Jouw leukste babyshower of kraamcadeau?

Discussie in 'Mama en gezin' gestart door Keep, 16 sep 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Keep

Keep Lid

5 mei 2014
    61
    0
    6
    Wat is/zijn jouw leukste babyshower of kraamcadeau(s)?

Ik kreeg zilvere naamarmbandjes voor mij en de kleine, leuk, weer eens wat anders :)

2. mamaatjevan5

mamaatjevan5 VIP lid

30 sep 2007
    5.584
    2
    38
    volgens mij hoort dit topic bij moeder en kind en niet in de lounge aangezien het baby/kind gerelateerd is ;);););)

3. Nacho

Nacho Fanatiek lid

3 jun 2015
    2.369
    9
    38
    Vrouw
    Baby & Mama Coach
    Houten
    Een rugzakje met de naam vond ik heel leuk.

4. Niekepiek

Niekepiek Niet meer actief

Mijn moeder had voor mijn kraamweek een pakket gemaakt met iedere dag een klein cadeautje en een versje. Dat vond ik zo bijzonder en ik verheugde er mij iedere dag op om iets open te maken.

5. Vrolijkheid

Vrolijkheid Niet meer actief

Hoort niet in de lounge ts!

Maar on topic:
    Boekje van woezel en PiP met zijn naam erin
    Badjas / overal/koffertje met naam
    Rolkoffertje met toilettas voor het uit logeren gaan
    Tandendoosje
    Oei ik groei boek

6. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.265
    6.790
    113
    Heel erg...maar dat was een heel lekker geurtje voor mezelf...

Mijn moeder gaf me dat net na de bevalling...echt heel fijn.

Voor de kindjes hebben we veel moois gekregen...zou zo geen favoriet weten.

7. Joycey

Joycey Niet meer actief

Ik kreeg een cadeaubon met flink wat centjes om zelf iets uit te zoeken; ik koos voor een dekentje dat ik anders niet gekocht zou hebben omdat het te duur was. Ik ben er nog steeds erg blij mee en het ligt vrijwel altijd op zijn bed!

8. mamabri

mamabri Niet meer actief

oh moeilijk! Ik heb 3 kinderen en heb voor alle drie heel leuke dingen gekregen, even denken

De oudste: had een kennis een omslagdoek met bijpassende washand gemaakt, deze mevrouw had heel erg reuma dus ik vond het erg lief.
    een zonnekindpopje die op mij lijkt, staat nog steeds op mijn slaapkamer.
    2 babypakjes uit Frankrijk.

middelste en jongste hebben van mijn broer en schoonzus hele mooie omslagdoeken gekregen, speciaal uit Spanje. Bovendien hebben ze ook hele mooie Spaanse kleertjes gekregen.
    En van mijn vader hebben ze allebei een set gekregen van handdoeken, washandjes, omslagdoek met op alles hun naam geborduurd.

Alles wat hierboven staat heb ik ook bewaard.

9. Daydreamy

Daydreamy Fanatiek lid

7 sep 2007
    3.945
    42
    48
    Vrouw
    Onderwijsassistent
    Ergens in de Polder
    Bij de oudste kregen we een grote kraammand met allemaal kleine (nuttige) cadeautjes van m'n ouders, was ontzettend leuk :)

Bij de jongste kregen we van m'n schoonzusje en zwager een Huisnummerbord van glas met alle 4 onze namen erop! zo gaaf :D

10. Ingtwiede

Ingtwiede Actief lid

18 jul 2013
    299
    52
    28
    Wat ik het leukst vond bij mijn dochter zijn de klompjes beschilderd met het geboortekaartje.
    Deze staan te pronken in de kast

11. MnnW

MnnW Fanatiek lid

10 jun 2013
    3.244
    2.362
    113
    Vrouw
    zelfgemaakte wikkeldoek (met bijpassende kruikenzak), kraammand vol kleine cadeautjes, regenlaarsjes, spaarpot, gebreide slofjes, babyfoon.

Ook vroeg ik regelmatig als kraamcadeau het favoriete voorleesboek van de gever (of hun kinderen), kreeg er hele verrassende boekjes door (en schreef op de eerste pagina van wie het kwam)

Deel Deze Pagina