mijne ook in de 50 dagen...heb monnikspeper gebruiikt op een gegeven moment. Maar in ronde 3 al zwanger dus! Komt vast goed meid!
Volgens mij heb ik de langste.. wat win ik? Even kijken onderaan mn banner.. tis alweer zo lang geleden.. Volgens mij 229 dagen... En dan nog niet uit mezelf.. Met behulp van de gyn...
wat goed dat je spontaan zwanger bent geraakt! Nog gefeliciteerd! Tjeetje...223 dagen... Ik word al gek van die cyclus van mij! En die duurt deze maand waarschijnlijk 'slechts' 52 dagen. Ik hoop zo dat het raak is...krijg wat van dat wachten!
Thnx Tezzzz... Weet je wat het rare is.. die 223 dagen zijn echt voorbij gevlogen... Dik 1.5 jaar... en het was echt zoooeffff voorbij.. En dan uiteindelijk nog spontaan ook.. Kan het nog steeds niet geloven..
Mijn langste cyclus was ongeveer 9 weken, Nadat ik met de pil was gestopt werd mijn cyclus steeds langer, eerst was hij nog wel lang maar wel regelmatig. Ben naar de huisarts gegaan en hij heeft mij gelijk doorgestuurd naar de gyne. Heb nu Provera gekregen. Ik ben blij dat er medicijnen zijn die je een beetje kunnen helpen ik slik nu ook clomid. Dus als ik jou was zal ik gewoon naar de huisarts gaan en toch even je eigen goed laten onderzoeken Succes
mijn langste cyclus is tot nu toe 9 weken, dit was mijn tweede cyclus, de eerste duurde 6,5 week. Ik weet wel dat ik in de 2de cyclus na 7,5 week toch een eisprong heb gehad door te temperaturen. Anders had ik allang bij de dokter gezeten. In de eerste cyclus vond ik die 6,5 week ook al lang duren maar de doktersassistente vertelde mij dat het normaal is als de eerste cyclus tot 3 maanden op zich laat wachten..... Ik blijf op dit moment nog steeds temperaturen omdat het mij inzicht geeft in mijn cyclus!
nadat ik gestopt ben met de pil ben ik meteen ongsteld geworden, toen naar 28 dagen weer dus was blij want dacht dat ik een lekker cyclus had daarna werden de cyclussen helaas toch langer 32 dagen 43 dagen en zit nu op 65 dagen. word er echt flink chagerijnig van maar ben blij dat er hier meerdere mensen zijn met het zelfde probleem en ik niet de enige ben.
Kom net terug van de gyn en alles is ok. Moet alleen blijven wachten. Kleine bloedinkjes tussendoor tellen niet mee dus ik kom op het wachtbankje. Vandaag is dag 45...
Zolang is het niet toch? Ik was 27 sept gestopt met de pil en werd toen 15 nov ongesteld dus 43 dagen... Nu zit ik inmiddels op dag 37, gezellig he
Helaas is het ook zo.. Dat als je met 45 dagen ofzoiets, naar de huisarts toe gaat, dat ze standaard zeggen, wacht eerst nog maar eens even af. Het komt vanzelf...
Inderdaad volgens mij zijn er maar een paar huisartse die je al snel willen helpen, maar dan moet je maar net de goede hebben..
Precies... niet schrikken.. Maar ik moest al een beetje 'zeuren' toen ik op dag 200 zat, om doorgestuurd te worden.... In eerste instantie zei ze: We willen altijd dat jullie eerst een jaar proberen.
Pff, dat is ook vermoeiend.. Want je kan het niet eens proberen.. Vind dat je na 100 dagen niet ongi toch wel geholpen mag worden..
ik ben bij mijn eerste kindje na 7 jaar pil gelijk de eerste maand zwanger geraakt...en bij mijn tweede (6 jaar later) poging had ik dus na 6 jaar pil na 29 dagen mijn eerste ongi... en dat schommelt nu tussen de 31 en 34