tinateenslipper en waarom er komt steeds een glimlach op mijn gezicht als ik die naam lees,moet ik lachen,leuk gekozen die naam en daantje22 omdat ze me geholpen heeft vorig jaar toen ik me slecht voelde.maar zie haar alleen niet meer op het forum ?bijna 1 jaar geen pc gehad. groetjes
Allwoman, omdat ze een topvrouw is, en ondanks wat ze allemaal al heeft meegemaakt positief blijft, daarnaast heb ik veel van haar mogen leren dank je wel meid!
Amen En alle dames van het temperatuurkaartjestopic, omdat ze er gewoon altijd zijn, ondanks alles...
Shit dus die ben jij nog niet vergeten. Ik meen alles wat ik hierboven schreef. Ik had toen last van hormonen en " iklijkopeenolifantdusmagtegeniedereenboosdoen modus aan staan haha en had heel veel zin in zand en kalk maar mocht het ( uiteraard) niet van mijn vriend:-D dus ja ik was toen niet op mijn liefst zeg maar
Zin in zand en kalk? is dat dat pica-gebeuren als ik het goed heb? Maar geeft niet hoor, zand (en kalk ) erover hahahaha
Wat lief dankje wel dikke knuffel. Zetten wij jouw in het zonnetje , omdat je met weinig geld het toch altijd maar weer voor mekaar krijgt wat lekkers op tafel te krijgen.
Wat een fijn topic . Maria87 omdat ze ondanks haar eigen zorgen altijd een blij en positief hart onder de riem van een ander steekt (en omdat we samen enorm hard kunnen lachen om al dit soort vreemde Nederlandstalige spreekwoorden die je je letterlijk kunt inbeelden en dan echt niet meer snapt waar ze op slaan).
Ahhh wat lief! Nu ben je ook gelijk mijn lid van de dag . Ik was sacherijnig, maar gelijk weer vrolijk . Vind het trouwens een heel leuk topic zo. Ik vind Booey ook altijd zo leuk! Moet lachen om haar avatar en haar droge opmerkingen. In die humor kan ik me wel vinden ja .
Heel leuk topic! Ik zet Parelbloesem in het zonnetje! Ze is een topper! En Tatum80..die na haar MK heel veel steun verdient om dit grote verlies te verwerken
Mogen het er ook 3 zijn? BeingMommy, omdat ze dit topic heeft geopend. Fijn topic om te lezen zo! Adi, omdat ik nog geen enkele overbodige post van haar heb gelezen. In iedere post die ik tegenkom geeft ze een rustig, bruikbaar en goed advies, vooral qua opvoeding. Komt over als een opvoedguru. (positief bedoeld!) Partyrocker, omdat ze overkomt als iemand met vreemde humor, mijn favoriete humor.
Wát een lief topic dit! Ik wil graag pien15 in het zonnetje zetten. Lieve pien, ik blíjf met je meehopen op een wondertje! Dikke knuffel
Ik kies Springmuis, omdat ze voor altijd mijn bud4life is! <3 <3 <3 En Devilschase, omdat ik t stoer vind dat ze weer terug is gestapt naar de politie en om haar gevatte opmerkingen