Jouw lid van de dag, en waarom?

Discussie in 'De lounge' gestart door BeingMommy, 8 jul 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Rose1982

Rose1982 Niet meer actief

Luvv een digi knuf geven! Want vandaag is een erge rot dag voor hun.

2. Maria87

Maria87 Niet meer actief

Wat ontzettend lief!!! Dankjewel! Ik vind jou ook zo fijn!!! (Dat zit wel snor! :D :cool: )

En inderdaad een heerlijk topic dit :)

3. Kris81

Kris81 Fanatiek lid

14 mrt 2013
    3.418
    378
    83
    Vrouw
    Het verre Oosten ;)
    Pics, or I don't believe it :D:D

4. armande

armande Fanatiek lid

15 okt 2009
    2.229
    0
    0
    D83 omdat ze altijd zo lief is voor iedereen en t soms even wat zwaar heeft.

5. raspberry

raspberry Niet meer actief

6. raspberry

Thanks :) Dat altijd lief, valt trouwens wel eens tegen hoor.... ;)
    Maar fijn dat m'n tips gewaardeerd worden! :)

7. BeingMommy

BeingMommy Fanatiek lid

19 dec 2009
    2.089
    0
    0
    Aah wat leuk! Wat een hoop reacties.

Voor mij is het lid van de dag: PartyRocker, om haar supermooie avatar <3

8. Springmuis

Springmuis VIP lid

19 aug 2008
    7.043
    0
    0
    AAAAAH weet je dat ik van je hoouuuhouuuu budje4life <3

9. Jazziepooh

Jazziepooh Niet meer actief

Ik heb er 2!
    Kusjesmama: Vanwege alle informatie die ze heeft & geeft over achterwaartse stoeltjes.

Mamachantal: Omdat ik super veel respect heb voor de manier waarop zij omgaat met de dood van Vienna. Sterke vrouw!

10. Partyrocker

Partyrocker Niet meer actief

Ik moest effe terugzoeken maar JIJ was diegene die mij tijdens de zwangerschap van de jongste wist te overtuigen dat ik geen MK kreeg.
    Had zo'n meut van een assistent die met 4 weken nog geen vruchtje zag en het door bloedverlies afdeed als een MK.
    Ik in de stress, maar ze vergat mooi wel even te controleren op een blaasontsteking. Wat dus ook het probleem bleek te zijn ;), maar uiteindelijk ook voor een MK had kunnen zorgen. Jaja.
    Ik was toen zo blij met jouw berichtje dat er met 4 weken nog niks te zien hoort te zijn en je had gelijk :D en hij ligt hier nu heerlijk te slapen ook :p

11. lioness74

lioness74 Niet meer actief

Ik heb er ook 2:

knap en kletskoek.

Altijd lekker recht voor zn raap, daar hou ik van haha.
    En knap doet het toch maar allemaal in haar eentje en heeft het (volgens mij) niet altijd even gemakkelijk.
    Doodnormale vrouwen die ik niet ken, maar waar ik vaak wel veel dingen in herken.
    En kletskoek komt zo vaak met reacties, waarbij ik de andere kant van een verhaal ook vaak ga inzien.

Knap en kletskoek: jullie zijn mijn zp-ers van de dag!

12. raspberry

Wat goed!!!!!
    Kan me dat nog herinneren ja! Tja, die gyns en aanverwanten zijn niet altijd om over naar huis te schrijven... In theorie had mijn oudste dochter ook niet kunnen bestaan. Nou, hahaha, dus wel. En hoe... :D ;)

13. Meijtje

Meijtje VIP lid

24 nov 2011
    5.086
    187
    63
    Troelie omdat zij altijd geweldige vragen en antwoorden heeft waar ik ontzettend om moet lachen.

Trotter, omdat ze na een lange weg nu mag genieten van een gezinnetje.

Siren84 al praten we nu niet zoveel. Ik heb heel veel aan haar gehad :) Dank je wel! Ik voel me wat minder een 'buitenstaander'.

En Carmen1982. Meid echt waar... jij mag in het zonnetje gezet worden! Wat een weg zijn jullie aan het bewandelen. Alle respect dat je er zo open over bent.

14. Denise K

Denise K Fanatiek lid

11 apr 2010
    2.230
    354
    83
    Vrouw
    Mijn lid van de dag: TempusFugit.. Ken haar totaal niet, maar haar trouwfoto staat me nog goed bij. Je lijkt me een leuke meid! :)

15. Partyrocker

Partyrocker Niet meer actief

Ooo ik vergeet Smnee nog! Omdat dat mijn verloren tweelingzus ( met grotere boobies, dat wel) blijkt te zijn.
    We hebben echt hetzelfde idee over de trouwjurk, het kapsel en alles wat ik dus in gedachten heb, had zij. Zo onwijs toevallig en leuk.

En Imensa..
    Mijn sexy mommaa!

16. TempusFugit

TempusFugit Niet meer actief

Wow, dankjewel! Had nooit verwacht hier genoemd te worden :D

17. Jatobe

Jatobe Fanatiek lid

9 jun 2013
    1.868
    2
    38
    Bereke, gewoon om wie ze is!

18. Lovely83

Lovely83 VIP lid

29 mei 2008
    20.418
    3.298
    113
    Knap! Vind haar overkomen als een ontzettende sterke vrouw, daarnaast is ze gewoon heerlijk eerlijk!

19. Klaproos

Klaproos Niet meer actief

#79 Klaproos, 9 jul 2013
    Laatst bewerkt door een moderator: 9 jul 2013
    Ik noem er drie ;)

Marnat
    Jordan
    kzh

:)

oh,bedoel 4! Chantal85 natuurlijk ook!:cool: Oh en het waarom: omdat we allemaal een eeuwigheid hebben gedaan over zwanger worden (of niet) en kzh omdat ze dezelfde ziekte als mij heeft gehad.

20. Smnee

Smnee Niet meer actief

Hihi inderdaad partyrocker! Mijn uit het oog verloren tweelingzus ;) en omdat ik je altijd zo lekker recht voor je raap vind!

Deel Deze Pagina