Dat ik tijdens de seks, terwijl hij in me was, een scheet liet! Te erg..weg romantiek..hebben er wel hard om gelachen gelukkig. Mijn man noemt me al zijn vrachtwagenchauffeurtje...
Niet beschamend maar wel een erg domme opmerking... Wij reden net naar mijn ouders om 2 maxi cosi's te brengen. Mijn moeder gaat namelijk nieuwe hoezen maken. Netjes die maxi cosi's op de achterbank gezet. Rijden we op de snelweg en kijk mijn vriend aan. Zeg ik bloed serieus: maar schat, straks de kinderwagen in de kofferbak en de maxi cosi's op de achterbank hoe gaan we dat doen dan? Dan passen we niet met zijn allen in de auto!! Hij kijkt mij lachend aan en ik zeg nog: ja hoe doen we het dan? Jij past niet tussen de maxi cosi's in hoor ook al ben je dun. Ik nog een keer kijken en denken, na 5 minuten stilte viel het kwartje dat hij reed en ik naast hem zat. Duhhh het past
De tranen lopen over mijn wangen van het lachen, geweldig Met pasen moest mijn vriend werken, oké. Maar het feit dat hij nog vrijwillig langer bleef om wat af te maken schoot toch zo fout. Eerst zo boos geweest waarna ik in huilen ben uitgebarsten en niet meer kon stoppen. Hij begon me uit te lachen, waardoor ik ook moest lachen en daardoor nog harder moest huilen. Daarna konden we er samen goed om lachen, maar op dat moment...!
Ik had het zelf niet door dat ik het zei maar manlief lag dubbel en ik had geen idee waarom hij zo moest lachen.. Ik had weer eens honger zoals de laatste tijd wel erg vaak voorkomt..dus ik zeg " ik sterf als een paard " dochter zeg " mamma ik heb ook honger " dus ik weer tegen manlief " ja zij sterft ook als een paard " het moest dus zijn honger als een paard maar op dat moment had ik het gewoon echt niet door en manlief maar lachen. Ik vond er niets grappigs aan aangezien ik honger had maar nu kunnen we er beiden om lachen als ik weer eens zeg dat ik honger heb.
Hier ook een zwakke blaas tijdens de zwangerschap. Het ergste was toen ik zo'n 34 weken zwanger was. Ik was bij mn vader geweest met mn dochter en ging nog even tanken. Terwijl ik stond te tanken moest ik niezen en plaste ik in mn broek.het was zo erg dat het in mn schoenen liep!en dat terwijl ik voor ik vertrok nog naar de wc was geweest. Gelukkig was het s'avonds en was er niemand anders om te tanken. Maar ik heb me toch een potje zitten janken in de auto op weg naar huis en thuis ook nog eens toen ik mn man moest uitleggen dat mn vliezen echt niet gebroken waren.
Ik pakte de boodschappen op de band van de kassa. Toen ik klaar was, was de cassiere al aan het scannen. In plaats van de cassiere voorbij te lopen en de boodschappen weer in de tas te doen bleef ik staan en begon ik de niet gescande boodschappen weer in de tas te doen. Toen zei de cassiere dat de boodschappen in mijn tas niet gescand waren. Ik hield bij hoog en laag vol van wel, want mijn kar was helemaal leeg, dus alles had op de band gelegen. Toen vertelde de cassiere dat ik de boodschappen gelijk weer van de band had gehaald nog voor het scannen. Pas toen andere mensen haar ook gelijk gaven geloofde ik haar en heb ik de boodschappen weer op de band gelegd. Ik schaamde me zo....
Ik was nog niet zo lang zwanger en kotsmisselijk waardoor ik thuis zat. Zelfs van de bank af komen ging niet en de olypische winterspelen waren in die weken dus dat had ik als afleiding de hele dag aanstaan. Op een gegeven moment ging ik de herhaling van de finale van het curling kijken. Ik had het die dag ervoor ook al gezien dus het was niks nieuws. Nederland stond ook helemaal niet in de finale, was eigenkijk niets bijzonders. Maar ik moest toch janken toen de winnaar bekend werd (terwijl ik de dag ervoor dus ook al gezien had dat ze gewonnen hadden) Ach ja, hormonen...
Erg leuk om te lezen! Een echt beschamend moment heb ik nog niet meegemaakt. Wel leuke momenten. Zo moet mijn man regelmatig lachen om mijn vergeetachtigheid Ik ga naar boven, naar de keuken of naar de kast om vervolgens met lege handen terug te komen. Geen flauw idee wat ik zou pakken
Dat ik laatst huilend door de supermarkt liep omdat ik mijn man kwijt was. Ja. Echt. Dat ik de lege cola fles in de vriezer wilde opbergen, lachen om mijn eigen verstrooidheid, en ze vervolgens in de oven legde... Dat ik niet op de naam van mijn moeder kon komen---> mam!
Ik stond bij de ah en wilde bij de zelfscan gaan afrekenen. Sta ik met m'n pasje voor dat ding te zwaaien, mopperend dat dat stomme ding niet werkt, waarop manlief ineens vraagt: wat doe je nou toch met dat gammapasje??
Wat een hilarische verhalen! Hier valt het heel erg mee. Behalve die ene keer toen mijn vriend sportgala aan het kijken was. Ik geef ( voor de duidelijkheid ) echt helemaal niks om welke sport dan ook. Op een gegeven moment won er een man, een al wat oudere man en met dat hij ging staan en er voor hem werd geklapt barste ik in keihard huilen uit. Mijn vriend begon heel hard te lachen en vroeg of ik überhaupt wel wist wie die man was en waarvoor hij had gewonnen. AntWoord: nee!
Heerlijk topic dit! Ik ben, as we speak, aan het huilen omdat ik net de reclame heb gezien waarin bekend wordt gemaakt dat er wasmiddel en wasverzachter van Robijn wordt uitgebracht, met Zwitsal-geur..
haha geweldig topic!! Ik vind iedere keer rare dingen in de koelkast.. keukenpapier, bestek... en shaddixxx Jaaaaaaaaa! Robijn-Zwitsal! Goede set van ze.. wil ik zeker proberen! XXX Joyce
Whaaa echt?! You made my day Vanochtend weer een stel waterlanders toen mijn man met mijn dochters wegreed om ze naar schoonmoeders te brengen voor vandaag. Ik stond te zwaaien, compleet met zakdoek en al, alsof ze een paar weken weggingen. Natuurlijk woon ik vlakbij een school en lopen er rond dat tijdstip drommen moeders langs... Schaamde me dood