Wat is/zijn jouw leukste babyshower of kraamcadeau(s)? Ik kreeg zilvere naamarmbandjes voor mij en de kleine, leuk, weer eens wat anders
volgens mij hoort dit topic bij moeder en kind en niet in de lounge aangezien het baby/kind gerelateerd is
Mijn moeder had voor mijn kraamweek een pakket gemaakt met iedere dag een klein cadeautje en een versje. Dat vond ik zo bijzonder en ik verheugde er mij iedere dag op om iets open te maken.
Hoort niet in de lounge ts! Maar on topic: Boekje van woezel en PiP met zijn naam erin Badjas / overal/koffertje met naam Rolkoffertje met toilettas voor het uit logeren gaan Tandendoosje Oei ik groei boek
Heel erg...maar dat was een heel lekker geurtje voor mezelf... Mijn moeder gaf me dat net na de bevalling...echt heel fijn. Voor de kindjes hebben we veel moois gekregen...zou zo geen favoriet weten.
Ik kreeg een cadeaubon met flink wat centjes om zelf iets uit te zoeken; ik koos voor een dekentje dat ik anders niet gekocht zou hebben omdat het te duur was. Ik ben er nog steeds erg blij mee en het ligt vrijwel altijd op zijn bed!
oh moeilijk! Ik heb 3 kinderen en heb voor alle drie heel leuke dingen gekregen, even denken De oudste: had een kennis een omslagdoek met bijpassende washand gemaakt, deze mevrouw had heel erg reuma dus ik vond het erg lief. een zonnekindpopje die op mij lijkt, staat nog steeds op mijn slaapkamer. 2 babypakjes uit Frankrijk. middelste en jongste hebben van mijn broer en schoonzus hele mooie omslagdoeken gekregen, speciaal uit Spanje. Bovendien hebben ze ook hele mooie Spaanse kleertjes gekregen. En van mijn vader hebben ze allebei een set gekregen van handdoeken, washandjes, omslagdoek met op alles hun naam geborduurd. Alles wat hierboven staat heb ik ook bewaard.
Bij de oudste kregen we een grote kraammand met allemaal kleine (nuttige) cadeautjes van m'n ouders, was ontzettend leuk Bij de jongste kregen we van m'n schoonzusje en zwager een Huisnummerbord van glas met alle 4 onze namen erop! zo gaaf
Wat ik het leukst vond bij mijn dochter zijn de klompjes beschilderd met het geboortekaartje. Deze staan te pronken in de kast
zelfgemaakte wikkeldoek (met bijpassende kruikenzak), kraammand vol kleine cadeautjes, regenlaarsjes, spaarpot, gebreide slofjes, babyfoon. Ook vroeg ik regelmatig als kraamcadeau het favoriete voorleesboek van de gever (of hun kinderen), kreeg er hele verrassende boekjes door (en schreef op de eerste pagina van wie het kwam)