Echt ben jij op tv geweest??? Was dat die met RTL nieuws toen? Nouja. Gewoon smakelijk om blijven lachen dus! Ik ga trouwens ook TinaTeenSlipper even nomineren Ook al lig er wel eens mee overhoop. Ik moet vaak toch smakelijk lachen om haar naam en opmerkingen.
Hey Marnat,het gaat wel..Ergste verdriet is wel wat minder maar geen zin om IVF te moeten doen. Maar ja het is niet anders. Maar ik moet niet zeiken want jij bent ook dapper en sterk en een voorbeeld voor veel andere dames hier!! xxxx
Ik zet in t zonnetje me forum dinnetjes, Smnee Saja Glamoury Annabeth Omdat zij er altijd zijn... en omdat we altijd vreselijk goed kunnen kletsen in de goede maar ook in de slechte tijden. LA85 omdat ze zo zorgzaam is... ondanks haar problemen La Palma omdat ze me ook ineens PM't omdat ze zich zorgen maakte. En Islah omdat ze me zomaar uit t niets een PM stuurde omdat ze mijn reacties vaak lief vind Nou das mijn lijstje met mensen die ik graag in t zonnetje zet...
Jaaa dan herinner ik me dat toch nog goed! Olifantengeheugen (en reet, zoals mijn irritante kleine broertje dat zou zeggen). Hoe kan je daar nou over afgebrand worden .
Lief!❤ Bij deze nomineer ik: Brabbel1988 & Mamavanjenl.. en Mamachantal omdat ze haar meisje moet missen die vandaag 2 jaar geworden zou zijn
Iedereen die door een moeilijke tijd heen gaan mogen van mij vandaag extra in het zonnetje gezet worden. Meiden waarbij zwanger worden niet vanzelf sprekend is, die een kindje verloren hebben, in financiële moeilijkheden zitten, ziek zijn of dierbare hebben die ziek zijn. Iedereeb die momenteel een moeilijke tijd doorgaat krijgen van mij een digitale knuffel!
Mamachantal omdat ze haar lieve meisje moet missen die vandaag 2 jaar geworden zou zijn... En Justy (niet van vandaag maar gewoon in het algemeen) omdat ze me een tijdje terug een lieve pb stuurde toen ik ergens mee zat. Ik weet niet of ze zich dit zelf nog kan herinneren
Vast onverwacht omdat ik met sommigen verder niet echt contact heb, maar hier die van mij: Moontje, omdat ik haar vaak zo lief vind over komen. En omdat ze vorig jaar heel leuk op mijn topic over het vroeger halen van mijn dochter reageerde. Ik had daar toen echt wat aan Umm: Ik vind je altijd zo respectvol, echt een van de leukere leden hier vind ik. En ben het ook vaak met je eens. Vind ook je bijdrage in topics over cultuur en geloof interessant. Omdat je volgens mij iedereen respecteert. Bri: Jij formuleert alles zo goed, en vaak denk ik er hetzelfde over. Vind je altijd positief reageren en ook de andere kant goed belichten. Heb ook al een paar keer geleerd anders naar iets te kijken door jou. Jippie: jij reageert zo uitgebreid en geinteresseerd op iedereen! Vind dat echt super, ik heb al heel veel info gekregen uit jou reacties. En ook toen je me een paar jaar terug steeds super lange pb's stuurde, dat waardeer ik nog steeds heel erg. Ik had daar echt veel aan. En daarnaast lijk je me ook super lief! Jel: natuurlijk, ik vind je een superlieve meid. In het echt nog leuker dan hier op het forum. Ben blij dat ik je via zp heb leren kennen! En Tulip, die mis ik nog regelmatig hier. Al schijn je terug te zijn, ik heb je nog niet herkend
Vandaag booey en joycey: beide dames maken mij altijd erg aan het lachen met hun droge humor, geweldig!
Oooh, is dat zo? @ex-tulip: ik vond het ook jammer dat je ineens weg was. eten jullie nog wel eens pizza's tegenwoordig?
Ik nomineer vandaag Aszz...omdat ik eens ontzettend hard heb moeten lachen om een uitdrukking van haar (die ik hier niet zal herhalen omdat het dan vast weer gesloten wordt). En eigenlijk omdat ik het heel vaak met haar eens ben en zij het nog net even beter verwoord dan ik...