Ja op zich wel goed, zolang ik blijf liggen haha. 2e dag. Eerste 3 tot 4 dagen zijn het ergste, dus hoop dat de pijn een beetje stabiel blijft.
Ik ga dan voor Partyrocker! Altijd als ik haar berichtjes lees denk ik; Zo, die meid is gewoon lekker zichzelf! Of het echt zo is, weet ik natuurlijk niet, maar ik vind haar altijd heel eerlijk en oprecht overkomen! Moet altijd lachen om haar humor, leuke teksten die ze schrijft en haar avatar vind ik prachtig en echt super dat die er weer staat!!!
Surf!! Omdat ze zo trouw blijft kletsen in ons topic en ze haar eerlijke mening geeft in priveberichtjes!!!! Top!!
Ik zet nanette77 hier in het zonnetje. Ze heeft zoveel meegemaakt en komt altijd zo vriendelijk over in de topics, daar heb ik echt respect voor! al zijn er een heleboel hier op zp waarvan ik denk: die lijkt me nou best aardig/ wie zou dat nou in het echt zijn?
Ik zet Rozemarijke in het zonnetje, met 2 kinderen met heftige problemen, ze zit er ff doorheen had ik gelezen! Sterkte meid we wonen niet in de buurt anders had ik zeker ff een wandelingetje kunnen maken met je jongste!
Hier trouwens sannebc gewoon omdat ze ondanks hele stortvloeden aan negatief en dom geouwehoer en enorme voor oordelen. Toch gewoon blijf reageren.
Dreamer83!!!! Omdat ik met al mijn vraagjes bij haar terecht kan! Ze goede raad, en goede tips geeft. Ik mijn verhalen (goede en slechte) bij haar kwijt kan. Ze 2 uber schattige kindjes heeft! En ze toch ondertussen wel een goed lief vriendinnetje geworden is na al die jaartjes forummen!
Mamabri omdat het mij zo een sterke vrouw lijkt. Ook omdat ze zo durf op te komen voor haar geloof ( ook al hadden wij er ooit discussie over haha ). Hopelijk gaat alles goed met je en kan je gaan genieten van jouw zwangerschap!
Dat vindt ik nou echt lief...!! Dank je wel hoor! Ik zit me hier nu eigenlijk een beetje op te winden over een reactie. Ik probeer het maar van me af te zetten en lekker te gaan genieten van het mooie weer!
Wat een lieve reactie En ik maar denken na die discussie (die kan ik mij nog heeeeeel goed herrineren ) dat jij nog een beetje boos was op me Het gaat hier goed en ik begin aan mijn zwangerschap te wennen en zelfs al een beetje blij mee te worden. Dat komt ook door alle leuke en lieve reacties van mijn familie en vrienden, dat is ook heel fijn natuurlijk
Ach, dat moet je naast je neer leggen, meid! Ik vind jouw reacties altijd eerlijk en dat mag. Ik vind ze wel altijd leuk om te lezen
Ook Sannebc en mamabri, kan me meestal goed vinden in jullie uitleg over bepaalde zaken. En Bri, die een duidelijk stukje schreef in het zwangorexia draadje...
Rozemarijke, altijd vriendelijk, denkt altijd goed mee, geeft tips waar je ook wat mee kan, gewoon een topper
Alle meiden van het terug zwanger willen worden na een miskraamtopic Gewoon omdat ze er elke dag zijn voor mij en iedereen die het eens moeilijk heeft!!!!! Thx oempaloepaladies