Gezellig! Kunnen we lekker kletsen op het wachtbankje Mijn HA wilde me direct dat middeltje voorschrijven, maar ik heb het zelf niet gedaan! Wil gewoon weten of mijn lichaam het zelf nog kan! Ik heb met hem afgesproken dat ik het moet afwachten tot na de feestdagen en in januari dat middeltje moet gaan nemen.. Ik hoop natuurlijk dat het voor die tijd al zover zal zijn! Of anders gewoon meteen zwanger zijn is ook goed Haha!
Ik ben het helemaal met je eens over het feit dat je eerst zelf wil weten of je lichaam het nog wel doet maar dit kan wel behoorlijk lang duren helaas.... had gisteren wel een ovu test gedaan en zag vanochtend een licht streepje erop staan en twijfel nu of het een indrooglijntje is of niet... op alle andere ovu testen heb ik nog noooooooooiiiit een indrooglijntje gehad dus misschien heb ik nu wel een eisprong die eraan komt! ga straks gelijk nog een x testen als ik thuis ben!
43 dagen dmv provera, het duurt even voordat je lichaam door heeft dat hij het weer zelf moet regelen. succes.. gr naatje
pfft, toch nog iets waar ik goed in ben Mijn langste was ruim 120 dagen! En uiteindelijk opgewekt met primulut! ik verloor wel steeds een beetje bruine afscheiding, maar werd maar niet ongi.. en dat had een reden.. Liefss en succes, Taliaa
Mijn langste is deze cyclus (zie onderschrift) Ik denk wel een eisprong gehad te hebben n.a.v. 2 posi ovutesten en heb momenteel al een paar dagen ongikrampen dus heb goede hoop dat ik deze maand (dit jaar) nog ongi word. Ik ga in januari sowieso naar de gyn. voor verdere onderzoeken. Liefs Zora
ik heb nu een cyclus van 45-47 dagen ongeveer verwacht eisprong nu op 30-31 cyclusdag.. maar hiervoor had ik cyclussen van maanden lang maar dat kwam omdat ik geen eisprong had
nou, geloof dat ik tot nu toe nog veel geluk heb gehad. Mijn langste was, 34 dagen. Hoop dat dit de langste was, maar je weet nooit.
Ik zou echt gek worden van die lange cyclussen. Ik zie 172, 130 120 dagen voorbij komen. Daar is die 33 dagen van mij niks bij (tot nu toe mijn langste)
Die van mij is 129 gebleven, vandaag ongi geworden precies 14 dagen na mijn ei...yoehoe op naar devolgende hopelijk kortere ronde.
na de pil duurde bij mij de eerste een half jaar, daarna 7 weken toen 6 toen twee keer vijf weken en nu ben ik in afwachting... (of liever niet!)
Ik sluit me toch even aan bij dit topic. Er staat wel 21 dagen onder mijn tekst maar dat is alleen maar omdat ik het vermoed. Precies 22 dagen nadat ik gestopt ben met de pil had ik wat bloedverlies. Dat was echter maar 1 dag. Voordat ik aan de pil begon had ik een cyclus van 21 dagen. Nu had ik 2 dagen geleden een bruine vlek in mijn onderbroek dus geen idee of dat een ongi was. Wel heb ik hele pijnlijke borsten en heel veel puistjes en ben emotioneel echt labiel maar echt ongi (met bloed en buikkrampen) heb ik sinds ik gestopt ben met de pil niet meer gehad. Ben vandaag niet ongesteld geworden (morgen toch maar even testen) dus ik zit op dag 22 of op dag 42 (snappen jullie het nog?). Hopelijk worden we snel ongi. Dan weet je tenminste waar je aan toe bent.
dames niet schrikken mijn langste was 9 maanden! en is van zelf weer op gang gekomen nu is ie weer wat regelmatiger maar kan nog steeds niet precies zeggen wanneer ik ongie moet worden xxx juuls
Oh neeeeeeeee! Dat is echt LANG! Ik wil heel graag dat mijn lichaam het zelf weer gaat doen, maar zo lang kan ik niet wachten hoor! Dan zou ik toch naar de HA gaan.. Pffff, hoe heb je het volgehouden? Ik heb 18 november wat bruin slijm verloren, dus misschien is dat ook wel mijn ongi geweest.. Maar ik dacht zelf van niet.. Dus wie weet!
Ik hoop dat het de volgende keer ook 9 maanden duurt voordat ik weer bloed zie, maar dan om een andere reden
Haha! Dan zou ik het ook TOTAAL niet erg vinden om niet ongi te worden! Ik zit nu een beetje te twijfelen of ik toch alvast naar de dokter zou gaan om het op te wekken.. Ik zit nu constant in de onzekerheid.. Word er gek van!
ja op de dag dat ik me bloed ging controlen waarom ik niet ongesteld was werd ik vanzelf ongesteld haha. Maar de huisarts zei dat het normaal was dat het zo lang kan duren en eigenlijk is het beter dat je lichaam het zelf gaat doen en dat deed ie ook uiteindelijk gelukkig! Greetz juuls
Ik weet ook dat het beter is om je eigen lichaam het werk te laten doen, maar ik word dat wachten zo zat En dan heb ik ook nog telkens die ongi-krampen en klachten en dat zit me niet lekker! Ik loop op mijn werk telkens in de stress dat ik weleens ongi kan gaan worden Schiet niet op zeg.. Ben je nu vanaf 8 november niet meer ongi geweest? Dat is ook alweer lang zeg!
ja dat was me eerste dag van me laatste ongesteldheid maar mijn cyclussen zijn gewoon wat langer maar ze worden steeds korter Groetjes juuls