Hmmmm.... Denk dat ik er maar eens een ga maken met pasta en banaan. ... Geen lekkere trek nu Hihihi Saartje123 meestal zijn de mafste combinaties juist het lekkerst. De Elvis tosti is Idd ook erg lekker bij lekkere trek.
Ik was vandaag niet misselijk. Maar sommige combinaties wordt ik echt misselijk van. Hier kaas met salami favoriet.
tosti met tonijn, zooo lekker witte boterham met boter, tonijn (uitgelekt), mayo, weer een boterham met boter, heeeerlijk!
Tosti met brie of een tosti met kaas en tomaat Misschien issie al genoemd, maar dit vind ik errug lekker!
Mijn man vindt dit wel een geslaagde combi: Brood aan beide kanten besmeren met pesto, dan mozzarella, salami en tomaat Had hem ooit eens gevonden op smulweb.
Ik heb gelukkig de mijne net op. Een hele gewone trouwens... Die zijn namelijk ook lekker. Ham/kaas/zelfgemaakte pesto. Andere tosties die we hier regelmatig zien.. Geitenkaas/honing evt met pijnboompitjes als die er zijn. Mozzarella/pesto. (Met tomaatjes ook erg lekker maar die tomaatjes worden altijd zo heet) En 2 minder standaardtosties: Een Elvis-tostie: pindakaas met banaan Eigen creatie ivm kliekjes: gebraden gehakt, maïs, paprika, kaas. Liefst met een scheutje curry... Maar ik maak hem vaak als snelle hap voor onderweg (afgekoeld is ie ook erg lekker) en dan is de curry niet zo lekker... Beetje raar soppig brood krijg je dan. En natuurlijk: Banaan/chocopasta Peer/chocopasta Kaas/aardbeienjam En wij "tostien" altijd op zo'n dubbele grillplaat. Even extra aandrukken... Dan worden ze extra lekker. Aldus man en dochter
Wij halen altijd Turkse salami... Speciaal voor in de tostie dus Jum! En laatst uit de Turkse suup hadden we een pakje kipsalami gehad. Afgezien van dat de enige overeenkomst met salami de vorm was.. (Rnde plakken) was het wel erg lekker. Sowieso hebben ze bij ons een hoop lekkere worst. Kalkoenworst vind ik bijv ook erg lekker
Hier ook hoogst favoriet bij dochterlief. Ook gewoon koud trouwens... Ikzelf vind het wel lekker... Maar niet lekkerder dan een normale tostie met kaas en pesto of kaas en sambal.