Wil even melden dat ik blij ben. Ik heb 2 weken geleden een maagverkleining gehad.(gastric sleeve) En heb 10 dagen voor de operatie een modifast dieet moeten volgen om mijn lever mooi klein te hebben.Ik was toen 5 kilo in die 10 dagen kwijt en ik ben na mijn operatie ook nog eens 9 kilo afgevallen. totaal nu dus 14 kilo kwijt.....alvast 1/3 van het gewicht dat ik wou afvallen.Ben superblij.....op naar de volgende 14 kilo. Was geen makkelijke operatie en de dag na de operatie dacht ik ook echt van "Wat heb ik gedaan !!" omdat ik maar bloed bleef spugen maar nu ben ik echt blij dat ik het toch heb gedaan.Ik eet nog wel gepureerd maar ik heb geen honger of trek.Zo vreemd.
Goed nieuws om te lezen!! Altijd fijn als het begin er is op naar de volgende kilo's. Ik heb zelf overigens geen ervaring hiermee maar het lijkt me behoorlijk pittig.
goed meid! ik ben zelf in oktober geopereerd en ben vandaag precies -53kg joehoe!! mijn streven is -60 in een jaar dus dat ga ik wel redden. dat honger gevoel komt wel terug hoor maar dat is ook zo weer weg zeg wel eens, heb honger als een paard en dan moet mijn man heel erg lachen, een shetlandpony zeker krijg ik dan als reactie. de eerste weken was het echt de grote van een danootje wat je op kan, het word meer maar een broodje hamburger of zo kan ik nog steeds niet helemaal op (gelukkig) heel veel succes en heb je vragen dan mag je altijd pb sturen