Coco Chanel- Mademoiselle Mijn lievelingsparfum is nergens meer te krijgen... Baal ik echt van. Was altijd erge fan van Gabriela Sabatini - Private edition
Mijn laatst gekochte zijn twee solid perfumes van Lush: Karma en Orange Blossom. De laatst gekregen parfum: Valentina van Valentino.
Ik heb Jill Sander Sun Delight en voor 100 ml was hij bij de Ici Paris 37 euro ongeveer. Dus dat is best goedkoop!!
Deze? Gabriela Sabatini Private Edition Eau de Toilette Spray 20ml Neu / OVP | eBay Ik zweer bij Ebay, daar hebben ze alles
Mijn absolute nummer 1: Jil Sander Sun Delight 100 ml eau de toilette spray | Parfumerie.nl Op de voet gevolgd door: Jean Paul Gaultier Classique 50 ml eau de toilette sp | Parfumerie.nl Vroeger favoriet en doet het nog steeds goed: Davidoff Cool Water Woman 50 ml eau de toilette spray | Parfumerie.nl
mijn laatst gekochte geurtje is amor amor van cacharel, ik heb ook nog scarlett die is ook van cacharel geloof ik en 1 die altijd favoriet blijft is naomi campbell met die fles in de vorm van een nagel.
Deze is waarschijnlijk een nog oudere : Diorissimo van Dior. Mijn lievelingsgeurtje mijn moeder had hem al ruim 30 jaar geleden
Cashemere mist van Donna Karan. Al een paar jaar. Heb wel es andere gekocht maar kom hier steeds weer bij terug. Heerlijke geur!
Chopard met Wish, had t kado gegeven... Voor mezelf DKNY met Pure Thierry Mugler met Womanity wil ik nog halen, die is ook lekker..
Hier een cacharel en thierry mugler fan! Laatst gekochte is Eden van Cacharel. Heb ook Noa, Amor amor Van thierry mugler heb ik Angel, Alien en Womanity En natuurlijk Jp gaultier classique woei!!! Hoezo parfumfreak??