Hoi wat vandaag een gezellige dag moest worden is eigenlijk een beetje in het water gevallen!2dagen geleden aardbeien gekocht en netjes in de koelkast bewaard dacht ik vandaag eens heel het doosje op te eten,ik kreeg veel bezoek omdat we bij mij de wedstrijd gingen kijken....ik werd na 1 uur opeens doodziek,enorme krampen.......ik was ongerust!ik dacht zal toch wel goed gaan,toch maar gebeld naar de verloskundige,en zij zei.....zolang je geen bloedverlies hebt gewoon rustig aan doen. Een warme douche nemen,en als het na een uur nog niet weg is weer terugkomen voor onderzoek!wat blijkt ik ging de terugweg naar huis gigantisch over mijn nek...ik had een vergiftiging van aardbeien.....het is nu weg ik ga nooit meer aardbeien eten......ik ben nu enorm ongerust zal toch geen schade aangebracht hebben.....
Ik heb t ook gehad in deze zwangerschap, zowel met aardbeien als met tomaten Kreeg het zuur en spuugde alles uit, kon niets meer binnen houden. Inmiddels een stuk verder in de zwangerschap en heb het nog met vlagen...en ik heb nog nooit va iemand gehoord die voedselvergiftiging kreeg van bedorven aardbeien mocht dat het geval zijn dus denk niet dat t kwaad kan hoor
Jouw lichaam ruimt dat allemaal netjes op, let erop dat je genoeg vocht tot je neemt zodat je niet uitdroogt, maar verder hoef je je echt geen zorgen te maken hoor!
Ja zou kunnen indd dat je tijdens de zwangerschap extra gevoelig bent voor bepaalde etenswaren...ik kreeg enorme krampen ik hoop dat mijn kindje daar niks van gevoeld heb........mijn schoonzus had er een paar op en had geen last.....ik wel maar had heel dat doosje opgegeten.....
Ik heb het ook gehad na het eten van aardbeien. Direct na het eten heeeel misselijk, en alles er weer uit gegooid. Had zelf het idee dat het misschien te zuur was voor mijn maag. Er was in ieder geval niets met de aardbeien aan de hand!
Denk te zuur. Heb ik ook wel met fruit. Denk niet dat ze bedorven waren hoor. Kan geen kwaad ik heb ook buikgriep gehad met krampen en overgeven. Dat ruimt je lichaam zelf op. Wel vervelend!
Ik word steeds ziek van melkproducten. Tja dat eet ik dan maar niet meer. Je maag kan gevoeliger zijn nu. Bij mijn zoontje trouwens helemaal nergens last van gehad
Ik heb het vanmorgen gehad met abrikozen. Wil me ijzer een beetje opkrikken...dus verse abrikozen gekocht...maar die eet ik dus niet meer op lege maag...ging gigantisch over me nek...had niet met bedorvenheid te maken oid...gewoon te zuur en het lijkt wel of ik nu ik zwanger ben daar minder tegen kan ofzo..
Ik moet zelf ook heel erg opletten bij wat ik én drink, voordat ik weet hang ik al over de pot Ik mis mijn koffie zo voordeel ik word misselijk van chocolade (dus echt stukjes chocoladereep) maar hagelslag daar ben ik juist nu dol op Banaan, vind ik nu smerig
heb ik met koffie, broccoli, verse ananas en kiwi. verschrikkelijk! ach.. dat zijn de eerste dingen die ik weer ga eten en drinken als de baby geboren is