als ik s avonds moe ben gaat de speelgoed vanuit de woonkamer ff snel naar de speelkamer, gaat het licht daar uit en kan ik lekker op de bank zitten 😉

9. Yasmientje14

10 jun 2014
    1.442
    263
    83
    -- up --

Deel Deze Pagina