Wat ontzettend lief!!! Dankjewel! Ik vind jou ook zo fijn!!! (Dat zit wel snor! ) En inderdaad een heerlijk topic dit
Thanks Dat altijd lief, valt trouwens wel eens tegen hoor.... Maar fijn dat m'n tips gewaardeerd worden!
Aah wat leuk! Wat een hoop reacties. Voor mij is het lid van de dag: PartyRocker, om haar supermooie avatar <3
Ik heb er 2! Kusjesmama: Vanwege alle informatie die ze heeft & geeft over achterwaartse stoeltjes. Mamachantal: Omdat ik super veel respect heb voor de manier waarop zij omgaat met de dood van Vienna. Sterke vrouw!
Ik moest effe terugzoeken maar JIJ was diegene die mij tijdens de zwangerschap van de jongste wist te overtuigen dat ik geen MK kreeg. Had zo'n meut van een assistent die met 4 weken nog geen vruchtje zag en het door bloedverlies afdeed als een MK. Ik in de stress, maar ze vergat mooi wel even te controleren op een blaasontsteking. Wat dus ook het probleem bleek te zijn , maar uiteindelijk ook voor een MK had kunnen zorgen. Jaja. Ik was toen zo blij met jouw berichtje dat er met 4 weken nog niks te zien hoort te zijn en je had gelijk en hij ligt hier nu heerlijk te slapen ook
Ik heb er ook 2: knap en kletskoek. Altijd lekker recht voor zn raap, daar hou ik van haha. En knap doet het toch maar allemaal in haar eentje en heeft het (volgens mij) niet altijd even gemakkelijk. Doodnormale vrouwen die ik niet ken, maar waar ik vaak wel veel dingen in herken. En kletskoek komt zo vaak met reacties, waarbij ik de andere kant van een verhaal ook vaak ga inzien. Knap en kletskoek: jullie zijn mijn zp-ers van de dag!
Wat goed!!!!! Kan me dat nog herinneren ja! Tja, die gyns en aanverwanten zijn niet altijd om over naar huis te schrijven... In theorie had mijn oudste dochter ook niet kunnen bestaan. Nou, hahaha, dus wel. En hoe...
Troelie omdat zij altijd geweldige vragen en antwoorden heeft waar ik ontzettend om moet lachen. Trotter, omdat ze na een lange weg nu mag genieten van een gezinnetje. Siren84 al praten we nu niet zoveel. Ik heb heel veel aan haar gehad Dank je wel! Ik voel me wat minder een 'buitenstaander'. En Carmen1982. Meid echt waar... jij mag in het zonnetje gezet worden! Wat een weg zijn jullie aan het bewandelen. Alle respect dat je er zo open over bent.
Mijn lid van de dag: TempusFugit.. Ken haar totaal niet, maar haar trouwfoto staat me nog goed bij. Je lijkt me een leuke meid!
Ooo ik vergeet Smnee nog! Omdat dat mijn verloren tweelingzus ( met grotere boobies, dat wel) blijkt te zijn. We hebben echt hetzelfde idee over de trouwjurk, het kapsel en alles wat ik dus in gedachten heb, had zij. Zo onwijs toevallig en leuk. En Imensa.. Mijn sexy mommaa!
Ik noem er drie Marnat Jordan kzh oh,bedoel 4! Chantal85 natuurlijk ook! Oh en het waarom: omdat we allemaal een eeuwigheid hebben gedaan over zwanger worden (of niet) en kzh omdat ze dezelfde ziekte als mij heeft gehad.
Hihi inderdaad partyrocker! Mijn uit het oog verloren tweelingzus en omdat ik je altijd zo lekker recht voor je raap vind!