L de Lolita Lempicka. Ik kan het geurtje alleen niet zo goed verdragen. Ik word er zelfs een beetje misselijk van. Ik ga daarom morgen weer een ander geurtje halen, Be Delicious van DKNY. Lekker fris en licht. Dat gaat denk ik een stuk beter.
Altijd een groot fan geweest van Noa van Cacharel... Kan dat geurtje sinds mijn zwangerschap niet meer verdragen (nu ik ben bevallen nog steeds niet) dus ben nu overgeschakeld naar Coco Mademoiselle van Chanel
Gisteren 2 flesjes Maja edt 50ml besteld. Kon het niet laten om ook maar de bad/douchecreme en bodylotion bij te bestellen. I love de geur van de maja-zeepjes!
Ik heb helemaal geen lekker geurtje meer dus heb mezelf gisteren verwend met 'Sex and te city By Night'. Ik kende hem niet maar in de winkel vond ik hem meteen zalig. Beetje jammer dat ik er thuis achter kwam dat het flesje kapot was, dus moet ermee terug
Oh mijn absolute favoriet is trouwens Coco Mademoiselle (Chanel), maar ik ruik hem zelf niet meer zo goed (gewenning).....
georgio armani hmmm! amor amor is hier ook favo! ts jou parfum lijkt me ook lekker! ben al een tijdje opzoek naar een lekker kokos geurtje! ff manlief lief aankijke
Echt heerlijk is ie. Bij ici paris in de aanbieding voor 50%. Tenminste als ze hem nog hebben. Het is wel een eau de fraiche, dus lekker veel op doen!
Deze heb ik voor mijn verjaardag gekregen van mijn man ruim 13 jaar geleden. Iedere keer als de fles leeg is koop ik een grote nieuwe hiervan: Issey Miyake - L´Eau d´Issey. Nu heb ik afgelopen verjaardag ook de zomereditie hiervan gekregen, ruikt ook erg lekker. En een kleine favoriet is ook wel Flora - Gucci