Jouw meest genante moment

Discussie in 'De lounge' gestart door Kolibrie, 16 dec 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lisa2

Lisa2 Fanatiek lid

21 apr 2013
    3.539
    1.551
    113
    :d:d:d:d:d:d

2. Lisa2

Lisa2 Fanatiek lid

21 apr 2013
    3.539
    1.551
    113

whahaha

ik lig echt helemaal krom hier hoor:D

3. buonanotte

buonanotte Niet meer actief

Oké nog een beschamende:

Ik had een scharrel en was net verhuisd.

Ik was opzoek naar het groene kabeltje waar ik de coax kabel op kon aan sluiten. Ik zoeken en zoeken nergens te vinden.

A fijn scharrel en ik zijn "bezig" en vraag me niet waarom maar mn oog viel op dat groene kabeltje! En ik kon het dus ook niet laten om tijdens de daad kei enthousiast te roepen : Kijk nouuuuuu ik heb dat groene kabeltje gevonden:)

En nog eentje van laatst met nieuwe vriend.

We bleven met zn alle bij zijn moeder slapen ik vriend en zijn broer.
    Vriend en ik bezig met de daad maar blijkbaar kraakte het bed een beetje heel erg:):):) Waarop we zijn broer horen roepen:

ahhhh neee serieus!!!!!

Hier moeten we nog steeds smakelijk om lachen:)

4. mamsam

mamsam Bekend lid

25 mrt 2013
    649
    0
    0
    NULL
    NULL
    van de zomer op de manege bij de camping... zl helpen met ponyrijden. het was nogal warm en ik had last van lage bloeddruk door de pillen die ik had... ik voelde me niet lekker worden en ik weet nog dat ik dacht: ga nou niet op die balk zitten waar een grote waterbak achter staat.... nou je kan wel raden waar ik even later wakker werd... was achterover in die bak met water gekukkeld, was wel meteen weer wakker.. ze dachten dat ik een schop van een pony had gehad dat was gelukkig niet zo.. maar ik moest dus in mn zeiknatte kloffie de halve camping over...

5. mupet

mupet Fanatiek lid

12 jan 2011
    2.182
    0
    0
    NULL
    NULL

Whahaha ik kom echt niet meer bij!!! Zou mijn zoontje ook heel goed kunnen doen hahahahaha

6. mupet

mupet Fanatiek lid

12 jan 2011
    2.182
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb er zelf ook echt heel veel whahah

- toen ik rond de 16 jaar was samen met beste vriendin op stap, beetje aangeschoten geworden en er was een trapje in de discotheek, je raad t al, ik val naar beneden en hou me vast aan t eerste wat ik tegenkom.....nou dat was dus toevallig de broek van een of andere wigger die ik zo naar beneden trok! Whaha te erg

- nog een x ik dezelfde leeftijdscategorie had ik hakken aan en dat had ik niet zo heel vaak, gingen we met de trein drukke spits op de ochtend val ik dus serieus met een been tussen het opstapje vd trein en het perron, mijn ene been hing dus bijna op de rails vd trein, Ow mijn god kon er zelf ook niet uitkomen dus schaamde me dood, maar vond t ook doodeng!

7. Mississippi

Mississippi VIP lid

10 feb 2012
    10.511
    4.635
    113
    In de derde op het volle schoolplein zo druk in gesprek zijn met degene die naast me liep dat ik VOL tegen een lantaarnpaal aan liep het maakte gewoon Herrie zo hard dus echt iedereen op het plein was stil en keek naar mij. :(

8. klarinet

klarinet Fanatiek lid

23 apr 2007
    2.985
    132
    63
    Praktijkondersteuner somatiek
    Zuid limburg
    Toen ik laatst bij mijn baas en zijn vrouw thuis was. Hij vroeg mijn mening over 2 nieuwe schilderijen in de praktijk.
    Ik geef eerlijk mijn mening dat ik ze niet moou vind. Blijkt dat zijn vrouw ze gemaakt heeft.
    Ik kon wel effe door de grond zakken! !

9. Kolibrie

Kolibrie VIP lid

29 jun 2008
    5.767
    423
    83
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Hahahaha oeps! Doet me denken aan de keer dat ik net ergens begonnen was met werken. Ik werd samen met nog wat collega's door de directeur uitgenodigd om samen met man (toen nog vriend) bij hem en zijn vrouw te komen eten. Ik werkte er net dus was helemaal vereerd dat ik erbij mocht zijn. Dus een paar dagen later wij netjes uitgedost naar zijn huis. Zijn vrouw had alles super voorbereid. Heel diner. Wordt een tijdje later mijn man hartstikke beroerd en ziek. Koorts en rillen, zo uit het niets. We hadden nog niet gegeten of we konden naar huis. Mijn baas zei dat er niks aan te doen viel, maar oh oh oh wat schaamde ik me kapot....

10. Lizzthrasher22

Lizzthrasher22 Fanatiek lid

23 okt 2014
    1.474
    2
    38
    Hahaha oh verschrikkelijk!! :p
    Ik had ook een keer tijdens het zwemmen dat mijn bikini topje helemaal opzij geschoven was, dus alles hing er half uit en m'n man zei ook niks ofzo, liep alleen te smilen hahaha :p

11. Estha

Estha Actief lid

12 nov 2008
    487
    4
    18
    Wij wonen zes hoog en dus worden de ramen buiten door glazenwassers gedaan.
    Mijn oudste dochter was één en we gingen vaak lekker samen in bad.
    Laat het nu zo zijn dat wij niks voor het badkamerraam hebben omdat er niemand naar binnen kan kijken.
    Eh, bijna niemand... de glazenwasser dus wel!
    Ik zat met Elle in bad en ineens hing dat bakje voor het raam! Elle heel enthousiast : Kijk!
    Ik kon eigenlijk niks anders dan blijven zitten en hij ging gewoon op zijn gemakkie het raam staan zemen met grote glimlach op zijn gezicht...
    Ja, Elle, zwaai maar naar de glazenwasser!

GENANT!

12. Zara75

Zara75 VIP lid

10 jul 2007
    12.032
    6.135
    113
    Happyland
    Oh dat zou mij ook gebeuren hoor, ik ben soms echt een doos achter het stuur.
    En dan in mn blinde paniek blokkeer ik hahahahahH?

13. Mienemuisje

Mienemuisje Fanatiek lid

17 feb 2013
    1.161
    0
    0
    Hahaha herkenbaar :D
    Hier ook gebeurd! Ik proberen op te trekken in zijn 3! Kwam me toch een brand lucht vanaf! En dat in mijn vaders splinternieuwe auto :$
    Heb mijn vriend hysterisch op gebeld om me te helpen (alsof hij wat kan doen op afstand haha) tot ik het heldere idee kreeg om even te kijken of ik wel in zijn 1 stond :)

14. Kyra73

Kyra73 Fanatiek lid

24 okt 2013
    1.568
    455
    83
    Ohohoh hahahahaha, ik lig helemaal dubbel hier.

Ik heb er ook nog 2.

Ik was op vakantie in Spanje en liep langs een speelveld met allemaal leuke voetballende Spaanse jongens. Ik was zo geconcentreerd aan het kijken dat ik die hele lantaarnpaal niet zag en er volop tegenaan liep. Genaaaaaaant.

Afgelopen zomer waren we op vakantie en hadden we twee tuinstoelen meegenomen van een oom van mijn man die overleden was een paar maanden daarvoor. Ze zagen er beter uit dan de stoelen die we eerst hadden. Zitten we 's morgens heerlijk buiten te ontbijten en de jongste was klaar met eten, dus die wilde ik uit zijn kinderstoel tillen zodat alle kinderen konden gaan spelen. In plaats van dat ik opstond, bleef ik in mijn stoel zitten en probeerde hem er zo uit te tillen met mijn gewicht. Dat vond de stoel niet goed, met als gevolg dat ik in een keer een heel stuk lager zat. En alle campinggasten maar kijken wat er allemaal gebeurde.
    Ik heb heel hard gelachen (vond mijn man niet leuk, want die baalde van de stoel) Zeker toen hij de dag daarna ook door zijn stoel zakte, terwijl weer iedereen zat te kijken. Zo stevig waren die stoelen dus niet.....

15. Kyra73

Kyra73 Fanatiek lid

24 okt 2013
    1.568
    455
    83
    Hahahahahaha, dat doet mij denken aan die keer dat ik op vakantie in Nieuw Zeeland mijn man behulpzaam wilde zijn. Hij had de wc geleegd en ik dacht ik rijd de camper (type grote bestelbus) wel even naar de uitgang zodat hij niet meer zo ver terug hoeft te lopen. En een herrie dat de camper maakte en stinken op een gegeven moment. Ik zag al allemaal mensen kijken. Komt mijn man aanlopen: Waarom heb je de handrem er nog op zitten? Gat waar ben je, zodat ik er in kan verdwijnen?

16. Leo85

Leo85 Niet meer actief

Hahaha, echt, je kan me opvegen! Vooral die reactie van de huisarts, geweldig! :D :D :D

17. Martine1983

Martine1983 Fanatiek lid

4 feb 2014
    1.568
    1
    0
    Drenthe
    Ai, teveel..
    Wat me zo te binnen schiet is dat ik een keer met mijn man boodschappen ging doen. Spullen in de auto gedaan en ik zet de kar terug terwijl mijn man de auto vast start.
    In mijn ooghoek meen ik hem te zien rijden naar de plek waar ik ben, zoals hij meestal doet zodat ik niet meer hoef terug te lopen. Zonder nadenken open ik de deur en plof op de passagiersstoel.
    Om dan te ontdekken dat ik bij een wildvreemde in de auto zit..
    Zelfde model en kleur, maar die oude vent was toch echt niet mijn echtgenoot.... :)

18. Fritsie

Fritsie Actief lid

11 dec 2012
    352
    8
    18
    NULL
    NULL
    Tijdens mijn eerste bezoek bij mijn schoonouders, zat ik op de wc. Ik was zo verbaasd dat het toilet zo groot was, dat ik mijn benen kon strekken. Zo door de wcbril gezakt en ik kon er niet meer zelf uitkomen. Gelukkig gered door mijn schoonvader, en mijn man? Die zat te gniffelen op de bank...

19. Micchan

Micchan VIP lid

24 jan 2012
    22.458
    2.258
    113
    Vrouw
    Wenen
    Nee, Shaddixxx, ik ga het niet nog een keer vertellen. Dat je het vast weet. :p

20. Lisa2

Lisa2 Fanatiek lid

21 apr 2013
    3.539
    1.551
    113
    whahaha, ik was ook altijd bang dat mij zoiets zou overkomen, dus ik kijk altijd ff voor de zekerheid naar binnen:D

Deel Deze Pagina