Alien by Thierry Mugler... Heeeeerlijk!!! Vroeger was ik helemaal weg van Ultraviolet by Paco Rabanne.
Lady million ofzo heerlijk spuit niet elke dag anders raakt het op het is nl prijzig, en white musk te koop bij bodyshops is mijn favoriet gebruik deze twee Zomergeur escada rock en roll was heerlijk hebben ze niet meer helaas wel in beverwijk Zwarte markt
Karma van Lush en Rumeur van lanvin zijn m'n laatste geurtjes. Daarnaast heb ik nu Bdelicious van dkny, classique van JPG en pure poison van dior.
Laatst gekocht is Woman van Hugo Boss. Andere favoriet is Manifesto van Isabella Rossellini. Helaas allebei alleen nog via internet te koop. Vaak haal ik ze dan maar in Duitsland.
Weet iemand toevallig of de parfums van franse merken ook goedkoper zijn in frankrijk? Gaan op vakantie naar frankrijk en als het daar wel iets goedkoper blijkt, wacht ik even met een luchtje kopen.....
Léau dÍssey van Issy Myake, in alle varianten: zomer, parfum, eau de toilette...... 10 jaar mijn favoriet. Nog een van vroeger, ook nergens meer te krijgen.... New West. Fantastisch!
Het liefst heb ik flowerbomb van viktor en rolf of her van narciso rodriguez op! Maar mijn laatst gekochte is toch Estee lauder - bronze goddes lekker voor op de hele warme dagen!
Ook lekker he! Gelukkig kon ik de bronze goddess van 2010 vinden bij Ici paris en met (hoera!) 50% korting.